RØDT LAG :)

jeg trener ikke hardt dagen før veiing, for man går jo opp endel det første døgnet da...

men i dag har jeg hatt en herlig dag!!
sov lenge, spiste frokost, så pakket vi sakene våre og dro til "fjells!"
har snakket om det i hele sommer, men ikke kommet så langt...
før i dag...
fikk en tur på 3 km hver vei,  og grillet pølser, drakk kakao og saft og spiste kvikk lunsj!!
eller, jeg holdt meg til ja-mat, da...

vet 6 km ikke er særlig langt, men det er BRATT der, brukte vell ca 1 1/2 time opp, hadde 3,5 kg tung sekk på ryggen, og dyttet vonga...
deilig!!!
og akkuratt passe "trening" på en søndag!!
 
da krysser jeg fingrene for de røde damer i natt!!
håper vi alle forbrenner masse i søvne, og får en positiv overraskelse da vi går på vekta i morgen!!!!
 
det hjalp ikke å krysse fingrene....
nå vurderer jeg virkelig å trekke meg!!!
vekta i dag viste 1,7kg opp siden fredag....
det er 1,2 kg opp siden sist veiing!!!
denne kroppen vil ikke mer, ved det minste tegn til stress tviholder den på alt som kommer inn...
 er det ikke sånn at min vekt ikke vil trekke dere ned, om jeg trekker meg??
for da gjør jeg det...
 


solstråla skrev:
det hjalp ikke å krysse fingrene....
nå vurderer jeg virkelig å trekke meg!!!
vekta i dag viste 1,7kg opp siden fredag....
det er 1,2 kg opp siden sist veiing!!!
denne kroppen vil ikke mer, ved det minste tegn til stress tviholder den på alt som kommer inn...
 er det ikke sånn at min vekt ikke vil trekke dere ned, om jeg trekker meg??
for da gjør jeg det...

kjære solstråla..
Jeg skjønner dette er veldig frustrerende for deg. Jeg forstår virkelig godt at du vil trekke deg.. Holdt jo på å trekke meg selv sist veiing.
Men jeg håper så virkelig at du ikke vil gi deg her..Uansett om du trekker ned laget eller ikke så vil vi ha deg her!! Det å vinne krigen er ikke viktig for meg.. Det har jeg innsett for lenge siden at ikke vil skje.. Men motivasjonen man får her inne er viktig! Du har gitt mye her inne solstråla. ikke trekk deg, vær så snill!
Er sikker på at neste uke vil bli mye bedre for deg! vekta kan jo variere mye fra dag til dag..Så jeg er sikker på at disse kg vil du gå like fort ned igjen!=)
klem
 
her ble det 1.1kg ned..for få dager siden hadde jeg gått ned over 2kg...desverre holdt det seg ikke...men er likevel fornøyd!sjelden jeg går ned så mye på ei uke...
 
for en flott vektnedgang MaiSeptAugSkatt!!
gratulerer så mye!!!

jeg klarer ikke å bestemme meg for om jegh skal trekke meg eller ikke...
vekta i dag er nøyaktig en kilo under startvekta i denne krigen!!
føler at jeg ødelegger veldig for dere andre....
 


solstråla skrev:
for en flott vektnedgang MaiSeptAugSkatt!!
gratulerer så mye!!!

jeg klarer ikke å bestemme meg for om jegh skal trekke meg eller ikke...
vekta i dag er nøyaktig en kilo under startvekta i denne krigen!!
føler at jeg ødelegger veldig for dere andre....


Tusen takk=) ja endelig har det begynt å gå litt nedover! på tide nå etter flere uker med oppgang/ingen nedgang.
Skal absolutt fortsette på lavkarbo=)

Jeg kjenner meg sååå godt igjen i det du skriver!! samvittigheten for laget er kanskje noe som gjør du vil trekke deg? jeg følte det akkurat slik sist mandag!!!! jeg ville ikke ødelegge mer for laget enn jeg hadde gjort...men vi er et team solstråla!
Og etter all den støtten jeg selv fikk forrige mandag så skal du ikke ha noe som helst dårlig samvittighet for laget! vi er flere som har slitt med oppgang gjennom krigen her..Men det eneste som hjelper da er jo all den støtta man har fått fra det røde laget.
Jeg har heller ikke gått ned det store gjennom slankekrigen...men man får heller prøve å fokusere på det man faktisk har fått til:-)
 
joa, ser den MaiSeptAugSKatt!!
men laget består av flere enn deg og meg, da... hehe...
jeg har jo veid meg, så kan bare melde inn vekten om jeg bestemmer meg for å bli...

har akkuratt kommet hjem fra tannlegen etter å ha trekt en tann, så er litt spent på kosten et par dager nå...
 


solstråla skrev:
joa, ser den MaiSeptAugSKatt!!
men laget består av flere enn deg og meg, da... hehe...
jeg har jo veid meg, så kan bare melde inn vekten om jeg bestemmer meg for å bli...

har akkuratt kommet hjem fra tannlegen etter å ha trekt en tann, så er litt spent på kosten et par dager nå...


jeg syns virkelig ikke at du skal trekke deg !!!! Vil ha deg med videre !!! dermed basta !!!! vi tåler litt oppgang ! 
 
greit....
så tar jeg en uke til da....
hehe...

skal legge inn de triste tallene, og håper på en rolig og sunn uke!!
 
