Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det har klaffet nåtrinebeth!! så utrolig spennendehåper så for deg!! gleder meg til lørdag
![]()
Det er streeeeekSpennende![]()
Må vel legge til bilde... ser dere den? Håper det ikke er en lurestrek..
Det er streeeeeknåde den om den ikke blir sterkere i morgen. Vet ikke når den kom for hadde ikke forventet stek. Tok testen i 5 hal 6 tiden å la meg igjen. Nå er testen tørket... så vet ikke om den er rosa
Herregud jeg serMå vel legge til bilde... ser dere den? Håper det ikke er en lurestrek..
DET ER STREK!!! Gratulerer snuppa miiiMå vel legge til bilde... ser dere den? Håper det ikke er en lurestrek..
Tusen takkDET ER STREK!!! Gratulerer snuppa miii![]()
jeg kjente det på meg denne gangen jeg også... var ganske sikker en god stund før streken komTørr ikkr rope helt hurra enda med tanke på at den har vært slik to ganger før.. men jeg har følt at denne pp klaffet det helt fra 1 dpo. Er så rart. Begynner å gråte for ingenting.. har jobb helg denne helga, håper den blir rolig. Denne gangen bør spira bli sittende![]()
Hihi. Ja er rart med det. Mente jeg så en svak strek med en gang, men trodde jeg så syner så gikk å la meg igjen. Men håper virkelig den blir sterkere. Må se på den av og til for å forsikre meg at den er der endajeg kjente det på meg denne gangen jeg også... var ganske sikker en god stund før streken kom![]()
gleder meg til sterkere strekerHihi. Ja er rart med det. Mente jeg så en svak strek med en gang, men trodde jeg så syner så gikk å la meg igjen. Men håper virkelig den blir sterkere. Må se på den av og til for å forsikre meg at den er der enda![]()
Gleder meg til å teste i morgengleder meg til sterkere streker![]()
Blir spennendeGleder meg til å teste i morgen![]()