Presentasjonstråd:)

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Hei
Jeg er 30 år og bor i Oslo.
Har en datter på 2 år og foreløpig termin med nummer to er 17. juni.

Er ei jente på 23 fra Nord-Norge som bor i Oslo sammen med min samboer på 28. I sommer fikk jeg diagnosen for tidlig overgangsalder og beskjed om at mine sjanser for å bli gravid var 5-10 %.. Etter bare noen måneder med prøving tok jeg i dag en test som mot alle odds var positiv :) Klarer ikke helt å slippe jubelen løs ettersom så mye har gått galt i det siste. Nå håper jeg bare at tiden fremover vil gå uten komplikasjoner...

Jeg er 31 år, fra Sørlandet :) Har en datter på 5, og vært gift i 10 år. Det har tatt lang tid dette,pga pcos, men etter flere pergokurer og måling av egg, fikk vi endelig full klaff med Letrizol :) Håper virkelig at dette svangerskapet går bra, og uten de store utfordringene. Gikk med truende abort lenge i forrige svangerskap, så er litt engstelig.
Termin 14 juni.

Gratulerer! og velkommen inn!

Takk :)

Heisann :) Jeg er 27 og bor på Sørlandet med min mann som er to år eldre. Vi venter vårt første barn med termin 9. juni. Det er kjempespennende og veldig uvirkelig, jeg hadde ikke trodd det skulle klaffe på første forsøk.. Så nå håper vi bare på at alt går bra fremover :)

Jeg er 27 år. Vi har ei jente født i 2010. Nå i dag var vist testen positiv.. har hatt en mistanke i en uke.. Da mensen ikke kom...
Samboer 32 år. Vært sammen i 6 år.

Foreløpig termin 17. Juni....

Har også et barn fra før født i 2010, og termin 17. Juni Har forøvrig også vært sammen med samboeren min i 6 år, hehe

38 år bor i Vestfold. Mitt første barn hvis det blir sittende :) Er alene og har vært i Danmark. Hadde en MA i 2010.

Jeg er 26 år, min kjære forlovede å samboer er 23 :)
Jeg har ett barn fra før som dessverre er gravlagt så nå håper jeg på min nr to og hans nr en :D
Klaffa endelig i pp4 <3

Termin foreløpig er 29.06 :)

Jeg tør nesten ikke presentere meg enda, men men- jeg får vel bare gjøre det allikevel :)
Jeg er 27 år, fra Lier i Buskerud. Vi har hatt prøverør, og den satt på 1. forsøk! :D
Blodprøve på Riksen i morgen, men har 3 positive tester tatt på 11dpo (kveld) og 12 dpo morgen, så vi får vel bare slå oss til ro med at vi faktisk klarte det! :D
Man blir jo litt nervøs… Det er fortsatt fryktelig tidlig, er 3+6 i dag.

Termin 26.06 foreløpig :)

Velkommen :) Og gratulerer! :) :)

Hei
Tenkte eg kunne presentere meg her :)
Jeg er 28år fra Bergen. Er gift og har to gutter fra før på 3,5 og 1,5 :)
Har foreløpig termin 20 juni

Jeg er 30 år, gift og venter nummer 3.Har fra før en gutt på 4 år og ei jente på 2 år.
Termin er 4.juli, men siden jeg har 2 hastesnitt i bagasjen så blir det snitt denne gangen også. Regner med at det blir baby i slutten av juni .

Jeg er 27 år og venter nr 2 etter en del prøving nå fra våren av :) Bor sammen med barnefar til begge to (nåværende og kommende:P) og vi har et lite gull ifra før på 2,5 år. Har holdt sammen i maaange år så vi er ganske "satt" sånn sett;)
Termin 26. juni.

Hei. Jeg er 33 år nå på søndag, tok i morrest en veldig positiv graviditetstest! Foreløpig termin ca 22. Juni :-) jeg og samboeren min har ei jente på 4 år fra før, skal bli en glede å endelig kunne gi henne småsøsken :-)

Back
Topp