Presentasjonstråd:)

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
hehe hva håper du det blir da? gutt eller jente`?

Hehe, er egentlig det samme. Har en gutt fra før av,så blir 2 i februar som kommer. Meeeen, hadde vært kjekt med jente,men blir gla uansett. Samboer håper på gutt,haha. Sier han ikkje må håpe på noe, føle han blir skuffa hvis ikje det er ein gutt da:p

Hehe, er egentlig det samme. Har en gutt fra før av,så blir 2 i februar som kommer. Meeeen, hadde vært kjekt med jente,men blir gla uansett. Samboer håper på gutt,haha. Sier han ikkje må håpe på noe, føle han blir skuffa hvis ikje det er ein gutt da:p
vi har ei jente.. mannen vil ha en gutt nå.
Har alltid ønsket meg en av hver så det hadde hvert greit.
Men det er jo det samme hva det blir :D

30 år og kjæreste på 3.året med the love of my life (haha kliss..❤️). Fikk vårt første barn i januar 2014, en nydelig liten gutt. Før ham hadde vi 3 MA på 10 mnd, så jeg er visst en sånn som blir fort gravid men også mister. Nå er jeg i 5 uke og prøver å tenke positivt. Er overraskende avslappet, kanskje fordi jeg vet at uansett når nr.2 kommer så blir det helt supert, og at det å miste rår man ikke over. Krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen ❤️

Hei. Jeg fikk positiv test på torsdag etter en et par dager tidligere der jeg syntes jeg så en ørliten skyggestrek, men hvor mannen min ikke så noe. . Men følte meg gravid, og hadde rett. :) jeg er 31 år og giftet meg i sommer. Har fra før en gutt på 5. Termindatoen ser ut til å bli rundt 29. Juni.

Hei alle kommende mødre :)

Jeg kastet meg inn i rekken med positiv test Vi har prøvd en liten stund, og nå ser det ut til og ha klaffet!! Termin bli 29 juni (enn så lenge!)
Fra før har vi en datter på 4 år, og holder til i Oslo:)

Så nå at jeg allerede var komt på lista

Back
Topp