RØDT LAG :)

Jeg har trent hver dag denne uka..har vært ganske tunge økter også..i tillegg spist sunt.
Så om jeg ikke får fine tall på vekta imorgen blir jeg virkelig lei meg.. Men satser på det går bra! Men er jo alltid nervøs for disse veiingene!
 
Så flink du har vært, regner med det går bra for deg imorgen. Jeg har hatt en midt på treet uke, egentlig så har de 2 siste ukene vært det. Itillegg fikk jeg tanta i dag, så forventer ikke den store nedgangen i morgen. Er kjempe oppblåst. Men nå har jeg planlagt uka som kommer og jeg SKAL ha en god uke nå! 
 
hurra ! 0,5 kg ned 
 
da ble det 800 gram ned denne uka, endelig!!!!

drar til kiel på overraskelses tur for eldstejenta i dag, men skal krysse fingrene for oss!!
gleder meg, både til turen og til å komme hjem å se hvordan rødt lag gjør det i dag!!

krysser fingrene for dere!! 
 
kjempe bra solstråla !!! dette ser lovende ut :) kos dere på tur :) 
 
gratulerer Myshild!! 500 gram er kjempebra!!
 
ja, fornøyd med det etter dåp i går med lapskaus og flattbrød til middag, må jo være en del karber der. og kaker. jeg reiser ikke i dåp uten å spise kaker altså .. men det går ann å begrense seg :) 


 
Veiinga idag gikk til helvete!Sorry uttrykket, men jeg er så lei meg nå!
Var helt på gråten da jeg veide meg idag. Jeg var forbredt på en fin nedgang. Har til og med følt meg lettere, siden buksene mine sitter løsere på meg enn de har gjort før.
Så dette var en elendig start på dagen.
Det som er mest deprimerende er at vekta gikk opp så mye til tross for jeg har trent HARDT denne uka! På øktene med jillian har jeg pressa megselv og følgt hun viderekommen dama. og på trimsykkel har jeg hatt på de to tyngste intensitet. Har vært klissvåt av svette etter hver eneste økt jeg har hatt.
Totalt trente jeg over 6 timer forrige uke.
Kostholdet var også veldig bra. synes jeg..men det må vel være noe med kostholdet som er skyld i oppgangen??
En typisk dag for meg:
Frokost: musli med skumma melk
lunsj: eggerøre og knekkebrød
mellom: 1 lettyoghurt eller 1 banan
middag: tomatsuppe med kokt egg eller kokt fisk med masse grønnsaker
kvelds: 3 knekkebrød med makrell i tomat. 1 lettyoghurt
Hva F*** gjør jeg galt??? jeg er så lei meg:(
Er rimelig sikker på at det er jeg som ryker denne uka. Ingen god følelse:(
Kanskje det er bedre om jeg bare trekker meg istedet? vil ikke ødelegge for laget!!!!
 
du har økt treningsmengden !! når du øker treningsmengden så binder du vann til musklene.. det er derfor veldig mange går opp når de øker !! ikke mist motet, for det er sånn det er.. jeg kan ikke se at du gjør noe feil i forhold til kostholdet . regner du ut hvor mye du får i deg i løpet av dagen? det er jo mulig du spiser for lite og magert ! trener du mye stryke? kandksje du må trene mere rein konisjon ! lange og lette økter ! drikk masser av vann denne uka så skal du se det er nedgang neste uke.. 
 
Jeg gikk ned bare 200 gram denne uka, er vel helt greit etter som jeg fikk uka mi i går! Denne uka skal jeg virkelig legge inn en innsats, vært litt halvdårlig siste ukene! 

Kjempe bra Myshild og Solstråla!! 
Og MaiSeptAugSkatt, du får ikke lov til å trekke deg nei, og håper du ikke rykker i dag! Du er jo vår største motivator. Og jeg er sikker på at hvis du fortsetter som du har gjort forrige uke til denne uken også er jeg sikker på at du får en kjempe uke til neste mandag!
 
men MaiSeptAugskatt hvor mye gikk du opp?
 
