RØDT LAG :)

heeei jenter ! 

fint å se at motviasjon fremdeles er der :) her er det full rulle med jobb,møter,trening og unger så har ikke så mye tid til å være her ! denne uka har jeg trent total fitness på mandag, zumba på tirsdag. i går blei det ikke noe trening for jeg fikk en skikkelig kink i ryggen tidligere i uka. men våkna i dag og ikke noe som helst vondt :) ¨så i kveld blir det fotball trening ! 8 år sia sist.. hehe.. så det blir nok veldig bra :P
 
Dette er for godt til å være sant!!!!!
Veide meg igjen nå nettopp..og jeg har gått ned enda mer! i tillegg veide jeg meg jo etter frokost, vann og kaffe!
Klarer ikke å tro dette! Så jeg skal bytte batteri i vekta idag! Håper jo det stemmer likevel=) Om det gjør det kommer jeg seriøst til å hoppe i taket! hehe

Hvordan går det med dere??
 
så morro da, MatSeptAugSkatt!!
det er jo ofte sånn den første uka på lavkarbo...
har du merket noe bivirkninger enda?
hodepine feks?
skulle den komme, så husk at det går over når kroppen har vendt seg til kosten!

her har jeg klart å holde meg unna vekta denne uka, men kroppen føles hvertfall bra!!
jeg trente pilates flow i går, både vondt, gått, hardt og deilig...
og, i dag ble det en time zumba og 45 min spinning!!
-noe som var hele spinningtimen, så den var intens..
 


solstråla skrev:
så morro da, MatSeptAugSkatt!!
det er jo ofte sånn den første uka på lavkarbo...
har du merket noe bivirkninger enda?
hodepine feks?
skulle den komme, så husk at det går over når kroppen har vendt seg til kosten!

her har jeg klart å holde meg unna vekta denne uka, men kroppen føles hvertfall bra!!
jeg trente pilates flow i går, både vondt, gått, hardt og deilig...
og, i dag ble det en time zumba og 45 min spinning!!
-noe som var hele spinningtimen, så den var intens..

ja, jeg går utfra at det snart vil stoppe opp igjen..men litt rart likevel..har jo stått sååå fast på samme tall på vekta leeenge nå..! så denne nedgangen trengte jeg nå som motivasjonen ikke har vært helt på topp pga oppgang 2 uker på rad.
Får bare håpe jeg klarer å fortsette med dette kostholdet, og ikke vil gå opp ivekt igjen!
Har ikke merka noe hodepine enda heldigvis..men er forbredt på at det vil komme..hehe...
Jeg ligger på 30-50karbo pr. dag..synes det går veldig greit.
Men nå er det jo strax helg igjen..og det blir ei stoor utfordring!! har jo og godtestopp for tiden(frem til desember) ..Så lurer på hva jeg skal "kose" meg med lørdagkveld..hehe---
Tar gjeerne imot sunne tips med lite karbo;)
Samboeren reiser bort lørdag-onsdag..Men det er helt greit..litt godt med litt aleinetid..Også slipper jeg bli frista av godteriet hans! så sånn sett er det jo bra!hehe..

Fy søren du er flink å trene altså. både zumba og spinning! wow!imponert!!
Her ble det en halvtime med jillian..Skal prøve få til ei økt til etter ungene er iseng ikveld!
Er skikkelig gira jeg nå kjenner jeg! har såååå lyst på et fint tall på vekta for en gangs skyld mandag!
 
sunne lavkarbo snacks og godtestopp....
hm....
du har jo bringerbær eller jordbær i cottage cheese, eller lavkarbo vafler...
jeg har lett for å ty til baconcrisp eller sukkerfri sjokolade når jeg skal kose meg, og det går jo under godteri!!
hehe...

jeg er også veldig motivert nå, etter lav motivasjon noen uker...
har slitt veldig med det medisinbytte jeg driver med, men nå begynner kroppen endelig å slå seg til ro igjen...
så, denne uka lover godt!!!
om jeg bare klarer å holde meg unna sjokoladen... hihi...
 


