Prøver på nr 2.

6dpo i dag og det klør i fingrene etter å teste. Kjenner det nederst i magen at det strammer når jeg nyser. Oppblåst... kvalm, like før jeg kastet opp av lukten av mais i dag. Aldri skjedd før. Håper virkelig det klaffet denne mnd :)

6dpo i dag og det klør i fingrene etter å teste. Kjenner det nederst i magen at det strammer når jeg nyser. Oppblåst... kvalm, like før jeg kastet opp av lukten av mais i dag. Aldri skjedd før. Håper virkelig det klaffet denne mnd :)
Spennende symptomer. Håper det blirbto streker på resten om noen dager:D

Oioioi - spennende!! Her stakk og stramma det å litt nederst i magen den pp det klaffa :) Når skal du teste?

Oioioi - spennende!! Her stakk og stramma det å litt nederst i magen den pp det klaffa :) Når skal du teste?
Lørdag. Har en liten følelse på at det klaffer denne pp :) håper den følelsen stemmer. Stikker litt og strammer litt. Mye luft som farter rundt, føler meg oppblåst. Og er kvalm. Håper virkelig at jeg er gravid nå :D

Det har jeg og hatt, i varierende mengde. I dag er det nesten tørt, men føles likevel som om noe kommer ut. Når jeg går og sjekker så er det ingenting :)
Samme her... må på do stadig å sjekke :) kan du ikke legge link til de sokkene her så skal jeg prøve :)

Back
Topp