SCORE!!! Ned 300 gram

MaiSeptAugSkatt: Man får mye vann i musklene etter du har trent, så er sikkert det :) 
 
Nå holdt jeg på glemme oppdatere...Oppdaterte ikke idagtidlig, for var virkelig itvil om jeg skulle trekke meg eller ikke...Men velger å stole på det dere sier om at det bare er ekstra vann!
Men samvittigheten for laget er DÅRLIG! jeg trekker dere ned..Og det er ikke noe kjekt:(
Jeg ga virkelig alt denne uka, så hadde ikke forventa at jeg skulle få oppgang idag:/
Men sånn er det! Lover å fortsette være flink jente denne uka, så håper jeg på finere tall neste mandag! dvs;om jeg ikke ryker idag da:/
Jeg gikk jo ikke opp kjempemye. Men siden jeg hadde håpa og nesten forventa ca 1kg ned så ble de 500 gramma jeg gikk opp mye for meg. Men det kunne jo vært verre!
Håper bare at det holder så jeg får fortsette her med dere. Har ikke sett hvordan det har gått med de andre laga, men har en veldig ekkel magefølelse:(
Blir virkelig kjempelei meg om jeg ryker idag:/
Humøret har vært helt elendig i hele dag pga den forbaska vekta..blææ

Vil takke dere supre jentene for støttende ord . Dere er gode<3
Og Jordbæra: Så hyggelig skrevet. Det  du skreiv hjalp mer enn du aner på humør og motivasjon:)

Skal oppdatere vekta nå...men det ble hvertfall:
64.4kg....+0.5kg...+0.78%
 
Et halv kilo opp er jo ingenting!! (Skjønner du syns det assa :p) Men jeg kan(nesten) garantere at det er vann, eller noe forbigående! Forsett sånn og du kommer til å ha en kjempe uke neste uke! Det som er litt synd med denne slankingen at vekten kan faktisk variere med over et halvt kilo fra dag til dag! 
Men stå på!! Du er kjempe dyktig!
 


*Jordbæra* skrev:
Et halv kilo opp er jo ingenting!! (Skjønner du syns det assa :p) Men jeg kan(nesten) garantere at det er vann, eller noe forbigående! Forsett sånn og du kommer til å ha en kjempe uke neste uke! Det som er litt synd med denne slankingen at vekten kan faktisk variere med over et halvt kilo fra dag til dag! 
Men stå på!! Du er kjempe dyktig!


Sånn egentlig så synes jeg jo ikke 500gram er så mye opp! Men idag virka det bare såå mye..Sikkert for jeg var såå innstillt på nedgang! var faktisk helt sikker jeg hadde gått ned! Så det var ikke noe morro da resultatet kom:/
Håper du har rett da..at neste uke blir mye bedre! men blir likevel litt demotivert:/ i tillegg hadde jeg mensen forrige uke..den var ferdig lørdag..så da burde jo vekta gå litt ned pga det også....
Igjen: takk for fine ord. betyr mye for meg!:)

 
Da har resultatene kommet!
Og jeg kan puste letta ut!!!!!
Nå er jeg kjempeglad!! trodde virkelig det var min tur til å ryke idag!!
Vil igjen beklage så mye for jeg trakk laget langt ned på lista:/ fortsatt dårlig samvittighet for det!:/
 
yey !!! 3.plass !!!! nå er jeg letta for at du fremdeles er med altså !!! fytti!!! 

vi får satse på 2, plass til neste uke da :)
 
Beklager dere!

Men dessverre så ryker MaiSeptAugSkatt idag :( 

Jeg hadde gjort en feil, mtp forrige ukes superslanker!
 


Myshild Bergsprekken skrev:
yey !!! 3.plass !!!! nå er jeg letta for at du fremdeles er med altså !!! fytti!!! 

vi får satse på 2, plass til neste uke da :)


Så koselig du er myshild! Veldi hyggelig at du er glad jeg fortsatt er her..:-)
Men nå leste jeg nettopp på resultatene igjen..og der står det at hun som røyk er immun, og da var det jeg som røyk ut!
kjenner jeg ble ganske deppa nå:(
 
Uff du røyk ikke ut. Håper noen har nummeret ditt, så de kan få sendt deg beskjeden på sms.
 
Back
Topp