Lillefrø15
Forumet er livet
Æsj, lykkerus i by pp
. Håpe vi flytter til oktober sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må vi håpe på. Begynner å bli dritt lei av denne prøvingen nå.Æsj, lykkerus i by pp. Håpe vi flytter til oktober sammen
![]()
Jeg skjønner deg så godt <3 dritt lei selv. Håper vi alle forsvinner til oktober sammenJa det må vi håpe på. Begynner å bli dritt lei av denne prøvingen nå.
Ja hadde vært veldig kjekt. Har ei i november fra før. Så hadde vært greit med to forskjellige mndJeg skjønner deg så godt <3 dritt lei selv. Håper vi alle forsvinner til oktober sammen![]()
Jeg å. Kjempe leiJa det må vi håpe på. Begynner å bli dritt lei av denne prøvingen nå.
ja håper vi får komme inn i oktober så vi kan være ferdig med denne dumme prøvingen. Har mye mindre blod enn normalt enda. Kun litt spotting. Men har ligget hele dagen pga hodepine. Så kommer vel mer nå som jeg har stått oppJeg å. Kjempe lei. Håper vi får en pos opplevelse snart
![]()
Håper det klaffer for deg denne mnd, hvis ikke skal vi alle inn i oktoberSinnsykt frustrerende med stadige negative tester og ingen spire! Håper vi snart kan flytte jublende inn på et terminforum, selv om det virker veldig fjernt akkurat nå.
Trodde jo ikke el skulle komme helt enda så startet ikke testingen før i går. Tempen steg litt i dag også. Har ikke tatt eltest enda i dag, men begynner å bli 4 timer siden siste dobesøk nå så det blir vel snart. Ikke mye stigning på temp denne pp :/vet ikke helt hva det betyr...Blir spennende. Jeg fikk ikke med meg toppen denne gangen
. Spent på morgen dagens test
![]()

Det syns jeg også... krysser fingreneDagens så jo veldig sterk og fin ut.
Krysser fingrene for gullegget![]()
Det syns jeg også... krysser fingrenehvordan går det med deg å spira?