solstråla skrev:
sunne lavkarbo snacks og godtestopp....
hm....
du har jo bringerbær eller jordbær i cottage cheese, eller lavkarbo vafler...
jeg har lett for å ty til baconcrisp eller sukkerfri sjokolade når jeg skal kose meg, og det går jo under godteri!!
hehe...

jeg er også veldig motivert nå, etter lav motivasjon noen uker...
har slitt veldig med det medisinbytte jeg driver med, men nå begynner kroppen endelig å slå seg til ro igjen...
så, denne uka lover godt!!!
om jeg bare klarer å holde meg unna sjokoladen... hihi...


hehe..nei godis skal jeg prøve å holde meg unna..kan kaanskje si det er litt lov med litt nøtter om suget blir stort:p
Tenkte egentlig på noe digg mat som feks pizza eller noe annet snadder:p
Men nå når du nevnte sukkerfri sjokolade fikk jeg plutselig veldiiig lyst på sjokolade!! hehe
 
uff da.... ikke friste deg med nei-mat... hehe

pizza eller taco er jo snaddermat, eller for å gjøre det lettvint: varme kyllingvinger, noen grønnsaksstenger, og bearnaise... jeg lager da sausen av toro pose, men bruker kremfløte i stedenfor melk og vann, pluss tilsetter litt hvitløkspepper...
 
tusen takk for tips! skal testes ut!
Veid meg hver dag denne uka...ikke så lurt..men vil ikke ha oppgang nok engang..så her følger eg nøye med denne uka!
Og veiinga idag gikk og veldig bra! så om det går bra i helga lover det veldig bra for mandagsveiinga:)
 
jeg røk på en snikveeing i dag selv, enda jeg vet jeg har samlet ekstra vann etter treninga i går...
men tallet som dukket opp var fint, altså!!
hehe...

kanskje det endelig er de rødes uke nå?!?!?
 
så bra!! glad på dine vegne!!
klart det er vår uke denne gang!! er spent på hvordan det har gått med resten av laget!
Men om vekta mi holder seg i helga kan jeg hvertfall bidra med 2kg ned! veldig fornøyd med det!
Jeg trente og styrke igår..så hadde egentlig ikke tenkt å gå på vekta idag pga det..men gjorde det likevel(og igjen ble det etter frokost og masse drikke..) likevel fikk jeg et fint tall! hjelper mye på motivasjon dette!=)
Veit du forresten om en nettside som selger matvarer man ikke får tak i på vanlig butikk? feks sukrinmelis,fiberhusk,bakemix,bakepro osv?
ikke helsekostbutikk her jeg bor heller, så hadde vært supert om det gikk å få bestillt litt slikt på nett..?
 
jeg hadde forresten en liten sprekk igår..Hadde ikke noe spes søtsug eller noe,,men likevel så frista det så med risengryngrøt av alle ting!hehe..hadde rester i kjøleskapet, så selv om jeg visste dette var nei nei nei! så ble det ei lita skål..og ja med vanlig sukker på!
Angra såklart! og var virkelig kjemperedd jeg nå har ødelagt alt her.. men heldigvis gikk det likevel bra med vekta idag. dette skal ikke skje igjen!
Nå har jeg akkurat vært på butikken å handla MASSE lavkarbomat! mye godt, :)
 
Flinke dere er jenter! Her går uka så det suser egentlig, men jeg har ikke trent noen ting enda! Skal på trening i dag! Jeg snikveide meg i dag og da viste vekta 1,5 kilo mindre enn mandag=D Går jo som regel litt opp i helgen, men håper på å bidra med rundt en kilos, da er jeg fornøyd!

