5+6
Da har mannen blitt lagt inn på sykehuset, klar for hjerneoperasjon i morgentidlig. Vi har vært til foreldrene mine, men i morgen drar jeg og guttungen hjem frem til fredag også blir vi til dem i helga. Jeg bare måtte fortelle det til dem i kveld, fordi jeg var så kvalm og jeg har vært så trøtt og ja. Det er så slitsomt å skjule det når man "bor" sammen.
Veldig spent på operasjon og tiden etterpå hvor han er sengeliggende og jeg er kvalm og dårlig. Det blir trivelige dager! Men vi skal klare det. Takknemlig for barnehage og gode besteforeldre som stiller opp. Håper bare den der corona holder seg unna oss.
I kveld var jeg sikker på at jeg kom til å spy, jeg satt på do og var livredd. Har skikkelig angst for å spy, så jeg klarer ikke helt å glede meg over graviditeten. Vil helst gjerne hoppe frem til fødselen. Håper jeg klarer meg gjennom den uten å spy. Med førstemann var jeg ikke så dårlig, bare litt småkvalm om jeg ikke spiste regelmessig. Er egentlig litt sånn nå, bare at jeg føler jeg blir hakket mer kvalm.
Bare fire dager igjen til TUL!!