RØDT LAG :)

yess!!!!!!!!!
i dag har jeg endelig sagt farvell til 85-tallet, forhåpentligvis for godt..
og det med et brak!!
minus 1,6 kg siste uke, ny minstenotering og første delemål nådd!

da jeg møtte gubben i 2003 veide jeg 84 kg, så mitt første delmål var å slå den.
og i dag veide jeg inn til 83,6!!

krysser fingrene for dere andre også, klarer vi to uker på rad?
 


solstråla skrev:
yess!!!!!!!!!
i dag har jeg endelig sagt farvell til 85-tallet, forhåpentligvis for godt..
og det med et brak!!
minus 1,6 kg siste uke, ny minstenotering og første delemål nådd!

da jeg møtte gubben i 2003 veide jeg 84 kg, så mitt første delmål var å slå den.
og i dag veide jeg inn til 83,6!!

krysser fingrene for dere andre også, klarer vi to uker på rad?


wow !!! for en nedgang !!! så utrolig bra !!!
 
er så spent på dere andre, jeg!!
mitt bidrag til denne slankekrigen har jo ikke akkuratt vært stort, men denne uka håper jeg at jeg kan hjelpe til så vi blir så mange som mulig i finalen...
 
Så bra solstråla!!! =D
Her gikk jeg ned 0,8kg og er fornøyd med det!

Jeg har nådd mitt andre delmål og gått ned 10 kg siden august!!
 
gratulerer jordbæra!! kjempebra!!
 
da ble det 2 plass på oss, da jenter!!
må vell si oss fornøyd med det, de blå jentene har jo vært overlegne lenge nå...
 
hei snupper!
Jeg trakk meg igår jeg..fant ut at det var like greit av flere grunner..
Har ikke vært en lett høst for meg dette...men satser på det nå kommer bedre tider:-)
Har hatt en fin tid her med dere..har vært veldig hygelig å bli kjent med dere på det røde laget. Vil og takke mye for all den støtte jeg har fått her inne. Det har virkelig hjulpet masse!
Dere er en fin gjeng=)
Jeg går fortsatt sånn halveis på lavkarbo..Potet,pasta,ris og brød har jeg kutta helt ut nå. og ikke spist på flere uker..Jeg hadde jo en veldig god start..gikk ned 2kg på 1 1/2 uke...Men så stoppa det opp..Og i helga ble det litt utskeielser og da jeg veide meg igår fikk jeg virkelig sjokk! kunne virkelig ikke fatte at jeg hadde gått opp så mye..Forrige mandag var jeg 63.8kg..igår plutselg 66.8kg! det er faktisk MER enn startvekta i slankekrigen var..Så gjett om det var deprimerende!!! Da var jeg bare nødt å trekke meg. Hadde jeg ikke gjort det hadde dere ikke fått 2.plass igår. Så jeg er gla jeg trakk meg-...For det er mange her som er så flinke! Så gratulerer til dere alle med så flotte resultater!!! Jeg kommer sterkere tilbake! Og å komme på samme lag i neste krig! Blir godt med en ny start nå!
Vekta idag var forresten veldig veldig fin!! 63.1kg!! så, vekta igår må jo ha vært heelt å bærtur:p
Har bursdag idag, så blir nok et lite kakestykke seinere...men utenom det skal jeg fortsette å være flink. Så håper jeg de siste kiloene vil forsvinne med tid og stunder:)
Lykke til videre alle sammen! Skal fortsette å følge med på dere. Blir spennende å se hvem som vinner dette=)
 
heisan MaiSeptAugSkatt!!
ja, det er ulempen ved lavkarbo, utskeielser kan straffe seg noe så inni granskauen...
men, trost deg med at du vil tåle mer og mer utskeieles uten å oppleve det du opplevde i går etterhvert som ukene og månedene på lavkarbo går!
-jeg spiste en browniemuffins i helga uten å straffes, jeg... utrolig nok...

men, håper vi møtes igjen på en ny krig snart!!
hehe...

og, lykke til til dere to som kom dere heeelt til semifinalen!!
der fortjener dere virkelig å være!!!
 
Back
Topp