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg plutselig har begynt å gå ned så greit igjen! Jeg har jo trent minimalt de siste ukene! Men jeg klager ikke!
 
herregud !! i dag er jeg støl.. det var hardt å sparke fotball igjen, men så morro a gitt !! fytti .. gleder meg til torsdagen igjen altså, og 19 oktober skal jeg være med å spille cup !! old girls !! haha. det blir morro.. så nå er det hardtrening fremover.. litt deilig å fokusere på å trene for å komme i god form og ikke bare for å gå ned i vekt.. 

jeg snikveide meg i dag og vekta viste det samme som forgje uke.. må si jeg blei litt skuffa siden jeg har trena hardt og spist sunt hele uka.. men men .. får bare så på ! formen er betydelig bedre om ikke anna.. nå koser jeg meg med litt potetgull og vann ! så er det snart senga :) bursdagsfeiring her til søndagen så mye å gjøre  i morra ! kos dere jenter og god helg :)) 


forresten, jeg skal på boksetrening i morra !! blitt hekte på trening nå  ! hehe.. noen andre som skal trene i helga?
 
jeg skulle egentlig på afro/zumbaparty i morgen, men...
vi var på et hyggelig lag i kveld, og gubben som skulle ta det rolig så han kunne ta unga i natt og i morgen tok det alt annet enn rolig.....
 
så nå sitter jeg her "pised off" og trøstespiser nøtter.....
blæ......
 


*Jordbæra* skrev:
Flinke dere er jenter! Her går uka så det suser egentlig, men jeg har ikke trent noen ting enda! Skal på trening i dag! Jeg snikveide meg i dag og da viste vekta 1,5 kilo mindre enn mandag=D Går jo som regel litt opp i helgen, men håper på å bidra med rundt en kilos, da er jeg fornøyd!

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg plutselig har begynt å gå ned så greit igjen! Jeg har jo trent minimalt de siste ukene! Men jeg klager ikke!

wow! 1.5 ned! ikke verst! gratulerer med så flott resultat!!
Jeg har selv trent myye de siste ukene..men ikke gått ned noe..men opp har jeg gått!
Helt frem til denne uka da! så nå krysser jeg alt jeg har for at nedgangen min denne uka vil holde seg til mandag! men det er vel typisk om jeg raser opp til mandag..standard det :/
 


Myshild Bergsprekken skrev:
herregud !! i dag er jeg støl.. det var hardt å sparke fotball igjen, men så morro a gitt !! fytti .. gleder meg til torsdagen igjen altså, og 19 oktober skal jeg være med å spille cup !! old girls !! haha. det blir morro.. så nå er det hardtrening fremover.. litt deilig å fokusere på å trene for å komme i god form og ikke bare for å gå ned i vekt.. 

jeg snikveide meg i dag og vekta viste det samme som forgje uke.. må si jeg blei litt skuffa siden jeg har trena hardt og spist sunt hele uka.. men men .. får bare så på ! formen er betydelig bedre om ikke anna.. nå koser jeg meg med litt potetgull og vann ! så er det snart senga :) bursdagsfeiring her til søndagen så mye å gjøre  i morra ! kos dere jenter og god helg :)) 


forresten, jeg skal på boksetrening i morra !! blitt hekte på trening nå  ! hehe.. noen andre som skal trene i helga?

det er såå flott at du er skikkelig igang igjen med trening snuppa! er jo ikke lenge siden motivasjonen din ikke var helt der den skulle være..og nå er du hekta! det er jo supert!
Det er ikke alltid lett å komme igang..men når det er gjort går ting såå mye bedre!
Men dumt du ikke har gått ned noe denne uka..det er frustrerende når man virkelig jobber hardt for det uten at noe skjer med vekta! Men nedgangen kommer nok snaart! du må bare prøve være tålmodig:)
kjenner meg sååå igjen! først nå har det endelig begynt å gå nedover hos meg..etter ca 3 uker med enten oppgang eller ingenting skjer..
Var det kjekt på boksetrening da??
Håper du har hatt ei fin helg:-)
 


solstråla skrev:
jeg skulle egentlig på afro/zumbaparty i morgen, men...
vi var på et hyggelig lag i kveld, og gubben som skulle ta det rolig så han kunne ta unga i natt og i morgen tok det alt annet enn rolig.....
 
så nå sitter jeg her "pised off" og trøstespiser nøtter.....
blæ......

