RØDT LAG :)

jippi! vi klarte det!!!
og med nest beste resultat også..... hehe....
synd du røk ut tåka!!!
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Nå er jeg happy!!! jeg er fortsatt med !! hurra!!
Satser på mye skjer denne uka !! første dag på lavkarbo er unnagjort...ble ca 14 karbo totalt!
ikke verst det, eller??



satser du på å komme i ketose eller? husk å drikke masse masse vann !!!! de første dagene kan det hende du får veldig vondt i hodet og føler deg i elendig form, men det går seg til ! 
 
neste uke skal vi få best resultat !!!!! jeg er ihvertfall veldig klar for det !!

i dag har jeg vært på en kjempe slitsom time, total fitness ! masse styrketrening !!! kjenner det godt i kroppen ja !! 
 
ja, neste uke er rød uke!!!
jeg har fått tanta på besøk i dag, så sånn sett er 400 gram opp lite...
satser på mye trening, og mye deilig mat, og suuuper nedgang om en uke!!!
 
-sier jeg mens jeg stapper sjokolade i trynet....
hihi....
skal skjerpe meg i morgen, basta bom!!
 
Beklager at jeg røk ut, grunnet 10 minutter for sein oppdatering!
Poden hadde oppkastsyken i går, og i dag, og jeg gikk å byssa på han til han sovnet kl. sju. Og så tok det 10 minutter å logge på bv. Er så treigt at jeg dauer. Har tatt 15 minutter å komme innpå nå for å skrive dette.

Jævlig surt å gå ut for noe sånt, men sånn er livet. Ville bare skrive, sånn at dere ser at jeg ikke gir blaffen, men at det var en reel grunn!

Lykke til videre jenter.
 
Så bra leit at du røyk Tåka!

Å så flott at du er med videre MaiSeptAugSkatt, synes ikke 0,5 kilo opp var så mye etter alt det vannet og frokost. Jeg kan veie opptil en kg mer etter frokost jeg. Håper virkelig neste uke er din! Det fortjener du!
Myshild så flink du er til å trene!! :)

Her går det greit. Synes jeg har blitt veldig flink i matveien. Det har blitt en rutine og jeg synes ikke det er så vanskelig lenger.
Treningen derimot har jeg havnet ut av!! Jeg er i praksis så jeg finner liksom ikke så mye overskudd, og når man først faller ut av rutinen så er det vanskelig å komme inn i det igjen. Men skal prøve å komme inn i det igjen! 
Og det er jo mye aktivitet i praksis, så er vel derfor jeg gikk ned såpass fordi =) Godt å få en skikkelig nedgang igjen, for nå føler jeg det har gått tregt en stund!
 
jeg er så glad dere ikke ville jeg skulle trekke meg igår. jeg var nemlig helt klar til å gi opp. veide meg jo ikke pga jeg uansett var ferdig i krigen nå..
Men så kom dere gode jentene med så masse fine ord, og god støtte! til tross for oppgang fikk dere altså humøret mitt på topp igjen!
tusen tusen takk enda en gang!
Er veldig glad jeg ble!idag var vekta ganske mye snillere med meg enn igår.1.1kg ned!Så kanskje jeg for en gangs skyld vil klare å bidra litt til neste veiing. Motivasjonen er veldig bra, og jeg lover å gjøre mitt for å få et fint tall neste mandag:)
 


Myshild Bergsprekken skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
Nå er jeg happy!!! jeg er fortsatt med !! hurra!!
Satser på mye skjer denne uka !! første dag på lavkarbo er unnagjort...ble ca 14 karbo totalt!
ikke verst det, eller??



satser du på å komme i ketose eller? husk å drikke masse masse vann !!!! de første dagene kan det hende du får veldig vondt i hodet og føler deg i elendig form, men det går seg til ! 

nei, tror ketose vil bli for hardt for meg...kan ikke så mye om det heller..så tror jeg satser på max 50 karb pr dag..så får jeg se hvordan det går=)
Selv om jeg bare er på dag 2 er det jammen helt rart å ikke spise høykarbo som jeg alltid har gjort! Blir spennende fremover!
 
