Presentasjonstråd:)

Hei. Ser ut som jeg også kan melde meg inn hos dere juni-damer:)! Jeg er 24 år, og
har en en sønn på 1.5 år sammen men kjæreste min gjennom 7 år. Helt surrealistisk å tenke på, men om alt går etter planen kommet det en lillebror eller ei lillesøster 25.06.15:):)
Hei og velkommen!
Gratulere med spira :D

husk å legge deg inn i termintråden og stem gjerne på navnet til hemmelig forum for juni2015 ;)
 
Jeg er 25 år. Vi har en jente på 5 år. Samboeren min har 2 gutter fra før på 13 og 15 år, som også bor sammen med oss:) Tok positiv test i går, og termin er rundt 13. juni:)
 
Jeg er 25 år. Vi har en jente på 5 år. Samboeren min har 2 gutter fra før på 13 og 15 år, som også bor sammen med oss:) Tok positiv test i går, og termin er rundt 13. juni:)
Hei og velkommen! :D
Gratulerer med spire i magen
 
Hei! Jeg er 32 år, bor i Bergen med samboer på 34, som jeg har vært sammen med i ti år. Prøvde å bli gravid et års tid, uten noe positivt resultat. Har lenge slitt med overvekt/spiseforstyrrelse, men tok til fornuften, og lyktes med å få til vektreduksjon på 24 kilo! :excited001Skjønte nok egentlig lenge at det var det som sto i veien for oss, men var redd for tilbakefall av spiseforstyrrelse, og turde ikke begynne vektreduskjon i lang tid. Heldigvis blir man mer moden i hodet med årene, og ting har gått veldig fint i det henseende.
Hadde pause fra prøving fra begynnelsen av året, helt til vi kom tilbake fra en fantastisk tur til USA - etter det satte vi i gang. Var tilbake 12 sept., og ble gravid på første syklus etter! :hello2 Foreløpig beregnet termin er 16. juni. Kjennes veldig uvirkelig fortsatt, men vi gleder oss vanvittig! Hurra for uke 7 i dag!
 
Hei! 29 år, nettopp flyttet fra Vestfold til Akershus/Follo med min 4 år gamle sønn, og kjæresten. Hadde ikke bodd her en mnd engang før det klaffet med en spire :p Tok 9 mnd å bli gravid med første mann, så veldig overraskende at det plutselig ble en til nå, men er veldig ønsket!

Kommende storebror er overlykkelig og gleder seg veldig <3
 
Hei!

Jeg er 26 år og bor i Trondheim med min samboer :) Er nå gravid for første gang, termin beregnet til 10.juni. Veldig spennende!! :)

Er det andre her på gruppa fra Trondheim? Hadde vært kjekt å blitt bedre kjent med andre førstegangsfødende på samme alder :)

Hei! Jeg er 33 år, fra Trondheim. Jeg og samboeren venter vårt første barn. Hadde en MA i slutten av mai i år, og håper at det går bedre denne gang:) Jeg er 5+2 på vei, og termin er beregnet til 30. juni foreløpig.
 
Hei! 29 år, nettopp flyttet fra Vestfold til Akershus/Follo med min 4 år gamle sønn, og kjæresten. Hadde ikke bodd her en mnd engang før det klaffet med en spire :p Tok 9 mnd å bli gravid med første mann, så veldig overraskende at det plutselig ble en til nå, men er veldig ønsket!

Kommende storebror er overlykkelig og gleder seg veldig <3
Hei! Jeg er 33 år, fra Trondheim. Jeg og samboeren venter vårt første barn. Hadde en MA i slutten av mai i år, og håper at det går bedre denne gang:) Jeg er 5+2 på vei, og termin er beregnet til 30. juni foreløpig.
Velkommen begge to :)
 
Hei! Jeg er 33 år, fra Trondheim. Jeg og samboeren venter vårt første barn. Hadde en MA i slutten av mai i år, og håper at det går bedre denne gang:) Jeg er 5+2 på vei, og termin er beregnet til 30. juni foreløpig.

Så koselig :) Håper lille frø slår seg til ro denne gangen. Blir spennende å følge med i tiden som kommer. Vi skal på tidlig UL 13.nov, så jeg teller dagene!! Er så spent og gleder meg sånn til å se et lite bankende hjerte (kan jo ikke ta utgangspunkt i noe annet). Lykke til i tiden som kommer, håper alt går deres veg :)
 
Så koselig :) Håper lille frø slår seg til ro denne gangen. Blir spennende å følge med i tiden som kommer. Vi skal på tidlig UL 13.nov, så jeg teller dagene!! Er så spent og gleder meg sånn til å se et lite bankende hjerte (kan jo ikke ta utgangspunkt i noe annet). Lykke til i tiden som kommer, håper alt går deres veg :)
Takk i like måte:)
 
Heter Cathrine, er 27 år og kommer fra Porsgrunn i Telemark. Meg og samboeren venter vårt første barn, og det er veldig spennende samtidig som det er litt skummelt. Vi bestemte oss for å prøve nå etter sommeren, å nå vips så er jeg 6+5 :) Siden jeg har Crohns sykdom kunne det ta lang tid før man kunne bli gravid, men det gikk fort her, heldigvis :) Gleder meg til å fortelle det til familie og venner :D
 
Heter Cathrine, er 27 år og kommer fra Porsgrunn i Telemark. Meg og samboeren venter vårt første barn, og det er veldig spennende samtidig som det er litt skummelt. Vi bestemte oss for å prøve nå etter sommeren, å nå vips så er jeg 6+5 :) Siden jeg har Crohns sykdom kunne det ta lang tid før man kunne bli gravid, men det gikk fort her, heldigvis :) Gleder meg til å fortelle det til familie og venner :D

Gratulerer :) 23 fra Vestfold her :)
 
Hei hei, 25 år og kommer fra Bodø. Har et barn fra før som blir 2 i januar. Er forlovet med bf som er 33 år. Var egentlig i mai gruppa men termin ble flyttet til 3 juni etter jeg var på tidlig UL i dag. Har diabetes type 1 og får tett oppfølging under graviditeten.
 
Hei vet ikke hvor mye jeg kommer til å være her inne, men jeg var veldig aktiv på forumet da jeg ventet mitt første barn :)
Jeg venter mitt andre barn rundt 11 juni og har ei jente på 6 år fra før av. :) Kalte meg for jente_1988 og |solaMi| tidligere. jeg blir 27 år i januar og bor i nord Trøndelag :)
 
Har vært her inne en stund, men ikke presentert meg enda.
Jeg er 30 år og fra Bergen. Bor for tiden i Os.
Samboer er 35 år. Har vært sammen i 5år. Vi har to hunder, og dette blir første barnet vårt.
Blir spennende å se hvordan vovsene tar imot den lille. Noen som har erfaringer med det?
 
Jeg er 32 år, bor i Slemmestad i Røyken i Buskerud. Kommer fra Åmot i Modum i Buskerud. Gift med mannen min siden 2009. Jobber som Ergoterapispesialist på Bærum Sykehus. Har en sønn fra før på 3,5 år. Venter barn nr 2, 8. Juni
 
Hei!
Jeg er 29 år. Har vært forlovet med min kjære på 5. året i august inneværende år. Bryllup har blitt satt på vent siden jeg har vært opptatt med studier, holder på å avslutte en mastergrad nå :)
Vi venter vårt første barn med foreløpig termin 6. juni og gleder oss masse!! :D
 
Back
Topp