Prøver på nr 2.

trinebeth

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Vente tiden på at spiren skal sitte :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Skal begynne å prøve denne mnd for fult. Håper den sitter etter 1 forsøk, men på nr 1 tok det 6 mnd. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nå begynner det seg å nærme seg EL. Er spent på å begynne å prøve. Vi skal gifte oss på lørdag, så håper kroppen får slappet av etter dagen. Har EL ca 19 juni. Så begynner å "øve" over helgen ;) håper alt klaffer, men er nok litt innstilt på at det kanskje må flere forsøk til. :/ men håpet nå er mars 2014.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Da har man lagt inn noen aksjer så nå er det bare å vente :) tror ikke selv det klaffer denne mnd, men det hadde vært koselig. Har stresset mye ang bryllupet derfor tror jeg kroppen er enda litt anspent. Vi får bare vente å se

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Tikk takk tikk takk.. tiden går så sent når man venter for å se om TR kommer...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
I dag er dagen TR skal komme, men har enda ikke sett tegn til den. Litt utflod,en god del hodepine de siste dagene å litt kvalme i dag. Kanskje... håper så inderlig <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
I dag er dagen TR skal komme, men har enda ikke sett tegn til den. Litt utflod,en god del hodepine de siste dagene å litt kvalme i dag. Kanskje... håper så inderlig <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app


Spennende! Har du testet?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei. Venter på at testene skal komme i posten. Bestilte på mandag. Blir testing når de kommer :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
I dag er dagen TR skal komme, men har enda ikke sett tegn til den. Litt utflod,en god del hodepine de siste dagene å litt kvalme i dag. Kanskje... håper så inderlig <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Spennende:). Håper tr blir borte noen måneder ❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Takk. Ja det håper jeg også :) syns det er litt utrolig hvis det skal klaffe på 1. Forsøk, men klager ikke <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Dag 2 ingen TR i sikte enda. Fortsatt litt utflod, litt øm i brystene. Litt kvalme i dag også... hmm.. er det låv å håpe? :) ❤ hadde vært kos med nr 2 nå. Kjenner jeg gleder meg litt. Vet også at mannen også håper på nr 2, han gleder seg veldig til å bli pappa igjen. Bare håper at det klaffer ganske fort. For her er fødestuen stengt på sommeren, å jeg kjenner at det frister lite å føde så langt hjemme fra. Langt borte fra lille jenta mi og da er det ikke sikkert at mannen kan være med :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så fantastisk❤️. Gratulerer så mye:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Takk... men nå har jeg blødd siden i går kveld, redd jeg har mistet. Har fremdeles symptomer som kvalme og ømme bryster... men er veldig usikker. Må nok ta ny test når blødningen har gitt seg for å se om jeg fortsatt er gravid :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Takk... men nå har jeg blødd siden i går kveld, redd jeg har mistet. Har fremdeles symptomer som kvalme og ømme bryster... men er veldig usikker. Må nok ta ny test når blødningen har gitt seg for å se om jeg fortsatt er gravid :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Håpe det er helt ufarlig! Ring lege i morgen å be om blodprøve. Krysser fingrer for spira di❤️❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Håpe det er helt ufarlig! Ring lege i morgen å be om blodprøve. Krysser fingrer for spira di❤️❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Ja det håper jeg også på. Satser på at blødningen stopper snart. Blitt litt mindre. Greier snart ikke vente mer. Vil vite. ..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja det håper jeg også på. Satser på at blødningen stopper snart. Blitt litt mindre. Greier snart ikke vente mer. Vil vite. ..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Forstår jeg veldig godt❤️. Men jeg tror vel at blodprøver viser det best:). Ta en i morgen og onsdag, så ser du om hcg øker:).

Jeg krysser alt jeg har og heier på lille spire ❤️❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Forstår jeg veldig godt❤️. Men jeg tror vel at blodprøver viser det best:). Ta en i morgen og onsdag, så ser du om hcg øker:).

Jeg krysser alt jeg har og heier på lille spire ❤️❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Tusen takk:) håper også... syns det er rart at testen skal være så klar og fin på morgenen og så skal TR sette igang på kvelden...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp