Cornelialill
Elsker forumet
Tusen takk!! Hvordan går det med deg?God klem til deg.
Masse lykke til i morgen, og gleder meg til å lese oppdateringer etter du har vært på TUL i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!! Hvordan går det med deg?God klem til deg.
Masse lykke til i morgen, og gleder meg til å lese oppdateringer etter du har vært på TUL i morgen
Åh... bittelille bamsemums!8+4
Aner ikke hvor mange dager pluss eller minus, sånn egentlig. Så jeg bare fortsetter med tellinga frem til OUL.
Men i dag var det så gøy å være på tul. Fikk se en liten bamsemums på 1,9cm med blinkende hjerte og som også dansa litt der inne. Så gøy å se at det virkelig er et voksende liv der inne. Kunne se antydning til armer og ben. Og alt så bra ut så langt! Mannen fikk ikke bli med inn.
Ingen grunn til noe videre oppfølging, så fikk henvisning til OUL 10. april! Skal høre om å få henvisning i uke 12 eller gjøre det privat. Blir litt for lenge å vente, synes jeg.
8+4
Aner ikke hvor mange dager pluss eller minus, sånn egentlig. Så jeg bare fortsetter med tellinga frem til OUL.
Men i dag var det så gøy å være på tul. Fikk se en liten bamsemums på 1,9cm med blinkende hjerte og som også dansa litt der inne. Så gøy å se at det virkelig er et voksende liv der inne. Kunne se antydning til armer og ben. Og alt så bra ut så langt! Mannen fikk ikke bli med inn.
Ingen grunn til noe videre oppfølging, så fikk henvisning til OUL 10. april! Skal høre om å få henvisning i uke 12 eller gjøre det privat. Blir litt for lenge å vente, synes jeg.
Ååå fine bamsemumsen! Så gøy å se og så fint UL bilde8+4
Ja, nå vet jeg snart ikke om noen som ikke har vært gjennom det. Vil heller ha korona nå enn senere i graviditeten. Får ta det som det kommer.Så koselig at du fant hjertelyd, herlig høres ut som du må ta det med ro noen dager, ingen slipper nok dessverre uka denne omikronen som herjer, det er vel veldig usannsynlig at det er noe annet du har fått dessverre.. Men, da er dere snart over dette og! Her ble min ordinære ultralyd utsatt fordi mannen var i isolasjon ut den dagen vi hadde ultralyd, kjedelig..
Det fikk jeg og den dagen jeg testet positivt 2 timer senere var den tydelig positiv Håper du blir raskt frisk igjen!Fikk svak svak strek på hurtigtesten i dag. Har sovet helt elendig og det verker over alt i kroppen og har litt vondt i halsen og hoster litt. Så da må jeg bare utsette den ul-timen. Jaja, greit å bli ferdig med det nå.
Var og tok en pcr test. Jeg nektet å ta i halsen, for da hadde jeg spydd, så jeg fikk lov å gjøre det selv. Ble så som så. Men det viktigste er vel at jeg holder meg isolert og unngår å smitte andre. Gleder meg til å bli frisk igjen, da skal jeg gå meg en lang tur!Det fikk jeg og den dagen jeg positivt 2 timer senere var den tydelig positiv Håper du blir raskt frisk igjen!
Tusen takk!! Hvordan går det med deg?
Litt godt med pause. Jeg var inne på tanken før jul, jeg og. Tenkte at hvis det ikke blir nå, så tror jeg at jeg må ha en pause. Lykke til, håper det klaffer etter pausen eller i pausenHer er det prøvepause frem til sommeren. Ellers går det greit bortsett fra litt mye jobb og ting på privaten, men ellers går det greit ja.
Hørt at mange blir spysyke på slutten av Corona om dagen, så mulig det er den som gjør det. Håper uansett at du slipper unna - spysyke er det versteSom om ikke korona var nok, i natt fikk fireåringen omgangen. Og han har spydd og spydd og hatt så vondt i magen. Gruer meg værre enn verst til det er min tur. Håper bare at jeg kan få lov til å bli litt friskere fra korona-forkjølelsen først. Ser ikke frem til å ha omgangen og korona samtidig! Enda godt at mannen fortsatt er frisk.
På slutten? Hm, ja, skulle ønske det var det. Det er litt rart om det skulle være det, siden han har vært frisk siden søndag. Har ikke hatt et eneste merkbart symptom. Skulle ønske det var pga corona og ikke omgangen. Men det går omgangen i bhg hans og, så det er ikke usannsynlig... Spysjuke er det verste! Og jeg har så angst for å spy, så det er egentlig det verste. Skulle ønske jeg ikke var så redd for det.Hørt at mange blir spysyke på slutten av Corona om dagen, så mulig det er den som gjør det. Håper uansett at du slipper unna - spysyke er det verste