RØDT LAG :)

Neeeei! Ikke trekk deg da!! Du er jo kjempe flink og jeg er sikker på at det vil løsne snart! Iallefall ikke trekk deg på grunn av samvittigheten for laget. Det er jo hver sin gang og ha dårlige uker, det har vi alle hatt. Vi har bare ikke hatt en uke der det har klaffet for alle sammen enda! 
 


*Jordbæra* skrev:
Neeeei! Ikke trekk deg da!! Du er jo kjempe flink og jeg er sikker på at det vil løsne snart! Iallefall ikke trekk deg på grunn av samvittigheten for laget. Det er jo hver sin gang og ha dårlige uker, det har vi alle hatt. Vi har bare ikke hatt en uke der det har klaffet for alle sammen enda! 


åå...du er god da<3 du har alltid gode og støttende ord å komme med selv om en av oss har gått opp eller bare har dårlig motivasjon..
Tusen takk for du er den du er!
Men jeg føler virkelig på det at jeg ødelegger for laget...ingen god følelse:/
Jeg har jo såå lyst å få det til! lyst å være her med dere også..Men jeg vil gi dere sjangsen til å komme høyere opp på lista...Synes jeg har hatt dårlige uker lenge nå...det skjer liksom ingenting med vekta...enten står jeg på stedet hvil eller jeg går opp...
Til tross for tunge treningsøkter nesten hver dag og sunnt kosthold...
Er demotiverende, men kan jo ikke gi meg heller...jeg vil lykkes. er så lei av denne jojo-slankinga år etter år etter år...
Derfor prøver jeg meg å lavkarbo nå..noe jeg aldri har testa ut...Så det blir på en måte siste håp for meg...Går ikke dette så veit jeg rett og slett ikke om det er noe håp for meg...Da er det vel meninga jeg skal være slik:/
Selv om det har vært oppgang i flere uker nå, så har dere på det røde laget likevel holdt motivasjonen min oppe. Setter stor pris på dere! Satser på det snart går min vei!
 
neei ! du må ikke trekke deg !!! prøv en uke til da på lavkarbo ! jeg vil tro at du kommer til å gå ned en del denne uka om du kutter en del karber ! jeg har jo kun gått ned 2,3 kg i løpet av slankekrigen, så det går veldig trått her også ! men jeg går ikke fort ned i vekt, sånn er det visst bare.. og du veier jo heller ikke så mye så det vil nok gå ganske seigt ! 
 
Gikk du opp denne uken å? Prøv en uke til da!! jeg vil mye heller at du skal være på laget enn at vi skal være på første plass! hvem vet, kanskje lavkarbo er tingen for deg og du går ned masse på det! Ikke gi deg enda! =)
 


*Jordbæra* skrev:
Gikk du opp denne uken å? Prøv en uke til da!! jeg vil mye heller at du skal være på laget enn at vi skal være på første plass! hvem vet, kanskje lavkarbo er tingen for deg og du går ned masse på det! Ikke gi deg enda! =)


må bare signere her!! jeg har jo nesten ikke gått ned jeg heller, ogjeg gikk opp denne uka igjen...
bli en uke til a!!
 
jeg har ikke veid meg idag...veide igår...samme vekt som sist mandag..humøret sank ganske mange hakk da...Spiste og ganske seint igår...så om jeg går på vekta nå(etter både frokost,kaffe og 1/2 liter vann) vil nok det uansett gi en ganske stor oppgang som mest sannsynlig fører til jeg ryker ut...:/
 
MaiSeptAugSkatt: jeg gikk opp 400 gram igjen jeg også, "slår" du den oppgangen tror du?? hihi...
det er jo bare å sjeke hva vekta viser, og blir du gledelig overrasket kan du jo ombestemmed deg da!!

