Skal dere på tidlig ultralyd?

Jeg skal på ny ul i morgen ettersom jeg igjen har hatt blødninger :-( er 9+0 i følge eggløsning (som jeg er 100% sikker på) men kun 8+2 i følge ul i uke 6...
Kjenner jeg grugleder meg!!
Krysser alt jeg har!
 
Var i dag og det ble en kjempefin opplevelse :love017Fikk se et lite knøtt og fikk både se og høre hjertet slå :Heartred Alt så fint ut, og hun brukte god tid på å få greie bilder som hun skrev ut, samt viste oss eggstokkene (kunne se hvilken som mest sannsynlig hadde sluppet egget), og viste hvordan blæra lå i forhold til livmoren med tanke på økt behov for tissing :laughing002

Veldig interessant, og en god og betryggende opplevelse. Ble liksom litt mer virkelig også, å se det sånn på skjermen :happy:
 
Jeg skal på ny ul i morgen ettersom jeg igjen har hatt blødninger :-( er 9+0 i følge eggløsning (som jeg er 100% sikker på) men kun 8+2 i følge ul i uke 6...
Kjenner jeg grugleder meg!!
Hvordan har det gått?
 
Så glad for alle som har vært og sett fine embryoer. Håper jeg kan følge etter om knappe 2 uker. Er da 7+4..
 
Var på tu i dag (7+0) :) alt så bra ut, og vi fikk se den lille med bankende hjerte :happy: så skal tilbake på ny ultralyd om 5 uker :)
 
Jeg skal til fastlege for første oppfølging til uken, og tenkte å be om henvisning til TUL pga min helse. Har en sykdom som gjør bindevevet svakere, og vil derfor mest sannsynlig få tettere oppfølging gjennom svangerskapet.
Hvor lang tid tar det vanligvis fra henvisning til man får time til TUL om det er medisinsk grunnlag?
 
Jeg skal til fastlege for første oppfølging til uken, og tenkte å be om henvisning til TUL pga min helse. Har en sykdom som gjør bindevevet svakere, og vil derfor mest sannsynlig få tettere oppfølging gjennom svangerskapet.
Hvor lang tid tar det vanligvis fra henvisning til man får time til TUL om det er medisinsk grunnlag?
det går nok ganske kjapt. hvertfall etter hva jeg har hørt av andre som har fått TUL pga medisinske årsaker :)
 
Jeg var på TUL i dag. Tror selv jeg er 10+0 uker i dag, men ble målt til 10+4. Følger min beregning uansett:)
Lille var 3,66 cm CRL. Hjertefrekvens var 169. Helt fantastisk herlig å høre hjerteslagene:Heartred

Lille sprellet og styra fælt der inne:love017 En aktiv krabat.

Fikk med et par bilder. Det første er 3D:) Hun printet ikke ut i farger, så det ble ikke så bra. I farger på skjermen var det helt fantastisk:shy:

C88C3F08-3A95-4D57-B28C-2305BFDE1A96.jpeg


C4EF4A0D-B35C-43BF-B357-EBAB5495AF2D.jpeg
 
Har noen av dere vært på ultralyd mens dere har vært 5+0 - 5+5. Fikk dere sett noe da?
 
Jeg var 5+2 for å sjekke hvor langt sånn ca og om det var en eller to. Så en hule og plommesekk. Skal på mandag og, da er jeg 11+1
 
Jeg skal på ultralyd på søndag! Da er jeg 8+3. Er første gang jeg er gravid og hadde en liten blødning ved forventet mens. Er dritstressa for alt, og vil egentlig bare sjekke om det finnes liv :)
 
Hadde vår andre UL i dag, og mini har vokst helt perfekt og til ønsket mål for dagen. 8+6 i dag, og 22-23 mm. Nydelige hjerteslag, men gleden var så stor at jeg glemte å spørre hvor mye det lå på. Jordmor sa alt så normalt ut, så nå lettet skuldrene mine noen hakk. Så langt kom vi ikke sist, så alt er virkelig i en milepæl Sykt å gå inn i graviditetsuke 10 i morgen!
 
Back
Topp