Prøver på nr 2 (har pcos)

Åh... vakre deg.
Jeg skulle ønske du slapp disse bekymringene og bare kunne glede deg over det som skjer.
Samtidig så forstår jeg deg så veldig godt, etter alt du har vært gjennom.
Det er helt naturlig at du er sensitiv nå, det er garantert hormonene som gjør det.
Samtidig som du har disse bekymringene dine.

Symptomene kan komme og gå, uten at det har noe å si.
Det er jo ikke alle som får symptomer i det hele tatt.

Det er så kos å se den digitale testen din.
Men jeg holder det dempet i takt med deg, selv om jeg har mest lyst til å poppe champissen!
Det gjør vi når du er klar.

Alkoholfritt, selvsagt.
:love7
Søte deg :Heartred

Jeg prøver bare gjøre det vi ellers ville gjort om dagene, så går nå tida. Har fokus på sønnen min og vi har enda litt rydding igjen for å komme på plass i nyhuset. Og i dag er jeg på jobb.

Har så lyst å drømme og legge planer, men det tør jeg ikke helt enda. Men det går bra, det går over og det blir nok bedre. :)

Hormonene tar fort overhånd ja, skjønner redselen din veldig godt.
Symptomene dine kan helt fint komme seinere, jeg hadde veldig få symptomer før uke 5-6. både da det gikk fint hele veien og ved MA.

Det går i de fleste tilfeller bra.. så hvorfor ikke nå :Heartred

Hormonene tar fort overhånd ja, skjønner redselen din veldig godt.
Symptomene dine kan helt fint komme seinere, jeg hadde veldig få symptomer før uke 5-6. både da det gikk fint hele veien og ved MA.

Det går i de fleste tilfeller bra.. så hvorfor ikke nå :Heartred
Sant sant. Føltes veldig godt å være på jobb én dag da. Litt pause hjemmefra og være litt sosial med andre enn bare familien.

Veldig sant. Satser på at det går bra denne gangen!!

Da var IKM overstått uten en eneste blodflekk og jeg er akkurat 4 uker på vei! Jeg holder meg her inne til den ønskebabyen er ute av magen min sprell levende!

Da var IKM overstått uten en eneste blodflekk og jeg er akkurat 4 uker på vei! Jeg holder meg her inne til den ønskebabyen er ute av magen min sprell levende!
Ååh, er så glad på dine vegne :D September er en fin mnd å få baby :dummy1::dummy: Har selv bursdag da;) Krysser fingrene for deg og spiren din!

Ååh, er så glad på dine vegne :D September er en fin mnd å få baby :dummy1::dummy: Har selv bursdag da;) Krysser fingrene for deg og spiren din!
Tusen takk for det! Hehe, så koselig da. Ikke så verst med september, nei. Det er liksom ikke så mye annet som skjer da. Svigerfamilien har hele gjengen bursdag fra oktober til desember. Så passer bra at vi kan starte bursdagsfeiringa i september. Hehe.

4+1

Vi har hatt en helt fantastisk nyttårsfeiring hvor det meste gikk som planlagt. Første gang vi har laget kalkun... og masse godt tilbehør. Og dessert til slutt! Artig for fireåringen med besøk av en annen fireåring også. De har storkost seg med lek og vi har sett på raketter og spilt brettspill. Roer ned med film før det blir natta for han.

Har følt at puppene har vokst i dag. Jeg kan liksom kjenne puppene mine. Og jeg har små pupper. De er fortsatt ømme. Kanskje til og med litt mer. På morgenen når jeg våkner, kjennes de ikke ømme ut i det hele tatt.

Har lest gjennom dagboken din nå, ikke alt men i grove trekk! Å herregud for en reise du har hatt :o
Gratulerer så mye med spiren og håper den holder helt til september :Heartred Gleder meg til å bli bedre kjent inne på september forumet :love7

Har lest gjennom dagboken din nå, ikke alt men i grove trekk! Å herregud for en reise du har hatt :eek:
Gratulerer så mye med spiren og håper den holder helt til september :Heartred Gleder meg til å bli bedre kjent inne på september forumet :love7
Takk :Heartred Det har ikke bare vært en dans på roser, nei. Hyggelig at du har lest litt her. Håper så veldig det samme. I lige måde ;)

4+2

I dag har vi hatt en skikkelig slapp innedag. Måtte derfor ut og lufte meg en tur i kveld. Og da jeg gikk, ble jeg skikkelig øm i livmorområdet. Så det skjer ting der. Er ganske oppblåst også. Og når jeg snyter meg får jeg skikkelig blodsmak i munnen.

4+3

Jeg er så oppblåst og så luft i magen. Fikk skikkelig vondt i magen på høyre side. Akkurat sånn smerte som jeg pleier å få ved eggløsning. Vær så snill at det ikke er noe tull som skjer! La det være bare luftsmerter.

