Skal dere på tidlig ultralyd?

Var på tidlig UL i går:happy:. Alt bra, men hun mente at jeg var en uke kortere enn mine beregninger, som er etter positiv eggløsningstest. Om det stemmer blir termin 24.12. Hadde dere fulgt den eller deres egen frem til OUL? Jeg har OUL i uke 17, da kanskje i uke 16. Bør jeg ringe å utsette, eller bare dra og evt få en ny time?

3,7cm, 10+4 mente hun:happy:

Vis vedlegget 299379

Jeg tror jeg hadde dratt og heller fått ny time om det var i tidligste laget, ekstra sniktitt jo. :hilarious:
 
Var på tul igår, og alt så finfint ut. Ble målt til 10+0, så en dag kortere enn gjettinga mi (ingen mens, eggløsningstest eller temping å gå ut fra).

Fikk ikke med noe bilde da, men hun sleit med å få til noe greit bilde uansett.
 
Var på ultralyd i uke 8, pga småblødninger. Fikk utvendig ultralyd, trodde ikke det var mulig så tidlig! Men fikk se en liten knøtt med bankende hjerte som sprella litt :Heartred Ellers var det for tidlig å se noe særlig. Så jeg lurer litt på om jeg skal ta en til i uke 12, før nyheten avsløres til alle. Hadde vært fint å vite hvordan det står til der inne.. Men er det så lurt å ta mange ultralyder? Redd det kan skade.. Skal jo på ordinær også etterhvert.
 
Var på ultralyd i uke 8, pga småblødninger. Fikk utvendig ultralyd, trodde ikke det var mulig så tidlig! Men fikk se en liten knøtt med bankende hjerte som sprella litt :Heartred Ellers var det for tidlig å se noe særlig. Så jeg lurer litt på om jeg skal ta en til i uke 12, før nyheten avsløres til alle. Hadde vært fint å vite hvordan det står til der inne.. Men er det så lurt å ta mange ultralyder? Redd det kan skade.. Skal jo på ordinær også etterhvert.
Det bør gå fint. Jeg har UL hver uke. Strålingen og følgene av det er jo noe usikkert men jeg tenker det er en fin medisinsk ting å gjøre for å utelukke evt feil/ roe ned mor
 
Back
Topp