SORRY jenter!! :( e gal leie meg for at jeg gikk ut pga manglende oppdatering i dag! :(

var bare super stress her da vi skulle kjøre manenn til flyplassen som skulle til jobb, så måtte vi snu å hente han igjen for helikopteret kunne ikke fly så rakk det ikke!! hadde ikke mob nr til noen av dere heller :( var IKKE meningen vertfall! :(:(

krysser fingra for at rødt lag vinner!! dere er gode jenter! lykke til
 
huff da verteline.....
synd du røk ut!!!
sånn rent tekninsk sett skulle det jo ha vært meg...
men, jeg lover å bruke denne ekstra sjangsen så godt jeg bare kan!!
og håper du blir med i wildcard-gjengen!!!
 
det var leit du røyk ut verteline!
du får ha masse lykke til videre..så får du heller bli med på wildcard=)

solstråla: kjempekjekt du er med videre! Nå må du gi alt denne uka, så skal du se vekta vil gå ned mye til neste mandag:)

Her har starten på uka gått bra! nok en ny snikveiing idag..og vekta viste 600gram mindre idag enn igår.. me like!
Går fortsatt på lavkarbo! og det skal jeg fortsette med i lang tid fremover=)
synes fortsatt det er veldig rart vekta plutselig har begynt å gå nedover nå...har jo stått i ro eller gått opp i mange uker! så nå er motivasjonen kjempebra!
Har ikke fått tak i verken lavkarbobrød eller ingredienser til å bake dette...så har handla litt div. på nett..handla for over 700, så nå må jeg jo fortsette på dette!!hehe...fikk mail igår om at varene er sendt! gleder meg til det kommer!
 
her har også starten av uka gått bra, spiste ikke heelt riktig i går, og har ikke fått trent enda siden jeg trakk en tann i går, men kjenner motivasjonen er bedre...
skal trene i morgen, og torsdag, og skal prøve å få til noe i helga også, men da er vi på hotelltur...
igjen...
hehe...

nå lever jeg ikke like strengt lavkarbo som jeg gjorde, så matmessig bør det gå greit i helga, men vi skal på sorgsamlig, så fokuset blir jo på Angelika hele helga, så satser på mye nedgang frem til da!!
gleder meg uansett villt...'
 
i dag har jeg prøvd meg på pilates...
gøy, men ganske såå utfordrene med mine ødelagte magemuskler!!
instruktøren ble litt sur da hun fikk vite om dem halveis ut i timen....
og jeg ser jo hvorfor, nå i etterkant!
hehe...
litt dumt å trene på seg brokk, liksom...

men, morro var det, svett ble jeg, og støl begynner jeg alt å bli...
så det funker nok!!
 hvordan går det med dere andre, da?
 
Hvordan går det med dere jenter? Her flyr dagen avgårde og jeg er praksis hverdag! Har hatt lite tid og overskudd til trening. Men det er jo mye løping iløpet av dagen og jeg går jo ned! Nå har jeg fri i morgen og fredag så da skal jeg komme meg på trening! 
 
så bra Jordbæra!
det er negangen som teller, og hard jobb må da også telle som trening!!
-hvertfall når man ikke er vant til den...

her går det bra denne uka, spiser myyye bedre og masse grønnsaker hver dag, så føler meg kjempebra!!
og en snikveiing i dag viser at jeg har gått ned halvparten av forgje ukes vektoppgang...
 
i dag har jeg trent zumba og spinning som vanlig, men min faste intstruktør er sykemeldt fra zumbaen, og vikaren er rå....
hehe...

og som ikke det er nok, skal jeg straks ned på treningssenteret igjen, for en time med fysioterapaut!!
skal få litt veiledning angående mine ødelagte magemuskler, og litt tips på fibro-problemområdene mine ..

håper jeg overlever!!
 
hola jenter !!

jeg må bare beklage at jeg ikke får skrevet mer her, men tida strekker rett og slett ikke til !! mega stress hele dagen ! men jeg har fått trent både mandag, og tirsdag.. total fitness og Zumba og nå reiser jeg straks på fotballtrening ! sliter litt med kostholdet med slike stressete dager.. så tror jeg må sette meg ned å finne en løsning på det etterhvert.. rett og slett planlegge måltidene bedre.. 

men i dag ble jeg spurt om å være forlover !!! så innen 4. august så skal jeg være ferdigslanka :) -20 til da bør jeg klare !! økte motivasjonen min en del :) så til helga skal vi ut å springe bakkeløp :) 

ha en fin fin kveld :)
 
så morro med ekstra motivasjon av akkuratt DEN grunnen, da Myshild!!!
bryllup er bare sååå herlig.....

hva slags planer har dere jenter for helga, da??

jeg skal på hotelltur, på noe som heter sorgsamling, og jeg gleder meg villt!!!
sorgsamling blir egentlig et helt feil navn på det, fordi om det er foreldre som har mistet hjertebarn som skal møtes...
for det er mer latter enn tårer!!
-deilig med det fellesskapet, dette er en av de viktigste helgene i året for gubben og meg...

er litt spent på hvordan vekta blir på mandag, for det er jo ikke til å stikke under en stol at en slik helg er en belastning også, men har tatt mine forhandsregler matmessig, og pakker med treningstøy også...
og en snikveiing i dag viser lovende tegn, hvertfall...

 
 
Back
Topp