RØDT LAG :)

så deilig med en hotell helg solstråla :) og så godt det må være å få komme å være med andre som har opplevd det samme som dere, og at det blir til noe positivt for dere :) 

i helga skal jeg ingenting !!!! bare sløve, skal ut i morgen med ungene på åpningen av ett torg her .. ellers ingen planer .. i kveld har vi feira bursdagen til mamma. blei to små pizzastykker, 5 dumle biter og noen få sjokoladebiter, sa nei takk til is  så til kvelds har jeg spist en liten yoghurt og gulerøtter !! veldig fornøyd med meg selv !! 

skal også få til en løpetur i løpet av helga ! veldig spent på vekta til mandagen altså !!! skal også måle meg da ! 
 
VIKTIG BESKJED !!!!


jeg skal på møte i morra klokka 17 og det varer nok til 21-22 tida tenker jeg.. så det hadde vært fint om alle hadde klart å oppdatert før det i morra :)tror dere det går bra?
 
Jeg greier det fint! Skal på seinvakt så oppdaterer tidlig =) Ellers hvordan går det med dere da? Jeg hadde litt utskeielser i går, men det vistes ikke så mye på vekta i dag i allefall. Og nå drar jeg snart på trening. Spinn og pump i 75 minutter =D
 
jeg oppdaterer tidlig, så for meg går det greit!!
men hvor har det blitt av MaiSeptAugSkatt??
uvant at hun ikke skriver her...

ja, det var en deilig helg denne helga,med masse deilig mat....
-skulle nesten tro jeg var på en lavkarbotur, for sååå lett å velge riktig mat utenfor husets fire vegger skal jeg lete lenge etter!
men er spent på morgendagen, ble litt ekstra karbo,- og da i for av sukker...
ikke mye, men...

krsser fingrene for oss alle, jeg!!
 
jippi !!!!ned 0,9 kg !!!11 hurra !!!
 


Myshild Bergsprekken skrev:
jippi !!!!ned 0,9 kg !!!11 hurra !!!

gratulerer!!
gikk selv ned 0,8kg, men er bare sånn passe fornøyd siden jeg gikk opp såå mye forje uke...

men, det lover jo litt bedre for totalen, da!!
 
OiOi!! Jeg holdt virkelig på å glemme å oppdatere idag. Skulle til å legge fra meg pcn for å stelle meg i stand til seinvakt, så kom jeg på det i farten.

Men HURRA jeg har gått ned 1,1 kg. 1 kg til så har jeg nådd mitt andre delmål og gått ned 10 kg siden august!!

Flinke dere er Myshild og Solstråla!! Det lover godt for oss. Gleder med til å komme hjem i kveld å se hvordan det har gått med oss =)
 
oioi !! nå er jeg spent på resultatene i kveld altså ! for denne gangen har vi jo gjort det ganske bra 
 
jippi!!! endelig klarte vi førsteplassen!!!
all ære til jordbæra, som har holdt nedgangen i gang hele veien!!
 
nå er det lenge siden jeg har vært innom dere jenter.. har gått i ett her de siste dagene...ikke fått trent noe siden torsdag tror jeg det var...Men sånn er det bare..er jo aktiv utenom da..holder på å pusse opp..og det er slitsomt det! =)
Går fortsatt på lavkarbo, men har blitt litt småsprekker..Men det har igrunn bare vært for vi ikke har fått handla...idag fikk jeg endelig pakke jeg har bestilt med div. lavkarbovarer..Og har fått handla idag..Så nå blir det nok litt lettere!=)
Synes jeg likevel har klart meg bra med kostholdet da..Men desverre kunne jeg ikke bidra til det røde laget denne gang. fikk mensen i helga så jeg skylder på det! heldigvis ingen oppgang da! tidligere har jeg jo gått opp 1-2kg når jeg har hatt den. Så jeg er faktisk fornøyd med vekta idag jeg. ikke opp og ikke ned. neste uke blir bedre=)
Gratulerer til dere alle! endelig ble det første plass! stolt av dere! dere har gjort en kjempejobb!!
:-)
 
du har jo gjort en kjempe jobb du også da selv om det ikke var noen nedgang ! å spise rett og få trent når man pusser opp er ikke bare bare ! det veit jeg alt om!!! blir spennende å se neste uke.. hadde vært gøy med en seier til da !! 


stå på jenter !!! :)
 
ja, å holde vekta når tanta kommer er jammen meg godt gjort!!
denne uka ser foreløpig bra ut, hvertfall, sett med mine øyne...
kanskje vi klarer to uker på rad, jenter??? hehe...
 
Endelig vår tur røde jenter!!! Dette var jo kjempenyheter å komme hjem til!! Jeg skal fortsette og være flink i matveien! Ser ut som min suksessoppskrift er å trene lite og være i praksis! =P 
Og nå har jeg to uker som er kjempe travle med praksis hver dag!

Så flinke dere er!!
 
da har jeg vært hos tannlegen og skylt ut av såret etter tanntrekningen for en drøy uke siden...
så nå er jeg satt på suppekur et par dager!!
og jeg som skulle ha en perfekt uke denne uka, sånn slankemessig...
hihi...
ikke for det, skal da klare å lage meg deilige og "korrekte" supper!

treningsmessig, så var jeg på 75 min step/styrke i går, (trudde jeg skulle dø...) i morgen blir det pilates (60min) eller tredemølle om vi ikke blir nok deltakere, torsdag blir det zumba (60min) og spinning (45 min), og på lørdag planlegger jeg en koselig skogstur med familien/ eldste jenta... fin uke!!?!?
 
da er dagens treningsøkt unnagjort, og jeg må si det gikk lettere enn forgje uke, ja!!
sikkert delvis fordi vi var flere på timen og instruktøren tok det penere, men jeg liker å tro det også kom av de nye treningsøvelsene fysioterapauten ga meg for magen...
hehe...
 
så flink du  er med trening solstråla :) denne uka har det ikke blitt like mye trening på meg som forgje uke.. var i møte på mandag .. men gikk en liten tur .. på tirsdag var jeg på zumba da.. gikk tur i går og blir tur i dag også.. reiser på kurs etter jobb i kvel og blir til i morra.. så blir ikke noe mer trening da.. får komme meg ut å løpe litt til helga tenker jeg .. 

men matmessig så går det veldig bra ! satser på nedgang til mandagen igjen :) 
 
jeg går jo hjemme på fulltid, så har mer tid å ta av enn dere som jobber...
hehe...
syns planen din ser bra ut, jeg!!
 
i dag har jeg trent zumba og spinning.... -og det ble en diger damm under sykkelen min!!
deilig....
 
så bra !! deilig når svetten renner ! jeg er kjempe sliten etter kurset ! eller er vel ikke kurset som har gjort meg sliten, men byturen føre kurset.. hehe.. men men.. er vel bare å hente seg inn igjen ! vil ha nedgang til mandagen også ! 

håper det er zumba på treningssenteret i dag ! for da blir det trening :)

og i morra skal vi på fjellet !! så da blir det i hvertfall en lang gåtur :) 
 
spent på morgendagen, jenter!!
har hatt en ok uke, men sprakk med en browniemuffins i kveld...
av alle ting...

krysser fingrene for de røde denne uka også!!
 
Back
Topp