Presentasjonstråd:)

Hei! Siden vi skal være her inne en stund, er det kjekt å ha en presentasjontråd! Jeg starter:)

Jente på 25 år som har vært kjæreste med samboeren min i litt over tre år. Han er 28 år.

Vi har ingen barn fra før, men ble gravide nå i PP1 ved hjelp av CBFM. Litt uforventet at det klaffet så fort, så nå håper vi huset vårt er klart før juni neste år i hvert fall!

Beregnet termin: 5 juni 15.

Moderator Kine foreslo at vi skulle legge denne tråden i *Topp tråder* så vi slipper å ha så magen tråder på topp :D
 
Hei! 25 år fra oslo! Har prøvd i litt over to år. Første pp ble en SA i uke 6 året etter ble det en kjemisk og nå får vi inderlig håpe at resultatet er en baby. Forløpig termin tror jeg er 22 juni. Har veldig varierende sykluser. Men vi skal på tidlig UL til fredag, så da får vi vel vite mer hvor langt vi er på vei :)



Forresten, noen som vet hvordan jeg får byttet nick?
 
Hei! 25 år fra oslo! Har prøvd i litt over to år. Første pp ble en SA i uke 6 året etter ble det en kjemisk og nå får vi inderlig håpe at resultatet er en baby. Forløpig termin tror jeg er 22 juni. Har veldig varierende sykluser. Men vi skal på tidlig UL til fredag, så da får vi vel vite mer hvor langt vi er på vei :)



Forresten, noen som vet hvordan jeg får byttet nick?
Gratulerer med spire og velkommen!

følg denne linken så ser du hvordan du bytter. :D
 
Hei dere, da hører vel jeg og til inn her. Selv om jeg egentlig ikke helt vet når jeg hadde siste mens. Men foreløpig tror jeg termin er 13. juni :)

Er 36 år, vært sammen med barnefar i 4 år. Vi har 5 barn til sammen fra før, mellom 7og 11 år, så dette blir et livlig hus :p <3

Gleder meg til å bli kjent med dere andre junimødre også <3 :)
 
Hei dere, da hører vel jeg og til inn her. Selv om jeg egentlig ikke helt vet når jeg hadde siste mens. Men foreløpig tror jeg termin er 13. juni :)

Er 36 år, vært sammen med barnefar i 4 år. Vi har 5 barn til sammen fra før, mellom 7og 11 år, så dette blir et livlig hus :p <3

Gleder meg til å bli kjent med dere andre junimødre også <3 :)
Hei og velkommen. :) ja dere kommer til å få det livlig :)
Vi venter nr 2 å det holder lenge for oss :-D
Gleder meg også til å bli bedre kjent med dre jentene :) vi har noen spennende mndr forran oss :)
 
Virka som æ sku hitt og ikke juli når æ regna ut ting :)
Så Hei alle sammen.
Jente på 29år fra Bodø, har datter på 8år frafør :)

Da har æ had 9 daga me positiv test, 11 testa og nu innser æ at det MÅ jo bare stem hehe =) Kom opp på CB 1-2uka, så har termin 23 juni. Har syyyke ømme puppa og har vært endel kvalm her :) MEN har had vondt i puppan i sånn 3 kanskje 4 uka, så må vær enda lenger æ evt e påvei. Ska jo legg te to uka såe va vel 5 uke nu på lørdagen :) Å må poengter at æ har det vaaanskelig me og regn ut termin sia æ ikke har had mensen på 2år. (di to åran æ har prøva) Så dette e litt kjipt før mæ hehe, så håpe æ får en termin når æ ska på første ultra ca i uke 12 :) Vill førsikre mæ om at hjerte slår og ting e som det ska ;)
 
Virka som æ sku hitt og ikke juli når æ regna ut ting :)
Så Hei alle sammen.
Jente på 29år fra Bodø, har datter på 8år frafør :)

Da har æ had 9 daga me positiv test, 11 testa og nu innser æ at det MÅ jo bare stem hehe =) Kom opp på CB 1-2uka, så har termin 23 juni. Har syyyke ømme puppa og har vært endel kvalm her :) MEN har had vondt i puppan i sånn 3 kanskje 4 uka, så må vær enda lenger æ evt e påvei. Ska jo legg te to uka såe va vel 5 uke nu på lørdagen :) Å må poengter at æ har det vaaanskelig me og regn ut termin sia æ ikke har had mensen på 2år. (di to åran æ har prøva) Så dette e litt kjipt før mæ hehe, så håpe æ får en termin når æ ska på første ultra ca i uke 12 :) Vill førsikre mæ om at hjerte slår og ting e som det ska ;)
hei og velkommen! :D
 
Hei hei, 28 år fra Buskerud. Gift og dette er første barnet til oss begge :)
 
Hei :)

Jeg er 32 år og bor i Kopervik, men kommer opprinnelig fra Stavanger :) Jeg er gift og vi har en nydelig datter på 3,5 år..*I skrivende stund kjenner jeg en kvalmebølge og nuh må jeg løpe!
 
Hei.
Jeg vet ikke om jeg har svart i denne tråden eller en annen tidligere i dag... Var så mange presentasjonstråder... :)

31 år fra Akershus. Venter forhåpentligvis mitt 4. og mannen min sitt første barn. Vi gifta oss for to mnd siden og har prøvd siden da. Fant ut at jeg har el på dag 19-20 pga 35 dagers syklus. Forventet mens i dag og positiv test i går :)
Skal ta en CB digital m uke indikator i morgen tidlig. Er veldig engstelig, selv om jeg har kvalme og ømme pupper. Hatt en MA før, det sitter jo i.
Termin vil nok legen sette til 23.6, men jeg blir alltid satt tilbake ca ei uke. Regna ut termin til 29.6 her på Babyverden utfra 35 dagers syklus:)
 
Hei alle

Jeg er 26 år og venter første barn. Jeg og min mann giftet oss i vår og ble gravide på bryllupsreisen :) Har prøvd siden bryllupet. Jeg har alltid hatt en tanke om at jeg ikke kan bli gravid (vet ikke hvorfor), så derfor var gleden stor! Termin rundt 26. Juni (31 dagers syklus her) :) Krysser fingrene for at dette går bra!

Håper ellers å lære en ting eller ti av dere med barn fra før ;)
 
Gratulerer og velkommen til alle nye!! :)
 
Hei. Jeg har snoket her en stund, og det er vel på tide å gi meg til kjenne. Jeg er 38 år og venter nr. 3. Har foreløpig termin 3. juni.

Har to jenter på 7,5 og snart 5år.
Bor i Akershus.
 
Last edited:
Hei alle sammen!
Jeg er 28 år, sambo er 29 og vi venter vår første. Blir spennende! Ser allerede at det er mye å sette seg inn i som jeg aldri hadde tenkt på en gang, så glad det finnes sider som dette:)
Foreløpig termindato er 30 juni. Vi gleder oss masse!
 
Hei. Ser ut som jeg også kan melde meg inn hos dere juni-damer:)! Jeg er 24 år, og
har en en sønn på 1.5 år sammen men kjæreste min gjennom 7 år. Helt surrealistisk å tenke på, men om alt går etter planen kommet det en lillebror eller ei lillesøster 25.06.15:):)
 
Back
Topp