Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du noen dekket?Blir nok tidlig ul her også ja blir vel flere av dem også! Tror ikke jeg klarer å slappe av med det første..
Jeg fikk ihvertfall på sykehuset første graviditet etter at jeg mistet i krybbedød.Får du noen dekket?
Jeg har blitt henvist til sykehuset tidligereNår man henvises, henvises man da til sykehuset sin avdeling, eller kan det henvises også til privat-praktiserende med avtale i helfo? Og gjelder det i så fall også ved ordinær ultralyd? Praktiseres sikkert litt ulikt fra sted til sted, men noen her har kanskje litt erfaring rundt det?
Jeg har blitt henvist til sykehuset tidligere
men har hørt om den som har blitt henvist til de med avtale med det offentlige
OUL har jeg alltid hatt på sykehuset Vet ikke om det har egne regler på den bitenTakk for svar Der jeg skal privat har de også avtale med det offentlige, og det er rett ved jobb pluss at de har timer litt på ettermiddagen, så hadde vært veldig greit å gått der f.eks på OUL også
OUL har jeg alltid hatt på sykehuset Vet ikke om det har egne regler på den biten
Satser på du får denne gangen og. Blir det uke 7?Jeg fikk ihvertfall på sykehuset første graviditet etter at jeg mistet i krybbedød.
Regner med at jeg blir henvist der nå også, redselen er ihvertfall ikke over enda
Hvis ikke tar jeg privat, men tror legen forstår og henviser meg videre.
Ja, føler ikke det er noe vits før ihvertfall. Så blir nok første i uke 7 ihvertfall, da er det jo rimelig sjanse for å se hjerteslagSatser på du får denne gangen og. Blir det uke 7?
Jeg har stort ønske om å dra på TUL, gjerne både i uke 7-8 og i uke 12.
Vi har bestilt både i uke 8 og i uke 12, så skjønner godt ønsket ditt
Ja, jeg kjenner selv at jeg har et stort ønske om det! Hvor langt på vei er du? tiden kan ikke gå kjapt nok til TUL!
7 uker i dag, så bare en uke igjen! Men ja, tiden går virkelig sakte!
Ja det er santJa, føler ikke det er noe vits før ihvertfall. Så blir nok første i uke 7 ihvertfall, da er det jo rimelig sjanse for å se hjerteslag