Spent på morgendagens test. Krysser fingrene for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det er fint å ha noen som heier med meg! Da hyler jeg også!Lykke til i morgen tidlig, med neste test!
Herregud, som jeg skal hyle i jubel dersom det endelig er din tur nå!
Åh, så fin strek!12 dpo
Dagens test var sterkere. Føler jeg har litt troa. Det er bare så rart å ha så lite symptomer. Men de kommer vel etterhvert. Håper håper så inderlig at dette går veien.
Jeg vet!! Kan faktisk si at jeg er gravid, for det er jeg nå! Spørsmålet er hvor lenge det varer denne gangen... Men jeg krysser fingrene for at det blir denne gangen!!Åh, så fin strek!
Herregud, du er gravid!
Hold deg fast, lille spire.
Vi er så mange som heier på deg!
Vi vet hva du har vært gjennom, og føler så sterkt med deg.Jeg vet!! Kan faktisk si at jeg er gravid, for det er jeg nå! Spørsmålet er hvor lenge det varer denne gangen... Men jeg krysser fingrene for at det blir denne gangen!!
Og tusen takk for at dere heier på meg!
Åh... vakre deg.PP 13, 14 dpo
I dag er IKM, og jeg forventer ingen mens. Og ingen mens har kommet heller!
Tok min første digitale test med ukeindikator i morges, som viste 2-3. Det synes jeg er bra! Skal ta den neste om ei uke.
Det er mye følelser rundt dette. Det er så skummelt og jeg klarer ikke helt stole på at det går rette veien. De ømme puppene mine varierer også. Innimellom kjenner jeg ingenting og plutselig kjennes de kjempevonde ut, så forsvinner det igjen. Samme med Magen. Bare så vidt litt vage mensømhet som kommer av og til. Litt småkvalm er jeg, men det har jeg også egentlig vært i to mnd fra før av.
Det er litt merkelig, men jeg føler ikke så mye glede som jeg hadde trodd. Jeg har mest lyst å bare gråte. Men det er kanskje hormonene?