Jordbæra: flott nedgang!! gratulerer!!!
 
gikk på vekta nå....det skulle jeg ikke gjort...nesten 1kg opp..
 
jeg tenkte litt feil..var ikke 900gram opp...men 500gram..men det er likevel mye opp synes jeg...siden jeg gikk opp 500gram sist uke og!
skjønner ingenting jeg!!
Men prøver tenke positivt...om vekta viste 500gram opp nå etter frokost, mye vann og kaffe, så kan det vel ikke være såå ille!? angrer jeg ikke veide meg før frokost nå!
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
jeg tenkte litt feil..var ikke 900gram opp...men 500gram..men det er likevel mye opp synes jeg...siden jeg gikk opp 500gram sist uke og!
skjønner ingenting jeg!!
Men prøver tenke positivt...om vekta viste 500gram opp nå etter frokost, mye vann og kaffe, så kan det vel ikke være såå ille!? angrer jeg ikke veide meg før frokost nå!



nei, det er ikke ille !! kanskje du til og med hadde hatt nedgang ! det er jo mulig kroppen din bare er på ett platå nå, stabiliserer seg .. de fleste har sånne platå ! er du med en uke til ??
 
dette blir ei uke med mye trening !! total fitness i kveld, spinning i morra, gåtur på onsdag og fotballtrening på torsdag.. håper på en zumba time til lørdag !

hva er deres treningsplaner da ? 
 
Myshild: for et tettpakket treningsprogram!! hehe...
det blir nok morro neste mandag tenker jeg!

her hadde jeg planer om 3 timer i sal denne uka, men nå har forkjølelsen slått meg ut, så dagen i dag blir brukt på sofaen i stedet...
men, har planer om å trene både onsdag og torsdag, pluss et zumba/afroparty på lørdag!!
 
Synes bare det er så urettferdig! jeg jobber mye for å få resultater!
Men hører jo om de som ikke trener i det hele tatt..bare legger om kostholdet og raser ned ivekt! trodde man skulle få se raskere resultater om man er flinke å trene jeg men!
Om jeg er med ei uke til? liker ikke tanken på at jeg trekker laget ned...men uff...vil jo  helst være her med dere...
Men siden jeg likevel hadde oppgang denne uka, og mest sannsynlig er den som ryker ut uansett, er det ikke bedre jeg trekker meg da?
regna at det ble hele 0.77% opp:(
 
jeg syns det virker som om det er mange av oss på det røde laget som sliter veldig med nedgangen i denne krigen....
jeg vet vi jobber hardt, og du er vell en av de som jobber hardest MaiSeptAugSkatt!
så ja, jeg personlig, vil mye heller ha deg på laget og risikere at vi havner sist, enn at du gir deg nå!
det kan jo hende vi ikke havner sist, og da får vi alle en uke til på oss til endelig å komme oss vekk fra det forbannede platået vi er på!!!!
men, jeg skal ikke bestemme noe, jeg bidrar ikke akkuratt mye til nedgangen i gruppa selv....
 
jeg veit ikke helt hva jeg skal si nå..dere er en herlig gjeng<3
Hadde ikke regna med å få så mye støtte fra dere..har jo blitt endel oppgang på meg de siste ukene...
Setter så stor pris på dere jenter! Tusen takk for dere er så fantastiske!!
Ser ut som det er flere av oss som sliter litt med vekta for tiden..Får satse på det vil løsne for oss alle denne uka, og vi får en kjempe-nedgang neste mandag!
Takka være dere er det dårlige humøret jeg hadde igår og idagtidlig bra igjen nå..og motivasjonen til å fortsette er på topp.
Vi kan ikke gi oss nå. Vi har fortsatt tid til å snu det:-)
Så om jeg ikke ryker idag pga oppgang så prøver jeg meg ei uke til likevel.
*krysser fingrer*
Tusen takk jenter!!!!!
 
vi krysser fingrene !! 
 
da har alle registrert unntatt tåka ! nå reiser jeg på trening.. så håper alle har oppdatert når jeg kommer tilbake :)
 
Jeg er sein. Beklager :( Poden har fått oppkastsjuka, og har heldigvis akkurat sovna
 
Nå er jeg happy!!! jeg er fortsatt med !! hurra!!
Satser på mye skjer denne uka !! første dag på lavkarbo er unnagjort...ble ca 14 karbo totalt!
ikke verst det, eller??
 
leit vi er en mindre på laget! så først nå at tåka er ute.
nå er det få igjen her:(
 
Back
Topp