Prøver på nr 2.

Ikke noe tvil om at hcg stiger. Sist da jeg mistet var det så vidt strek. Så nå skal dette gå bra. Testetøs.no ;) ikm i morgen. Men når uka er passert ser jeg meg som rimelig trygg. 3+5 i dag :)

Vedlegg

• 1422257993341.jpg
    1422257993341.jpg
    20,7 KB · Visninger: 39
Tusen takk. Jeg er overlykkelig. Og har bestemt meg på at denne skal sitte løpet ut. Kommer heldigvis ikke så veldig langt bak deg :)

Nei, 3 mnd er ikke så ille. Nå skal den sitte :D
Åååh, er så glad for testene dine nå♡

Fin stigning på testene dine og :D

Nei, 3 mnd er ikke så ille. Nå skal den sitte :D
Åååh, er så glad for testene dine nå♡
Meg også. Nå mangler bare de andre. Håper lillefrø +++ får positive tester nå. Super spent på hennes vegne i morgen. Har ett lite håp om at hun er gravid nå :)

Meg også. Nå mangler bare de andre. Håper lillefrø +++ får positive tester nå. Super spent på hennes vegne i morgen. Har ett lite håp om at hun er gravid nå :)

Hun fortjener virkelig en fin test nå hun og ja :) krysser alt jeg har her.

Gleder meg til å følge videre:)

Ikke noe tvil om at hcg stiger. Sist da jeg mistet var det så vidt strek. Så nå skal dette gå bra. Testetøs.no ;) ikm i morgen. Men når uka er passert ser jeg meg som rimelig trygg. 3+5 i dag :)
Så fin utvikling. Herlig :D

Hihi... alt er spennende selv om jeg har ei fra før. Gleder meg til å gå gravid igjen. :D må vel ringe å bestille legetime i morgen siden ventetiden er 1,5 mnd til fast legen.
Du får jo snart vite det ganske sikkert. Blir spennende :D
Ja så klart! Har jo gått gravid før jeg og, men det er alltid spennende med nytt familie medlem :D

Back
Topp