Kommer ann på hvor sterk bt blir i morgen om jeg tar den da.Blir spennende. Når tar du cbd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer ann på hvor sterk bt blir i morgen om jeg tar den da.Blir spennende. Når tar du cbd?
SpennendeKommer ann på hvor sterk bt blir i morgen om jeg tar den da.![]()
Stikker i puppene. Strekker nede i magen og små svimmel. Men ikke så mye annet. Er temmelig oppblåst. Enkelte topper som passet for 2 uker siden er blitt veldig trange over magenSpennende. Har du noen symptomer nå utenom kvalme?
![]()
SkjønnerStikker i puppene. Strekker nede i magen og små svimmel. Men ikke så mye annet. Er temmelig oppblåst. Enkelte topper som passet for 2 uker siden er blitt veldig trange over magen
Ja veldig. Håper bare den er sterkere i morgenSkjønner. Spennende dette
![]()
Krysser for detJa veldig. Håper bare den er sterkere i morgen![]()
Jeg gratulerer ogsåTok test da jeg kom hjem fra jobb. En tanke sterkere enn i dagtidlig og mer rosa![]()
Takk. Skal ta en test nå. Håper streken ikke har forsvunnetJeg drister meg til å gratulere jeg altså. Ingen tvilHurra!
Jeg gratulerer også. Du er gravid
![]()
TakkÅh måtte det holde! Grattis!
Tror jeg også, men skal på jobb tidlig så vet ikke om jeg gidder å stresse med testingDu er gravid. Cbd slår hvert fall it i morgen tipper jeg
![]()
Er ikke noe stress det vel, med de fine strekeneTror jeg også, men skal på jobb tidlig så vet ikke om jeg gidder å stresse med testing
Hehe... du er kanskje like mange dpo som meg i dagEr ikke noe stress det vel, med de fine strekene. Uff, nå kom testetøsa hos meg
. He he
He heHehe... du er kanskje like mange dpo som meg i dagså kan jo få streker du også
![]()