Skal dere på tidlig ultralyd?

Jeg var på tul på tirsdag for trodde ikke helt på at jeg kunne være gravid men hørte hjertet slo selv om jeg var litt tidlig ute. Da var jeg bare 6+5 :) Er førstegangsgravid så alt er jo helt nytt for meg men får håpe reka sitter! Masse lykke til til dere andre som skal på tul :)

To dager igjen for meg nå!

Blir nok moderat sengeleie, med noe mer de mest kritiske ukene mellom uke 18-28 ifølge legen. Håper virkelig den lille klorer seg fast nå og at man ved tett oppfølging kan unngå å miste noe så kjært som sin baby igjen❤️
Akkuratt .. Nei, det må være helt fryktelig. Har en venninne som mistet i uke 18 og ved et nytt svangerskap blir det cerclage på henne og, men sengeleie hele tiden :wideyed: krysser fingrene for deg denne gang :Heartred

Uff, så fælt for dere som mistet så sent i svangerskapet <3 jeg syns MA var ille nok, så kan ikke tenke meg den forferdelige opplevelsen dere har vært igjennom <3

Skal på tul neste tisdag, er bare 6+1 da. Håper jeg får se et hjerte :)

Vært idag. Trudde jeg var 9+0 etter siste mens, men hadde mistanke om at det var litt kortere da de ikke fant foster da jeg skulle vært 6 uker.
Ultralyden viste en bølle på 19mm med bankende hjerte. 8+3 etter størrelse, men det kan jo endre seg på OUL. Men uansett termin i starten av desember.

Kom akkurat hjem fra tidlig ultralyd nå, og fikk sett den lille med et bankende hjerte! Er 8+6 men bildene viste 8+3.

Jeg skal i midten av mai, da er jeg (forhåpentligvis) 8+5 :) Gleder oss veldig, men føles veldig lenge til akkurat nå... :hilarious:

Kom akkurat hjem fra tidlig ultralyd nå, og fikk sett den lille med et bankende hjerte! Er 8+6 men bildene viste 8+3.
Akkurat vært jeg og. Etter siste mens skulle jeg vært 9+0, men den ble målt til 19mm, så 8+3 her og.

Her blir det UL i uke 6 og i uke 11-12. Sikkert flere. Bor i utlandet og får oppfølging av gynekolog.

Ultralyd uke 8❤️

Vedlegg

• 2BD11798-1415-4843-9280-93FF63C8CAD0.jpeg
    2BD11798-1415-4843-9280-93FF63C8CAD0.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 15
Jeg skal på ny ul i morgen ettersom jeg igjen har hatt blødninger :-( er 9+0 i følge eggløsning (som jeg er 100% sikker på) men kun 8+2 i følge ul i uke 6...
Kjenner jeg grugleder meg!!

Jeg skal på ny ul i morgen ettersom jeg igjen har hatt blødninger :-( er 9+0 i følge eggløsning (som jeg er 100% sikker på) men kun 8+2 i følge ul i uke 6...
Kjenner jeg grugleder meg!!
Lykke til!

Vært idag. Trudde jeg var 9+0 etter siste mens, men hadde mistanke om at det var litt kortere da de ikke fant foster da jeg skulle vært 6 uker.
Ultralyden viste en bølle på 19mm med bankende hjerte. 8+3 etter størrelse, men det kan jo endre seg på OUL. Men uansett termin i starten av desember.
Så deilig med fin UL! Gratulerer!

Jeg har vært i dag!! Vet jeg er 8+0 pga ivf og det målte gynekologen også så det var herlig! Så sykt å faktisk se et lite bankende hjerte:Heartred Kjenner jeg senka skuldrene litt i dag:-)

Back
Topp