Prøver på nr 2.

Tempen sank mye i dag, så tror ikke det er sluppet helt enda, men blir nok ikke lenge til :) håper på stigning de neste dagene

Håper jeg også. I dag steg tempen så da er jeg 1 dpo. Så nå tar jeg juleferie fra bv til nytt år. Må inn å sjekke testingen din etterhvert. Men ellers blir jeg å la bv ligge :) god jul :)
Søta❤️❤️. God jul og godt nytt år til deg å:). Håper du ser noe spennende på testene mine:D

God jul :D
Håper på fin test veldig snart :)

Sikkert lurt å koble av litt :) Ha ei fin jul i dpo-land - jeg krysser fingrene for deg imens, og venter spent på oppdatering rundt nyttårstider!

Alvor til temp hopp i dag. Føler formen er relativt grei, men hodepine vondt i korsryggen, men det har jeg hatt siden vi var på juleferie. Små kvalm og føler jeg skal kokeover. Har fått en halskløe så hoster litt. Usikker på om det er influensa eller om det er noe på gang. ???

Alvor til temp hopp i dag. Føler formen er relativt grei, men hodepine vondt i korsryggen, men det har jeg hatt siden vi var på juleferie. Små kvalm og føler jeg skal kokeover. Har fått en halskløe så hoster litt. Usikker på om det er influensa eller om det er noe på gang. ???
Wow, for en temp! Så spennende :D Det ser veldig lovende ut da!

I morgen. Tok en el test litt tidligere av ren nysjerrighet, men den har aldri vært så svak som den var nå.. så har ikke store troa :(
Det er vel ikke bevist at EL testen er sterk før pos g test:). Masse lykke til i morgen:D.

Æsj blenda test i dag. Tempen gikk litt ned i dag, men fremdeles over 37... håper det kommer en strek på lørdag :)

Tempen gikk nesten ned til coverline i dag. Da kommer vel tr i morgen eller i dag som forventet :/

Last edited:
Back
Topp