Tusen takkLykke til på ultralyd Scarlett, så spennende
Så herlig med bankende hjerter dere andre som allerede har vært på TUL denne uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til på ultralyd Scarlett, så spennende
Så herlig med bankende hjerter dere andre som allerede har vært på TUL denne uka
7+2 i dag og ultralyd om 4 timer
Lykke til7+2 i dag og ultralyd om 4 timer
Tusen TakkLykke til
Tusen takkMasse lykke til ❤
Lykke til. Jeg krysser fingrene for oss begge...7+2 i dag og ultralyd om 4 timer
Åherregud skjønner virkelig at du gruer deg. Men jeg tror dette kommer til å gå bra for begge to. Selv om jeg har en meget dårlig følelse for meg selv...Lykke til. Jeg krysser fingrene for oss begge...
Jeg holder på å dø av angst, har per dags dato aldri hatt en fin opplevelse av tul. Først med sønnen min opplevde jeg å ikke finne hjertebank og måtte tilbake igjen en uke etterpå, i tillegg fant vi cyste på eggstokken. Sist var det ma og blighted ovum, i tillegg til at jeg fikk total ruptur under fødsel og generelt engstelig for gu undersøkelse. Så dette er en reel angst for meg, blir rett og slett uvel. Halvannen time til min undersøkelse, fy fader jeg gruer meg .
Herlig! Håper du klarer å nyte litt ogsåTidlig ultralyd i dag, endelig kan jeg puste litt lettet ut. Der bodde det en liten sak på 8.5 mm, som tilsvarte 6+5 dager med hjertelyd og det hele. Alt så normalt ut så langt. Jeg trur jeg forholder meg til 6+6 med tanke på eggløsning og når vi hadde samleie, men det har nesten ikke noe å si da det kun er en dag forskjell.
Så synd med blandet opplevelse, det er jo ikke greit. Og 5 min er jo nesten den tiden det tar å komme seg opp i stolen? . Hva var lengden da? Jeg ser det er stor forskjell på hva de måler uken til i forhold til lengde. To som tok tidligere ultralyd denne uken har blant annet fått estimert lengden til nesten 1-2 mm kortere enn hva jeg fikk, men de fikk allikevel beskjed om at de var lenger på vei enn hva jeg er nå. Jeg blir nok å forholde meg til eggløsning termin som kun er 1 dag unna den de kom frem til på ultralyd. Vi snakker tross alt millimeter, margin for feil er stor.Da var ultralyden over. Jeg har blanda følelser om alt sammen egentlig. Lille hadde det bra og hjerte slo<3 men jeg ble satt til 6+4 og ikke 7+2. Det er ikke fysisk mulig en gang da jeg vet når eggløsning var. Så jeg er redd utviklingen har stoppa opp MEN, vi var inne hos gyn i nøyaktig 5 min til sammen, det var så vidt hun gadd å se og tviler på at de målene der var nøye. Vi fikk heller ikke bilde, og dette betalte vi 1700kr for. Menmen, hjerte slo hvertfall <3 men jeg forholder meg til at jeg er 7+2, kan ikke være kortere på vei da jeg testa positivt 9 dager etter positiv el test.
ja, satt i stolen i maks 2 min. Hun bare kikket rundt, målte og ferdig. Hun målte til 8 mm. Men så jo at hun slurva! gikk der sist gang også, og da var det en helt annen opplevelse, fikk bilder og alt da! Var en annen kvinne da.Så synd med blandet opplevelse, det er jo ikke greit. Og 5 min er jo nesten den tiden det tar å komme seg opp i stolen? . Hva var lengden da? Jeg ser det er stor forskjell på hva de måler uken til i forhold til lengde. To som tok tidligere ultralyd denne uken har blant annet fått estimert lengden til nesten 1-2 mm kortere enn hva jeg fikk, men de fikk allikevel beskjed om at de var lenger på vei enn hva jeg er nå. Jeg blir nok å forholde meg til eggløsning termin som kun er 1 dag unna den de kom frem til på ultralyd. Vi snakker tross alt millimeter, margin for feil er stor.
Jeg var nesten inne hos legen i 25 min trur jeg, tok seg god tid på tross av at han selv var forsinket 45 min! Fikk både bilder, film og hjertelyd på minnebrikke for 1400 kr. Men disse er kjent for å være dyktige i mils omkrets, folk drar gjerne langt for å komme til de.
Og du vet... Egget kan jo feste seg senere, enn selve eggløsningsdagen og om du produsere fort hcg kan man vel få positiv på dag 7?
Haha, ja det hadde jo vært imponerende. Og målt positiv på 3 dpo. Når skal du på ny kontroll da?? De utvikler seg sikkert forskjellig i tempo, så satser på at dette går bra!!!ja, satt i stolen i maks 2 min. Hun bare kikket rundt, målte og ferdig. Hun målte til 8 mm. Men så jo at hun slurva! gikk der sist gang også, og da var det en helt annen opplevelse, fikk bilder og alt da! Var en annen kvinne da.
Jeg fikk jo som sagt positiv test 9 dager etter positiv eggløsningstest. Så om målene hennes stemmer så testet jeg positivt 3 dpo så jeg forholder meg til 7+2, for jeg vet det stemmer +-1 dag..
Da var ultralyden over. Jeg har blanda følelser om alt sammen egentlig. Lille hadde det bra og hjerte slo<3 men jeg ble satt til 6+4 og ikke 7+2. Det er ikke fysisk mulig en gang da jeg vet når eggløsning var. Så jeg er redd utviklingen har stoppa opp MEN, vi var inne hos gyn i nøyaktig 5 min til sammen, det var så vidt hun gadd å se og tviler på at de målene der var nøye. Vi fikk heller ikke bilde, og dette betalte vi 1700kr for. Menmen, hjerte slo hvertfall <3 men jeg forholder meg til at jeg er 7+2, kan ikke være kortere på vei da jeg testa positivt 9 dager etter positiv el test.
Ja, jeg tar det med en klype salt.. hun sa jeg skulle følge menstermin fordi det var så usikkert men hjertet slo <3Skjønner du er bekymra. Så godt hjertet slo!
Men husk at når de er så små er det veldig lett å måle feil. Det er jo snakk om pittesmå millimeter så tidlig. Så om det blir gjort fort i tillegg så er det jo enda lettere at det er litt feilmålt. Dårlig behandlig for 1700 kr... Men godt at hjertet slo <3
Og ingenting er bedre enn et dunkende hjerteJa, jeg tar det med en klype salt.. hun sa jeg skulle følge menstermin fordi det var så usikkert men hjertet slo <3