Prøver på nr 2.

Sinnsykt frustrerende med stadige negative tester og ingen spire! Håper vi snart kan flytte jublende inn på et terminforum, selv om det virker veldig fjernt akkurat nå.

Jeg å. Kjempe lei:(. Håper vi får en pos opplevelse snart❤️
ja håper vi får komme inn i oktober så vi kan være ferdig med denne dumme prøvingen. Har mye mindre blod enn normalt enda. Kun litt spotting. Men har ligget hele dagen pga hodepine. Så kommer vel mer nå som jeg har stått opp
Sinnsykt frustrerende med stadige negative tester og ingen spire! Håper vi snart kan flytte jublende inn på et terminforum, selv om det virker veldig fjernt akkurat nå.
Håper det klaffer for deg denne mnd, hvis ikke skal vi alle inn i oktober :)

Denne forkjølelsen henger stadig i. Håper den er over snart. Frøkena har vært syk siden søndag. Så føler jeg har jobber 150% selv om jeg har hatt fri. Er helt utslitt. Begynt å måle temp igjen etter tr har dratt nå. Håper bare på å holde meg frisk og at spiren sitter denne pp. Snart ett år nå. Det har gått fort. Koser meg om dagen selv om frøkena har vært sutrete. Har gått turer og de har blitt mye lengre, men er ikke hver dag som jeg tenkte... men holder vel med hver andre :) jobb helg i helgen. Håper den går fort :)

Cd 10. Hatt mye el slim noen dager nå. Er vel på tide å begynne å teste etter el :) kommer nok om noen dager

Tok en nå i 7 tiden pg den er svakere1421002834861.jpgden til venstre er fra tidligere i dag... var el i går ??? Skal jo ikke komme før onsdag egentlig...

Blir spennende:). Jeg fikk ikke med meg toppen denne gangen:). Spent på morgen dagens test:D

Blir spennende:). Jeg fikk ikke med meg toppen denne gangen:). Spent på morgen dagens test:D
Trodde jo ikke el skulle komme helt enda så startet ikke testingen før i går. Tempen steg litt i dag også. Har ikke tatt eltest enda i dag, men begynner å bli 4 timer siden siste dobesøk nå så det blir vel snart. Ikke mye stigning på temp denne pp :/vet ikke helt hva det betyr...

Tror det var noe galt medtesten i går kveld. Sterkere i dag. Sovnet unna tidspunkt på tempen i dag. Så ikke tatt til rett tid så er ikke sikkert den stemmer. Syns eltesten ser posiiv ut i dag??? Det er den til høyre :) har litt stikking i høyre eggstokk også :) må vel legge inn noen aksjeer i kveld for sikkerhetsskyld :)1421066546149.jpg

Dagens så jo veldig sterk og fin ut.
Krysser fingrene for gullegget :)

Det syns jeg også... krysser fingrene :D hvordan går det med deg å spira?

Det er på tide med en liten spire snart nå ;)

Alt bra med oss. Litt lavt blodtrykk, men så lenge jeg er obs på det så går det greit. Venter i spenning på innkalling til oul :)

Back
Topp