Jeg skal på torsdag! Er veldig spent!Noen flere som har vært på tul ennå??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på torsdag! Er veldig spent!Noen flere som har vært på tul ennå??
Lykke til ! Hold oss oppdatertJeg skal på torsdag! Er veldig spent!
Akkuratt .. Nei, det må være helt fryktelig. Har en venninne som mistet i uke 18 og ved et nytt svangerskap blir det cerclage på henne og, men sengeleie hele tiden krysser fingrene for deg denne gangBlir nok moderat sengeleie, med noe mer de mest kritiske ukene mellom uke 18-28 ifølge legen. Håper virkelig den lille klorer seg fast nå og at man ved tett oppfølging kan unngå å miste noe så kjært som sin baby igjen
Tusen takkAkkuratt .. Nei, det må være helt fryktelig. Har en venninne som mistet i uke 18 og ved et nytt svangerskap blir det cerclage på henne og, men sengeleie hele tiden krysser fingrene for deg denne gang
Akkurat vært jeg og. Etter siste mens skulle jeg vært 9+0, men den ble målt til 19mm, så 8+3 her og.Kom akkurat hjem fra tidlig ultralyd nå, og fikk sett den lille med et bankende hjerte! Er 8+6 men bildene viste 8+3.
Lykke til!Jeg skal på ny ul i morgen ettersom jeg igjen har hatt blødninger :-( er 9+0 i følge eggløsning (som jeg er 100% sikker på) men kun 8+2 i følge ul i uke 6...
Kjenner jeg grugleder meg!!
Så deilig med fin UL! Gratulerer!Vært idag. Trudde jeg var 9+0 etter siste mens, men hadde mistanke om at det var litt kortere da de ikke fant foster da jeg skulle vært 6 uker.
Ultralyden viste en bølle på 19mm med bankende hjerte. 8+3 etter størrelse, men det kan jo endre seg på OUL. Men uansett termin i starten av desember.
Gratulerer!Kom akkurat hjem fra tidlig ultralyd nå, og fikk sett den lille med et bankende hjerte! Er 8+6 men bildene viste 8+3.