synes det går fint å gå på lavkarbo...hittil...:) idag ble det 27 karbo!
Nå skal jeg prøve å få til ei treningsøkt...ikke trent siden fredag nå, så er vel på tide=)
 
oi såå merkelig! for første gang på lang lang tid har jeg IKKE søtsug på kvelden! jeg har ALLTID hatt lyst på enten mat eller snop om kvelden...men ikveld har jeg bare lyst på vann med isbiter!
RART!
Var og på butikken ista...på handlelista stod pepsi max såklart(avhengig)..men noe rart skjedde da også..da jeg stod ved brushylla hadde jeg ikke lyst på pepsi max!så jeg handla ikke! what??! skjønner ingenting jeg nå!! men liker det! jeg er jo kun på dag2 med lavkarbo nå..så veit ikke om det er derfor eller for jeg er så innstilt på å klare dette som gjør at jeg plutselig er sånn! hehe...håper det fortsetter slik hvertfall=)
 
her var det mange fine innlegg, MaiSeptAugSkatt!!!
så flott at du er i gang igjen!!!
selv sliter jeg litt, er skikkelig lei det meste om dagen...
men, jeg gir ikke opp, jeg SKAL også bidra for laget denne uka!!!
 
ps- hadde egentlig gitt opp i kveld igjen, og vurderte om veldsmaten skulle bli lettis eller baconcrisp, men skulle bare lese meg opp her først...
nå sitter jeg her med en tallerken med knekkebrød med rekesalat og paprika, og agurkskiver ved siden av...
jippi!!!
 
Kjempe flinke er dere begge to!! =)

Noen som har en god, sunn oppskrift på noe med kyllingfilet til middag imorgen?
 


solstråla skrev:
ps- hadde egentlig gitt opp i kveld igjen, og vurderte om veldsmaten skulle bli lettis eller baconcrisp, men skulle bare lese meg opp her først...
nå sitter jeg her med en tallerken med knekkebrød med rekesalat og paprika, og agurkskiver ved siden av...
jippi!!!


SÅ BRA!! Det er jammen bra gjort solstråla!!!
Flinke, flinke du!
Denne uka skal vi klare å nå høyt opp på lista!
Har stor tro på alle på laget! Vi kan viss vi vil:)
 
Jordbæra: hvordan har uka gått hos deg ?
Så det blir kyllingmiddag hos deg idag..det er snadder..fikk jeg lyst på det selv..Her pleier jeg som regel å gjøre det enklest mulig med bare wok til...hehe...kanskje noen andre har et bedre tips til deg;)
 
da er jeg på dag 3 på lavkarbo..Har fulgt nøye med på vekta denne uka pga oppgang som jeg har hatt i flere uker nå.. Men dette lover bra altså! Var litt redd vekta igår var lurevekt..
Idag har enda 500gram forsvunnet..så nå er jeg 1.5kg mindre enn mandag! er så glad! kanskje dette faktisk er tingen for meg!=)
Har heller ikke noe godtesug lenger! =)
 
det er så deilig når det godtesugert forsvinner...
kjenner jo litt på det nå, men andre veien, nå som jeg ikke lenger er i ketose!

når det gjelder kylling til middag, syns jeg det meste er godt, jeg... hehe...
på lavkarbo, deler jeg den gjerne opp i litt store terninger, bruner det i panna med smør og masse kyllingkrydder, før jeg tilsetter fløte og/eller rømme og lar det trekke en stund...
kjempegodt med salat til, eller kokte grønnsaker for den saks skyld!
 
så herlig lesin!!! jeg er fullt opptatt med jobb, studier,trening og møter så her går dagene i ett !!!! så får ikke vært her så mye !

men jeg trente total fitness på mandag og zumba i går.. våkna opp i dag med så vondt i ryggen at jeg sliter med og gå.. plutselig så låser den seg helt og jeg klarer hverken og gå eller strekke meg ut ! så grusomt vondt.. håper det går over i løpet av natta for jeg skal jo på fotballtrening i morra !!!!
 
Back
Topp