Håper jeg også.Skal krysse fingrene for deg helt til lørdagHåper så veldig det har klaffa for dere denne gangen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også.Skal krysse fingrene for deg helt til lørdagHåper så veldig det har klaffa for dere denne gangen!
Spennende symptomer. Håper det blirbto streker på resten om noen dager6dpo i dag og det klør i fingrene etter å teste. Kjenner det nederst i magen at det strammer når jeg nyser. Oppblåst... kvalm, like før jeg kastet opp av lukten av mais i dag. Aldri skjedd før. Håper virkelig det klaffet denne mnd![]()
Ja... har virkelig troa på denne mndSpennende symptomer. Håper det blirbto streker på resten om noen dager![]()
Oioioi - spennende!! Her stakk og stramma det å litt nederst i magen den pp det klaffa6dpo i dag og det klør i fingrene etter å teste. Kjenner det nederst i magen at det strammer når jeg nyser. Oppblåst... kvalm, like før jeg kastet opp av lukten av mais i dag. Aldri skjedd før. Håper virkelig det klaffet denne mnd![]()
Lørdag. Har en liten følelse på at det klaffer denne ppOioioi - spennende!! Her stakk og stramma det å litt nederst i magen den pp det klaffaNår skal du teste?
Fortsatt kvalm og tempen stiger så det ser lovende ut enn så lengeHvordan går det med deg i dag?![]()
Hvor mange dpo?Fortsatt kvalm og tempen stiger så det ser lovende ut enn så lenge![]()
8 dpo i dagHvor mange dpo?
8 dpo i daghåper bare tempen fortsetter å stige. Har litt stikkinger i brystene i dag... håper spiren sitter nå. Har hatt en følelse fra 1 dpo at dette er pp jeg endelig skal få bli gravid igjen
![]()
Håper vi blir mange heldige de neste ukene å får inn i TFKrysser fingrene for deg
Her har jeg vært småkvalm siden frokost... Og ble værre når jeg sto i dusjen![]()
Håper vi blir mange heldige de neste ukene å får inn i TF![]()
Ja håpet det. Vis vedlegget 99964 womenlog graf.
Vis vedlegget 99965og graf fra FF... er jo litt positiv![]()
Syns jeg også. Bare den fortsetter å stige eller stabiliserer seg.Ser jo bra lovende ut da![]()
Syns jeg også. Bare den fortsetter å stige eller stabiliserer seg.har hatt litt utflod helt siden el, men håper spiren greier å klamre seg fast.
Samme her... må på do stadig å sjekkeDet har jeg og hatt, i varierende mengde. I dag er det nesten tørt, men føles likevel som om noe kommer ut. Når jeg går og sjekker så er det ingenting![]()
Shit jeg hadde testa jeg xD er så sykt utålmodig på sånt8 dpo i daghåper bare tempen fortsetter å stige. Har litt stikkinger i brystene i dag... håper spiren sitter nå. Har hatt en følelse fra 1 dpo at dette er pp jeg endelig skal få bli gravid igjen
![]()