4+3
Jeg er så oppblåst og så luft i magen. Fikk skikkelig vondt i magen på høyre side. Akkurat sånn smerte som jeg pleier å få ved eggløsning. Vær så snill at det ikke er noe tull som skjer! La det være bare luftsmerter.
Jeg har bestandig hatt masse smerter som minner om EL smerter/mensensmerter i begynnelsene av mine graviditeter. Husker jeg lå på badegulvet med kramper og hadde så utrolig vondt i begynnelsen av graviditeten i 2019. Men det var ikke noe galt, bare vondt med alt som foregikk inni livmora. Krysser fingrene for at det er derfor du også har vondt :Heartred

Jeg har bestandig hatt masse smerter som minner om EL smerter/mensensmerter i begynnelsene av mine graviditeter. Husker jeg lå på badegulvet med kramper og hadde så utrolig vondt i begynnelsen av graviditeten i 2019. Men det var ikke noe galt, bare vondt med alt som foregikk inni livmora. Krysser fingrene for at det er derfor du også har vondt :Heartred
Tusen takk for det. Det gikk over, så tror nok bare det var luftsmerter og at det presser på en allerede øm livmor. Akkurat som når jeg har ømme eggstokker ved eggløsning.

4+3 Oppdatering
Hadde skikkelige luftsmerter i morges, men det gikk over. Merker at jeg er mer tett i nesen nå når jeg skal sove og våkner ofte tørr i halsen. Om jeg blir snørrete og må snyte meg, får jeg skikkelig blodsmak i munnen.

I dag fikk jeg noe slags rar strømfølelse i venstre side i magen ned mot lysken da jeg var ute og gikk tur.

Ellers har jeg fortsatt litt ømme pupper og brystvortene har også blitt ømme nå. Jeg har også vært helt usedvanlig trøtt i går og i dag. Og på kvelden er jeg så oppblåst. Jeg tror magen er enda tregere enn normalt, så det føles helt fult ut inni der. Jeg blir kvalm etter å ha spist, fordi jeg føler meg så oppblåst og stappa. Og da har jeg ikke spist noe spesielt mye. Så jo ut som jeg var 4 mnd på vei allerede og utebuksa var trang å ha på. Ble helt annpusten opp bakken også :hilarious:

Ellers så kjenner jeg meg helt vanlig på en måte. Krysser fingrene fortsatt for at det ikke skjer noe tull. Håper det utvikler seg til et lite liv der inne. Jeg orker ikke å få vite på tul igjen at det ikke er noe liv.

Jeg putter fortsatt i meg Lutinus. Vet ikke om jeg trenger det, men jeg gjør nå det for sikkerhets skyld. I morgen blir det arbeidsdag igjen!

4+4
I dag glemte jeg faktisk å ta Lutinus. Kom på det på vei hjem fra jobb. Håper det går bra. Ble litt travelt tidlig på morgenen!

Jeg merker at jeg drømmer mye om natta for tida. Overgang å stå opp tidlig og jobb igjen da. Spent på hvordan det går fremover.

Akkurat når jeg er 6 uker skal mannen opereres og blir nok sengeliggende en stund. Så jeg er veldig spent på hvordan det blir om jeg er veldig kvalm da. Men vi skal vel klare det også.

Har fått nye sånne testpinner i posten, så tenkte å ta en sånn i kveld, bare for å se at den er sterkere! Så blir det en digital igjen på torsdag.

Også har jeg fått time til TUL på sykehuset mandag 17. januar. Det blir to lange uker å vente!

Last edited:
4+4
I dag glemte jeg faktisk å ta Lutinus. Kom på det på vei hjem fra jobb. Håper det går bra. Ble litt travelt tidlig på morgenen!

Jeg merker at jeg drømmer mye om natta for tida. Overgang å stå opp tidlig og jobb igjen da. Spent på hvordan det går fremover.

Akkurat når jeg er 6 uker skal mannen opereres og blir nok sengeliggende en stund. Så jeg er veldig spent på hvordan det blir om jeg er veldig kvalm da. Men vi skal vel klare det også.

Har fått nye sånne testpinner i posten, så tenkte å ta en sånn i kveld, bare for å se at den er sterkere! Så blir det en digital igjen på torsdag.

Lest mye om progresteron de siste dagene. Glemmer du det en dag, dropper du den som er glemt og fortsetter neste dag som normalt. Skal visst IKKE sette dobbel for å « ta igjen det tapte».

Lest mye om progresteron de siste dagene. Glemmer du det en dag, dropper du den som er glemt og fortsetter neste dag som normalt. Skal visst IKKE sette dobbel for å « ta igjen det tapte».
Aha, takk for info. Jeg hadde ikke kommet til å tatt dobbelt opp da. Tenkte å gjøre akkurat det. Men vet du noe om det burde komme ut før man setter i en ny? For her kommer det ikke alltid ut før jeg skal sette inn en ny....

Måtte bare ta en test. Og jeg klarte egentlig ikke vente med den digitale heller, men på en måte var det litt flaks, for den var defekt. Så da får jeg kjøpe en ny uansett!

Vedlegg

• IMG_20220103_200612.jpg
    IMG_20220103_200612.jpg
    907,6 KB · Visninger: 99
Aha, takk for info. Jeg hadde ikke kommet til å tatt dobbelt opp da. Tenkte å gjøre akkurat det. Men vet du noe om det burde komme ut før man setter i en ny? For her kommer det ikke alltid ut før jeg skal sette inn en ny....

Det vet jeg ikke, men kan ikke tenke meg det betyr noe. Husker at Lutinus rant veldig. Jeg fikk ikke beskjed om at det måtte renne helt ut. Det var ikke i tankene mine en gang. Jeg tok bare en ny hver morgen og hver kveld ( skulle ha to om dagen) uten mer tanker rundt det. Gikk over til crinone fordi jeg ikke likte at det rant ut væske. Crinone blir liggende igjen i skjeden som klumper med papir, så ikke stort « bedre».

Back
Topp