Skal dere på tidlig ultralyd?

Hadde vår andre UL i dag, og mini har vokst helt perfekt og til ønsket mål for dagen. 8+6 i dag, og 22-23 mm. Nydelige hjerteslag, men gleden var så stor at jeg glemte å spørre hvor mye det lå på. Jordmor sa alt så normalt ut, så nå lettet skuldrene mine noen hakk. Så langt kom vi ikke sist, så alt er virkelig i en milepæl Sykt å gå inn i graviditetsuke 10 i morgen!
Så bra at det går bedre denne gangen :D
 
Det går nok kjempebra, da ser dere nok litt også. Vi var på 6+4 og nå 8+6, veldig stor forskjell. Så skjønner at de helst vil ha folk inn tidligst i uke 7 Lykke til!
Ja,håper det. Har bare litt angst for om det ikke er noe
 
Skal også på TUL i dag og er 7+3 med IVF! Kjenner på akkurat det samme!!! Så sinnsykt nervøs!
Så sykt spennende!! Oppdater etterpå da :happy: Lykke til!:Heartred når har du time ?
 
Har vært idag, og alt er fint! Neste tul om 5 dager :p
 
Puuh! Alt så fint ut, men gjemte seg litt sa gyn. Kunne se en liten klump med blinkende hjerte ❤️ Skal tilbake om 2uker for å sjekke at den vokser slik den skal!
 
Puuh! Alt så fint ut, men gjemte seg litt sa gyn. Kunne se en liten klump med blinkende hjerte ❤️ Skal tilbake om 2uker for å sjekke at den vokser slik den skal!
Så hærlig! Om 2 uker har klumpen plutselig vokst mye! På 6+4 var det virkelig bare en klump med blink, 2 uker etter var det et lite menneske. Sykt at man ser så godt på litt over 2 cm bare ❤️
 
Jeg var på TUL i går 8+1. Legen sa alt så helt perfekt ut, så det hjalp veldig på nervene for å miste. Selv syns jeg egentlig ikke det så ut som så mye ennå, men kunne i hvert fall se hjertet banke :happy:
 
Var på tidlig UL i går:happy:. Alt bra, men hun mente at jeg var en uke kortere enn mine beregninger, som er etter positiv eggløsningstest. Om det stemmer blir termin 24.12. Hadde dere fulgt den eller deres egen frem til OUL? Jeg har OUL i uke 17, da kanskje i uke 16. Bør jeg ringe å utsette, eller bare dra og evt få en ny time?

3,7cm, 10+4 mente hun:happy:

DSC_0010.JPG
 
Back
Topp