Ja, jeg må ha i alle fall en for å få satt termin da jeg ikke har fått igjen mens etter forrige fødsel, og så får jeg også flere TUL pga jeg har vært igjennom en dødfødsel i uke 24. Så her blir det jevnlige UL, både før og etter OUL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvilken uke og hvor ofte du får ?Ja, jeg må ha i alle fall en for å få satt termin da jeg ikke har fått igjen mens etter forrige fødsel, og så får jeg også flere TUL pga jeg har vært igjennom en dødfødsel i uke 24. Så her blir det jevnlige UL, både før og etter OUL.
Vet du hvilken uke og hvor ofte du får ?
I dag er jeg 4+1. Skal på tidlig ultralyd i uke 8, dette fordi vi den 25.12.18 mistet babyen vår i uke 21+5 pga cervix-svikt, og denne vil de ha for å få bekrefta liv slik at legene kan planlegge operasjon for å sette inn en cerclage på meg i dette svangerskapet. Så avgjør litt hvordan det står til hvor ofte man skal inn til ultralyd. Sykehuset har også sagt at mine behov også skal vurderes, og at visst jeg kjenner jeg trenger ultralyd for å slappe av skal jeg også få det, så jeg håper bare de står for det de har sagt
Det vil være lettere å se hjertet slå litt senere, men det er jo helt opp til deg og legene. HJeg har time til tul når jeg er 6+1 men så er jeg så usikker på om jeg bør utsette det til jeg er 6+4 ell 6+5?
Det vil være lettere å se hjertet slå litt senere, men det er jo helt opp til deg og legene. H
Det er ikke umulig å se på 6+1 heller
Hvem i Rogaland går dere til?Jeg skal også tirsdag etter påske, 8+0
Husk at det ikke er lov å publisere fullt navn til helsepersonell her inne, selv om det er skrytHvem i Rogaland går dere til?
Så bra med tett oppfølgningIkke helt sikker, har ikke kontaktet lege enda og fått henvisning. Men vil tro mellom uke 7 og 8, og 10 og 12. Deretter blir det litt opp til meg frem til uke 24, etter det skal det være minst hver 4 uke (hadde morkakesvikt i første svangerskap).
Eller navnet på klinikken. Meretes Ultra feks.Husk at det ikke er lov å publisere fullt navn til helsepersonell her inne, selv om det er skryt
Går under personvernsreglene (brent meg på den selv )
Men man kan skrive: Hos E.R på nedossden klinikk
Takk for tipsetHusk at det ikke er lov å publisere fullt navn til helsepersonell her inne, selv om det er skryt
Går under personvernsreglene (brent meg på den selv )
Men man kan skrive: Hos E.R på nedossden klinikk
Hvem i Rogaland går dere til?
Blir det fult sengeleie da ? Så utrolig trist å høre om babyen deres. Håper alt står bra til med lille i magen nå.I dag er jeg 4+1. Skal på tidlig ultralyd i uke 8, dette fordi vi den 25.12.18 mistet babyen vår i uke 21+5 pga cervix-svikt, og denne vil de ha for å få bekrefta liv slik at legene kan planlegge operasjon for å sette inn en cerclage på meg i dette svangerskapet. Så avgjør litt hvordan det står til hvor ofte man skal inn til ultralyd. Sykehuset har også sagt at mine behov også skal vurderes, og at visst jeg kjenner jeg trenger ultralyd for å slappe av skal jeg også få det, så jeg håper bare de står for det de har sagt
Jeg var hos Meretes ultra sist, og går nok dit denne gangen ogsåSkal til Stavanger Gynekologene. Går ikke der fast, men har bestilt privat tidlig UL der
Hva med deg?
Samme her. Veldig fornøyd der.Jeg var hos Meretes ultra sist, og går nok dit denne gangen også
Jeg var hos Meretes ultra sist, og går nok dit denne gangen også
Blir det fult sengeleie da ? Så utrolig trist å høre om babyen deres. Håper alt står bra til med lille i magen nå.