Presentasjonstråd:)

T

Tankedrøm

Guest
Hei! Siden vi skal være her inne en stund, er det kjekt å ha en presentasjontråd! Jeg starter:)

Jente på 25 år som har vært kjæreste med samboeren min i litt over tre år. Han er 28 år.

Vi har ingen barn fra før, men ble gravide nå i PP1 ved hjelp av CBFM. Litt uforventet at det klaffet så fort, så nå håper vi huset vårt er klart før juni neste år i hvert fall!

Beregnet termin: 5 juni 15.
 
Jeg er 25 og har to gutter på 4 og 2 år. Ble slutt mellom meg og barnefar på desember, og jeg har nylig møtt en ny og ble gravid med en gang. Alt går ikke alltid som planlagt, men dette skal bli bra uansett:) ble jo veeeldig babysyk med en gang!!

Termin: 2 juni:)
 
Jeg er 21 år og har en gutt fra før på 2.5 år.
Har vært sammen med kjæresten min på 23 i snart 2 år og vi gleder oss veldig selv om det ikke var det beste tidspunktet :)

Termin: 5 juni ;)
 
30 år. Venter nummer 4. Var gravid tidligere i år, men mistet i MA uke 13+. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen <3
Gifter meg neste uke, vært sammen i 1.5år snart. Han har to barn fra før :)
 
30 år. Venter nummer 4. Var gravid tidligere i år, men mistet i MA uke 13+. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen <3
Gifter meg neste uke, vært sammen i 1.5år snart. Han har to barn fra før :)


Så kjekt med en stor barnegjeng da!:)
 
Så kjekt med en stor barnegjeng da!:)

Ja det er veldig koselig. Begge var ferdige med barn og de er fra 6-12år. Men ønsket om et kjærlighetsbarn ble for stort <3
 
Ja det er veldig koselig. Begge var ferdige med barn og de er fra 6-12år. Men ønsket om et kjærlighetsbarn ble for stort <3

Glemte å skrive termin jeg :) 9.juni har jeg om man beregner 40+2 dager
 
Jeg er 33 år og venter nå førstemann med samboeren min gjennom 10 år.
Termin blir rundt 1. Juni. :)
 
Er 34 år, vært sammen med samboeren snart to år. Venter vårt første, og håper alt går som forventet og at det kommer et lite knøtt som planlagt med termin 1. juni :)
 
27 år, bor i Akershus sammen med min samboer gjennom 3 år. Hadde en SA i juni, så nå håper jeg den sitter frem til juni. Første barn
Termin er 11 juni
 
30 år, bor i Vestfold men min kjære gjennom åtte år. Vi har to jenter fra før (2 og 4). Skulle gifte oss i mai 2015, men nå ser det ut til at det blir baby istedenfor, giftemålet får vi ta senere:)
Foreløpig termin er 10.juni.
 
Er 27 år, bor i Buskerud. Har en sønn på 4 og gleder oss veldig til en til <3 Termin 10.Juni :Heartred
 
29 år, nygift og bor for tiden på Vestlandet :) vi har en gutt på 2,5 år og nå er vi klare for barn nr 2:)
Terminen ser ut til å bli 10. Juni:)
 
Hei, håper jeg kan være med☺
Fikk oss en liten overaskelse i går med positiv test
38 år og dette blir nr 4 i rekka☺ foreløpig termin 5.juni
 
Jeg er 27 år. Har to barn fra før. MA grunnet mola ble oppdaget i uke 18 tidligere i år. Vi er nå klare for å prøve igjen, og håper virkelig at det går bra denne gangen :)
Termin 7.juni
 
Back
Topp