Prøver på nr 2 (har pcos)

11 dpo
Jeg tenkte at puppene ikke lenger kjentes ømme ut. Men de kjennes liksom litt tunge ut og de er fortsatt ømme. Og jeg tror jeg kan kjenne litt sånn vage murringer. Ikke loe stikk ogsånn, bare litt sånn vage mensmurringer.

Og jeg var innom hjemme og klarte ikke vente til i morgen, så det ble to tester nå.

Cb er det ingen tvil på, men bb er også sterke enn i går, så nå har jeg litt mer troa!! Håper dette er gangen!! Håper at det har hjulpet å få på plass jernlageret.

Vedlegg

• IMG_20211227_212943.jpg
    IMG_20211227_212943.jpg
    589,2 KB · Visninger: 112
  • IMG_20211227_212912.jpg
    IMG_20211227_212912.jpg
    735,6 KB · Visninger: 104
Last edited:
Åh, så flotte tester! Det her ser veldig bra ut, klor deg fast lille spire :Heartred

12 dpo

Dagens test var sterkere. Føler jeg har litt troa. Det er bare så rart å ha så lite symptomer. Men de kommer vel etterhvert. Håper håper så inderlig at dette går veien.

Vedlegg

• IMG_20211228_120909.jpg
    IMG_20211228_120909.jpg
    538,7 KB · Visninger: 95
12 dpo
Dagens test var sterkere. Føler jeg har litt troa. Det er bare så rart å ha så lite symptomer. Men de kommer vel etterhvert. Håper håper så inderlig at dette går veien.
Åh, så fin strek!
:wav
Herregud, du er gravid!
Hold deg fast, lille spire.
Vi er så mange som heier på deg!
:Heartbigred

Åh, så fin strek!
:wav
Herregud, du er gravid!
Hold deg fast, lille spire.
Vi er så mange som heier på deg!
Jeg vet!! Kan faktisk si at jeg er gravid, for det er jeg nå! Spørsmålet er hvor lenge det varer denne gangen... Men jeg krysser fingrene for at det blir denne gangen!!

Og tusen takk for at dere heier på meg! :Heartred

Jeg vet!! Kan faktisk si at jeg er gravid, for det er jeg nå! Spørsmålet er hvor lenge det varer denne gangen... Men jeg krysser fingrene for at det blir denne gangen!!

Og tusen takk for at dere heier på meg! :Heartred
Vi vet hva du har vært gjennom, og føler så sterkt med deg.
Ta godt vare på deg selv nå, og spiren.
Vet det er stressende fortsatt, så ro er ekstra viktig.
Men det vet du jo.

Tusen takk til alle som følger og heier på meg her!! Det er veldig godt å ha dere med på veien :Heartred

I dag har jeg kjent litt mensmurring nå og da og litt oppblåst. Har også hatt ømme pupper fortsatt. Noen ganger mer og noen ganger mindre. Var også litt småkvalm en gang og dårlig i magen i dag. Så kan hende det var pga noe jeg spiste i går.

Nå har jeg ikke flere strimmeltester igjen, men har en til cb-test og to digitale. Tenkte å vente med den digitale til IKM som er på torsdag. Så tar jeg den andre en uke senere enn det igjen, for å se at det står 2-3 uker osv.

Har bestilt flere strimler da. Når jeg har kommet meg over uke 5, skal jeg ta kontakt med sykehuset for å få time til TUL. Hvis det ikke blir tidlig nok der, tar jeg kontakt med gyn jeg også har vært til. Skal ha til i uke 6. Og som jeg håper!!

Dette var kjempe flotte tester, så ut som helt normal og forventet økning på strekene herlighet så fantastisk :happy093

13 dpo

Se her da! Den er sterkere! I morgen er IKM og jeg tror ikke jeg får mensen! Hurra!!!

Nederste testen ble tatt mandags kveld og øverste i dag morges.

Vedlegg

• IMG_20211229_123733.jpg
    IMG_20211229_123733.jpg
    643,8 KB · Visninger: 70
PP 13, 14 dpo

I dag er IKM, og jeg forventer ingen mens. Og ingen mens har kommet heller!

Tok min første digitale test med ukeindikator i morges, som viste 2-3. Det synes jeg er bra! Skal ta den neste om ei uke.

Det er mye følelser rundt dette. Det er så skummelt og jeg klarer ikke helt stole på at det går rette veien. De ømme puppene mine varierer også. Innimellom kjenner jeg ingenting og plutselig kjennes de kjempevonde ut, så forsvinner det igjen. Samme med Magen. Bare så vidt litt vage mensømhet som kommer av og til. Litt småkvalm er jeg, men det har jeg også egentlig vært i to mnd fra før av.

Det er litt merkelig, men jeg føler ikke så mye glede som jeg hadde trodd. Jeg har mest lyst å bare gråte. Men det er kanskje hormonene?

Vedlegg

• IMG_20211230_075514.jpg
    IMG_20211230_075514.jpg
    566,2 KB · Visninger: 43
PP 13, 14 dpo
I dag er IKM, og jeg forventer ingen mens. Og ingen mens har kommet heller!

Tok min første digitale test med ukeindikator i morges, som viste 2-3. Det synes jeg er bra! Skal ta den neste om ei uke.

Det er mye følelser rundt dette. Det er så skummelt og jeg klarer ikke helt stole på at det går rette veien. De ømme puppene mine varierer også. Innimellom kjenner jeg ingenting og plutselig kjennes de kjempevonde ut, så forsvinner det igjen. Samme med Magen. Bare så vidt litt vage mensømhet som kommer av og til. Litt småkvalm er jeg, men det har jeg også egentlig vært i to mnd fra før av.

Det er litt merkelig, men jeg føler ikke så mye glede som jeg hadde trodd. Jeg har mest lyst å bare gråte. Men det er kanskje hormonene?
Åh... vakre deg.
Jeg skulle ønske du slapp disse bekymringene og bare kunne glede deg over det som skjer.
Samtidig så forstår jeg deg så veldig godt, etter alt du har vært gjennom.
Det er helt naturlig at du er sensitiv nå, det er garantert hormonene som gjør det.
Samtidig som du har disse bekymringene dine.

Symptomene kan komme og gå, uten at det har noe å si.
Det er jo ikke alle som får symptomer i det hele tatt.

Det er så kos å se den digitale testen din.
Men jeg holder det dempet i takt med deg, selv om jeg har mest lyst til å poppe champissen!
Det gjør vi når du er klar.

Alkoholfritt, selvsagt.
:love7

Back
Topp