Presentasjonstråd:)

Hei :) jeg er 27 år og bor for tiden på Sørlandet, sammen med min mann og min sønn. Vi flytter til østlandet til sommeren, hvor jeg kommer fra. Vi venter lillebror i juni, fra før har vi en gutt født 2012:)
 
Hei. På tide å presentere seg kanskje, har forløpig vært inne å lest litt :) jeg er 29 år, venter barn nr 3 med termin 13 juni. Har to jenter på 6 og 8 år fra før. Bor på Østlandet.
 
Hei hei :) Har vært her inne å lest en stund, men er kanskje på tide å presentere seg ;)
Jeg er 24 år og bor i Hardanger :) Jeg og min kjære har vært kjærester i 4 år, og samboere i nesten 2 :) vi venter vårt første barn 5. juni :)
 
Velkommen til alle sammen! Håper dere vil trives her ;)
 
Trodde jeg hadde skrevet meg inn her, men tydligvis ikke..
32 år samboer på 42 år, bor på Melhus noen minutter sør for Trondheim og venter ei jente 10.juni :) Første for begge, ikke planlagt og veldig uventa, men veldig ønsket da saken var ett faktum :-D
 
Kanskje jeg også skal presentere meg :) jeg er 24 år, samboer er 27. Vi har vært sammen i 6 år, skal gifte oss om litt under 3 mnd :) har en sønn sammen som nettopp ble 3 år :)
Ikke helt planlagt denne gangen, ble overraskende gravid etter MA i august. Hadde en mens før den satt igjen.
Vi venter en gutt denne gangen også :)

Bor i Nordland :)
 
Back
Topp