Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på en rask UL i dag. Tror selv jeg er 6+6 i dag, men ble målt til 6+5. Syns hun tok et litt dårlig bilde Var andre vinkler man så det bedre fra. Men uansett; alt er bra så langt Hjertet banket fint Og det er bare en spire der inne til tross for tidlig utslag på digital 3+
Vis vedlegget 294382
Håper alt har gått bra <3Imorgen!! 7+0
Ååååh lille spire <3 så koselig!!Var på en rask UL i dag. Tror selv jeg er 6+6 i dag, men ble målt til 6+5. Syns hun tok et litt dårlig bilde Var andre vinkler man så det bedre fra. Men uansett; alt er bra så langt Hjertet banket fint Og det er bare en spire der inne til tross for tidlig utslag på digital 3+
Vis vedlegget 294382
Så herlig. Håper så inderlig jeg får se det samme på fredag!!!Var på en rask UL i dag. Tror selv jeg er 6+6 i dag, men ble målt til 6+5. CRL var 0,76 cm. Syns hun tok et litt dårlig bilde Var andre vinkler man så det bedre fra. Men uansett; alt er bra så langt Hjertet banket fint Og det er bare en spire der inne til tross for tidlig utslag på digital 3+
Vis vedlegget 294382
Vært på TUL idag og fått bekreftet bankende hjerte til tross for blødninger.Håper alt har gått bra <3
Ååååh så bra! Gratulerer håper jeg får like gode nyheter på fredag!Vært på TUL idag og fått bekreftet bankende hjerte til tross for blødninger.
Ei liita spire på mellom 6 og 7 millimeter, 7+0
Tusen takk!! JaaaaÅåååh så bra! Gratulerer håper jeg får like gode nyheter på fredag!