Prøver på nr 2.

Må vel legge til bilde... ser dere den? Håper det ikke er en lurestrek..

Vedlegg

• 1421994233437.jpg
    1421994233437.jpg
    17,7 KB · Visninger: 43
  • 1421994247951.jpg
    1421994247951.jpg
    18,3 KB · Visninger: 44
Det der må være en HCG-strek altså :D

Det er streeeeek :D nåde den om den ikke blir sterkere i morgen. Vet ikke når den kom for hadde ikke forventet stek. Tok testen i 5 hal 6 tiden å la meg igjen. Nå er testen tørket... så vet ikke om den er rosa
Må vel legge til bilde... ser dere den? Håper det ikke er en lurestrek..
Herregud jeg ser:D. Nåde den om den ikke blir sterkere ha.. Hipp hurra❤️❤️❤️. Nå må det være lille spire:)

Weee! Ser klart en strek der ja :D Jippi!!!! Den MÅ jo bare bli sterkere :)

Tørr ikkr rope helt hurra enda med tanke på at den har vært slik to ganger før.. men jeg har følt at denne pp klaffet det helt fra 1 dpo. Er så rart. Begynner å gråte for ingenting.. har jobb helg denne helga, håper den blir rolig. Denne gangen bør spira bli sittende :)

Tørr ikkr rope helt hurra enda med tanke på at den har vært slik to ganger før.. men jeg har følt at denne pp klaffet det helt fra 1 dpo. Er så rart. Begynner å gråte for ingenting.. har jobb helg denne helga, håper den blir rolig. Denne gangen bør spira bli sittende :)
jeg kjente det på meg denne gangen jeg også... var ganske sikker en god stund før streken kom ;)

jeg kjente det på meg denne gangen jeg også... var ganske sikker en god stund før streken kom ;)
Hihi. Ja er rart med det. Mente jeg så en svak strek med en gang, men trodde jeg så syner så gikk å la meg igjen. Men håper virkelig den blir sterkere. Må se på den av og til for å forsikre meg at den er der enda :)

Back
Topp