Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har alltid lav temp ved pos EL testTempen sank mye i dag, så tror ikke det er sluppet helt enda, men blir nok ikke lenge tilhåper på stigning de neste dagene
El testen var negativ i dag så tipper det blir 1 dpo i morgen.Jeg har alltid lav temp ved pos EL test![]()
Håper en spire fester seg godt nåEl testen var negativ i dag så tipper det blir 1 dpo i morgen.
Håper jeg også. I dag steg tempen så da er jeg 1 dpo. Så nå tar jeg juleferie fra bv til nytt år. Må inn å sjekke testingen din etterhvert. Men ellers blir jeg å la bv liggeHåper en spire fester seg godt nå![]()
SøtaHåper jeg også. I dag steg tempen så da er jeg 1 dpo. Så nå tar jeg juleferie fra bv til nytt år. Må inn å sjekke testingen din etterhvert. Men ellers blir jeg å la bv liggegod jul
![]()
Wow, for en temp! Så spennendeAlvor til temp hopp i dag. Føler formen er relativt grei, men hodepine vondt i korsryggen, men det har jeg hatt siden vi var på juleferie. Små kvalm og føler jeg skal kokeover. Har fått en halskløe så hoster litt. Usikker på om det er influensa eller om det er noe på gang. ???
Ja håper virkelig det ikke er influensa som kommerWow, for en temp! Så spennendeDet ser veldig lovende ut da!
I morgen. Tok en el test litt tidligere av ren nysjerrighet, men den har aldri vært så svak som den var nå.. så har ikke store troaFor en tempSpennende
. Når tester du?
Det er vel ikke bevist at EL testen er sterk før pos g testI morgen. Tok en el test litt tidligere av ren nysjerrighet, men den har aldri vært så svak som den var nå.. så har ikke store troa![]()
Takk. Har ett lite håp. Før el skulle egentlig ikm være i dag, men el kom forsinket så nå er ikm på fredagDet er vel ikke bevist at EL testen er sterk før pos g test. Masse lykke til i morgen
.