Prøver på nr 2.

Tiden går tregt mot el. Skal jobbe i morgen og helgen så da blir vel tiden å gå litt fortere :D el kommer iløpet av neste uke :)

Cd 8
El slim i dag, men begynte å komme litt i går også. Så da er jeg helt sikker på at el nærmer seg :) får bladde litt tilbake å se hvor mange dager det tok sist.
Edit. Bladde bak og el kom cd 12 sist. Og elslim til samme tid.

Ju hu:). Da er det på tide med aksjer:D
Ja det er bare å starte :) blir å ha litt bv pause fra neste uke. Kjenner jeg trenger å ha litt pause fra all tenkingen, kanskje det klaffer da. Blir jo selfølgelig å oppdatere når el er og testene på dpo land. Men tenkte bare å teste 13 dpo denne gangen. Greit å koble av litt. :D

Ja det er bare å starte :) blir å ha litt bv pause fra neste uke. Kjenner jeg trenger å ha litt pause fra all tenkingen, kanskje det klaffer da. Blir jo selfølgelig å oppdatere når el er og testene på dpo land. Men tenkte bare å teste 13 dpo denne gangen. Greit å koble av litt. :D
Helt enig:). Tror nok jeg venter en stund med å teste jeg å:).

Begynner å nærme seg el nå... i følge ff sine beregninger i morgen. Kvalm i dag. Passer dårlig med omgangssyken nå...1418829513099.jpg

Krysser fingre og tær :) Snart begynner dpo-spenninga!
Ja blir spennende. Sist pp hadde jeg el cd 12. I dag er jeg cd 13. Tipper el blir cd 15 ut fra testene. Greit å tempe samtidig. :) blir el iløpet av noen dager. Greit å legge inn aksjer nå. Formen er ikke helt på topp men heldigvis ikke så alt får dårlig heller. Begynt å merke noen symptomer nå?

Ja blir spennende. Sist pp hadde jeg el cd 12. I dag er jeg cd 13. Tipper el blir cd 15 ut fra testene. Greit å tempe samtidig. :) blir el iløpet av noen dager. Greit å legge inn aksjer nå. Formen er ikke helt på topp men heldigvis ikke så alt får dårlig heller. Begynt å merke noen symptomer nå?
Ser det nærmer seg ja :) Må håpe du holder deg frisk!
Det har murra litt, og jeg fryser litt - ellers kjenner jeg nada så jeg får ikke mye bekreftelse fra kroppen. Men slipper jeg kvalmen denne gangen skal jeg ikke klage!

Nærmer seg nå :)
Heier på egget

Tok en test til i kveld nå. Økning fra i tidligere i dag. Legger med bildet så får dere se økningen. Så å si positiv nå

Vedlegg

• 1418928425182.jpg
    1418928425182.jpg
    17,9 KB · Visninger: 25
Er øm i lysken i dag. Tok el test i 11 tiden i dag. Den øverste er fra i går kveld.

Vedlegg

• 1419017972196.jpg
    1419017972196.jpg
    23 KB · Visninger: 27
Back
Topp