Må vel få lagt inn noen aksjeer. Får ta ny el test i dag å se om el var i går eller i dag?Happy humping. Ser pos ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vel få lagt inn noen aksjeer. Får ta ny el test i dag å se om el var i går eller i dag?Happy humping. Ser pos ut
![]()
Ja, det er fintMå vel få lagt inn noen aksjeer. Får ta ny el test i dag å se om el var i går eller i dag?
Fremdeles positiv. I dag er den sterkere enn kontrollstreken. Så må nok legge inn aksjeer i dag ogsåJa, det er fint. Hva sa testen i dag?
Ja det håper viHappy humping
Satser på gullegget nå♡
Fremdeles positiv. I dag er den sterkere enn kontrollstreken. Så må nok legge inn aksjeer i dag også![]()
Nå håper jeg du har lagt inn alle oddsCd 14 negativ test tempen litt ned. Da skal tempen stige og jeg er 1 dpo i morgen ca...måtte spiren gro å trives
![]()
Juhu, snart DpoCd 14 negativ test tempen litt ned. Da skal tempen stige og jeg er 1 dpo i morgen ca...måtte spiren gro å trives
![]()
Ja vil tro jeg er 1 dpo i dagJuhu, snart Dpo![]()
Ja vi har gjort det vi kan så nå er det bare å venteNå håper jeg du har lagt inn alle odds![]()
Juhu for DpoJa vil tro jeg er 1 dpo i dagtempstigingen kom i dag
![]()
Håper jeg også. 4 dpo så er noen dager til testing er støl/stikkinger i nedre magen i dag. På høyre side, håper det er positivtHåper spiren sitter denne gangen![]()
Hååer jeg også. Neste lørdag tenkte jeg. Da er jeg 10 dpoHåper spira sitter. Når har du tenkt til å teste?
Krysser fingreneHåper jeg også. 4 dpo så er noen dager til testing er støl/stikkinger i nedre magen i dag. På høyre side, håper det er positivtellers er alle dpo symptomer på plass. Kvalme trett ømme bryster fryser og kort lunte
![]()