gratulerer og velkommen til ossTok testen idag og den ble positivforeløpig termin er 28 juni. Dette er barn nr 2
har en gutt som er 20 mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer og velkommen til ossTok testen idag og den ble positivforeløpig termin er 28 juni. Dette er barn nr 2
har en gutt som er 20 mnd.
Takk takkgratulerer og velkommen til oss![]()
Var sånn i begynnelsen jeg også.. Er egentlig litt sånn ennå.. jeg er 5+2Takk takkennå litt forsiktig med å si det, er jo gaaanske tidlig, og skikkelig merkelig...iiiik!*hold deg der inne lille spire*
Akkurat 4 uker idag herVar sånn i begynnelsen jeg også.. Er egentlig litt sånn ennå.. jeg er 5+2
så spennende!Akkurat 4 uker idag her
Det må denså spennende!
håper spira klorer seg fast inni magehuset.
hehe hva håper du det blir da? gutt eller jente`?Det må den![]()
hehe hva håper du det blir da? gutt eller jente`?
vi har ei jente.. mannen vil ha en gutt nå.Hehe, er egentlig det samme. Har en gutt fra før av,så blir 2 i februar som kommer. Meeeen, hadde vært kjekt med jente,men blir gla uansett. Samboer håper på gutt,haha. Sier han ikkje må håpe på noe, føle han blir skuffa hvis ikje det er ein gutt da![]()
Ja alle ønsker vel en av hver. Prøvd lenge å bli gravid? Hvor gammel er jenta di ?vi har ei jente.. mannen vil ha en gutt nå.
Har alltid ønsket meg en av hver så det hadde hvert greit.
Men det er jo det samme hva det blir![]()
Vesla er 4.Ja alle ønsker vel en av hver. Prøvd lenge å bli gravid? Hvor gammel er jenta di ?
GratulererJeg er 26 år, min kjære forlovede å samboer er 23
Jeg har ett barn fra før som dessverre er gravlagt så nå håper jeg på min nr to og hans nr en
Klaffa endelig i pp4 <3
Termin foreløpig er 29.06![]()
Tusen takkGratulerer