Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Jeg er overlykkelig. Og har bestemt meg på at denne skal sitte løpet ut. Kommer heldigvis ikke så veldig langt bak deg![]()
Meg også. Nå mangler bare de andre. Håper lillefrø +++ får positive tester nå. Super spent på hennes vegne i morgen. Har ett lite håp om at hun er gravid nåNei, 3 mnd er ikke så ille. Nå skal den sitte
Åååh, er så glad for testene dine nå♡
Meg også. Nå mangler bare de andre. Håper lillefrø +++ får positive tester nå. Super spent på hennes vegne i morgen. Har ett lite håp om at hun er gravid nå![]()
Samme herHun fortjener virkelig en fin test nå hun og jakrysser alt jeg har her.
Samme herhåper det blir en baby boom på de som har vært her lenge
Samme med degGleder meg til å følge videre![]()
Så fin utvikling. HerligIkke noe tvil om at hcg stiger. Sist da jeg mistet var det så vidt strek. Så nå skal dette gå bra. Testetøs.noikm i morgen. Men når uka er passert ser jeg meg som rimelig trygg. 3+5 i dag
![]()
Svangerskapet 3+5
Termin: 10.10.15
Hjertet begynner å slå 8.2 ca
Oul forhåpentligvis iløpet av mai
Legetime: 10.3 kl 08.40
Har du bursdag da?Gratulererser hjerte begynner å slå på en kjempe fin dag
![]()
Ikke lenge til nåDet har jeg![]()
Ja så klart! Har jo gått gravid før jeg og, men det er alltid spennende med nytt familie medlemHihi... alt er spennende selv om jeg har ei fra før. Gleder meg til å gå gravid igjen.må vel ringe å bestille legetime i morgen siden ventetiden er 1,5 mnd til fast legen.
Du får jo snart vite det ganske sikkert. Blir spennende![]()
Ja veldig spennendeJa så klart! Har jo gått gravid før jeg og, men det er alltid spennende med nytt familie medlem![]()
HihiiKan legge ut bilde av de 3 siste dagene jeg har tatt test.Vis vedlegget 100758 har enda ikke helt gått opp for meg men begynner å gjøre det. Tenk det jeg er gravid![]()