nei så kjedelig da..det der er ganske typisk mannfolk det!
Håper han kom med ei unnskyldning til deg igår da...en avtale er en avtale!
Hvordan har det ellers gått i helga ?
 
igår var jeg helt rå med trening altså! såå stolt av megselv! stod opp ekstra tidlig så jeg skulle få trent litt før ungene stod opp..ikke alltid like lett å finne tid til det på dagtid med 3 barn i alderen 1-4år rundt meg..hehe..
Men igår ble det nesten 2 timer!!
myyye jillian da!! har ikke så mye annet å velge i..så da ble det det!
Dere tror sikkert jeg er gal nå, men jeg har starta ny runde med 30 day shred!! hehe...da jeg fullførte sist husker jeg at jeg sa det blir en laaaang pause og leeeeeenge til neste gang! hehe... Blir ikke å følge opplegget der hver eneste dag denne gang...men målet er likevel å klare 30 dager..men bruke litt lenger tid på det:)fullført 3 dager nå..
utenom 30ds, trente jeg og six week, six pack, ripped in 30 og trimsykkel 30min!

vekta...vel..blir nok ikke noe 2kg ned til veiinga imorgen som jeg hadde håpa på..for vekta har gått endel opp fra igår..ca 1 kg opp...MEN jeg er fortsatt 1kg i minus da. så da fokuserer jeg på det! har uansett klart å gå ned! og det er jeg så vanvittig glad for siden det har vært mye oppgang på meg de siste ukene!
Skal være veldig veldig obs på hva jeg spiser idag---skal og ha meg en runde med rockeringen iløpet av dagen...Så håper jeg at vekta vil holde seg på -1kg til imorgen!
xxxxx
 
vell.... resten av helga ble jo kraftig påvirket at gubben, da.... hehe...
-det ble mellom 3 og 4 timers søvn på meg natt til lørdag, og den var ikke sammenhengende.
- det ble tidlig morgen, og langt på ettermiddag før jeg fikk hvile noe, det ble "trøstespising"  da jeg var heeeelt tom for energi, jeg stresset og var spent og tidvis sint....
hehehe....
så...
ikke en ideel helg, for å si det mildt!!
og, fordi om jeg nok spiste litt mer enn vanlig, spiste jeg ikke nei-mat, og likevell har jeg gått opp over en kilo...
blæ....
det er herved endelig bevist at kroppen min tviholder på alt den har når jeg stresser!!

-men er ganske så sikker på at det er leeenge til gibben gjør noe sånt igjen..
det er ikke første gang han dummer seg ut slik og svikter meg, men nå hadde han lovt å være barnevakt for noen andre også, så han fikk seg nok en real støkk... heldigvis!!!
 
det er jo veldig forståelig! ikke noe kjekt når det er slik..
Høres ut som du har hatt ei veldig slitsom helg med lite søvn..Og da ender det ofte med "trøstespising"..kjenner meg igjen der!
Selv hadde jeg en sprekk fredagkveld:( pga en dum krangel med min kjære så var bare såå frustrert og lei..så da ble det bare slik...ble ikke noe godteri da..men ble nok en god del mer karbohydrater enn jeg burde ha spist! heldigvis gikk det likevel greit med vekta dagen etter...men idag har jeg gått opp da!
Du må ha i bakhodet at du ikke må stresse! hehe! lettere sagt enn gjort!! Men håper at din kjære vil støtte deg litt, og hjelpe til litt med barna og huset så du får slappa av litt...og får den søvnen du trenger!

jeg har veldig lyst å trene idag også..Men med tanke på det er veiing imorgen så bør jeg kanskje ha treningsfri idag?
trente jo mye igår..og vekta gikk opp en hel kg!...så jeg veit ikke...men får så masse energi om jeg trener..og den gode følelsen når man har kommet gjennom ei økt er jo fantastisk...
så jeg veit ikke hva det blir til...er jo mye styrke i dvd`ene til jillian..såe...hmmm...
 
Back
Topp