Skal dere på tidlig ultralyd?

Lykke til dere som skal i morgen! Gleder meg sånn på deres vegne:nailbiting: dere må legge ut her :dummy::dummy1:

Jeg skal på t.ul 23.april, altså om 2uker!
Henvist av lege pga flere tidligere sa med komplikasjoner... krysser fingrene for denne gangen!

Lykke til dere som skal i dag, krysser fingrene for fine bilder og bankene hjerter:dummy1:

Var på en rask UL i dag. Tror selv jeg er 6+6 i dag, men ble målt til 6+5. CRL var 0,76 cm. Syns hun tok et litt dårlig bilde:bag: Var andre vinkler man så det bedre fra. Men uansett; alt er bra så langt:love017 Hjertet banket fint:shy::Heartred Og det er bare en spire der inne til tross for tidlig utslag på digital 3+:smiley-ashamed004

F35346D6-322E-4034-9302-935CEE33F24F.jpeg

Last edited:
Var på en rask UL i dag. Tror selv jeg er 6+6 i dag, men ble målt til 6+5. Syns hun tok et litt dårlig bilde:bag: Var andre vinkler man så det bedre fra. Men uansett; alt er bra så langt:love017 Hjertet banket fint:shy::Heartred Og det er bare en spire der inne til tross for tidlig utslag på digital 3+:smiley-ashamed004

Vis vedlegget 294382

Ååh, for en herlig følelse det må være å få se et bankende hjerte :D ❤ Håper jeg er like heldig som deg imorgen. Er 6+1 eller 6+2 imorgen, så håper vi ser noe og at det er liv ❤

Var på en rask UL i dag. Tror selv jeg er 6+6 i dag, men ble målt til 6+5. Syns hun tok et litt dårlig bilde:bag: Var andre vinkler man så det bedre fra. Men uansett; alt er bra så langt:love017 Hjertet banket fint:shy::Heartred Og det er bare en spire der inne til tross for tidlig utslag på digital 3+:smiley-ashamed004

Vis vedlegget 294382
Ååååh lille spire <3 så koselig!!

Var på tul i går hos gyn, 7+2. Så et embryo på 7,3mm med bankende hjerte :love7

Var på en rask UL i dag. Tror selv jeg er 6+6 i dag, men ble målt til 6+5. CRL var 0,76 cm. Syns hun tok et litt dårlig bilde:bag: Var andre vinkler man så det bedre fra. Men uansett; alt er bra så langt:love017 Hjertet banket fint:shy::Heartred Og det er bare en spire der inne til tross for tidlig utslag på digital 3+:smiley-ashamed004

Vis vedlegget 294382
Så herlig:gen014. Håper så inderlig jeg får se det samme på fredag!!!

Vært på TUL idag og fått bekreftet bankende hjerte til tross for blødninger.:love017
Ei liita spire på mellom 6 og 7 millimeter, 7+0:Heartbigred
Ååååh så bra! Gratulerer :Heartred:Heartred håper jeg får like gode nyheter på fredag!

Nå har jeg vært på ultralyd. Vi fant et bankende hjerte ❤ Ble målt til å være 6+2 idag. Så det stemmer veldig bra. Er så letta. Alt så bra ut. Så nå er det bare å håpe på at det fortsetter slik ❤ :D

Var i dag, 7+1, og kommer til å ha en til pga KUB (Jeg er 38 nå). I dag så vi et embryo 9-11 mm, normalt bygd og med fin hjerterytme.

Blir nok tidlig ul her også ja :) blir vel flere av dem også! Tror ikke jeg klarer å slappe av med det første..

7+2 i dag og ultralyd om 4 timer :nailbiting:

Lykke til på ultralyd Scarlett, så spennende :Heartred
Så herlig med bankende hjerter dere andre som allerede har vært på TUL denne uka :)

Back
Topp