Prøver på nr 2 (har pcos)

12 dpo
Jeg er fortsatt litt småkvalm til tider, men det kan skyldes ganske dårlig søvnkvalitet de siste nettene pga fireåringen som hoster hele natta. Har også kjent litt stikking der nede i kveld. Jeg vet ikke hva det skal bety, men greit å få med seg at det kan stikke selv om mensen kommer.

Nå synes jeg mensen bare kan komme, så vi kan begynne på nytt. Måtte ta en test i dag også, men blenda den og. Klarer ikke helt gi opp heller... Skulle så ønske...

Vedlegg

• IMG_20211129_204854.jpg
    IMG_20211129_204854.jpg
    447,4 KB · Visninger: 77
Last edited:
13 dpo

Kan faktisk skimte en suuuupersvak strek på testen for i morges. Alle andre tester har vært helt blenda. Og jeg er fortsatt småkvalm og puppene er bittelitt ømme.

Men dette er jo for sent til å bli noe.... Eller kan det være at egget brukte så lang tid på å feste seg at det tar lengre tid? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men får jo et bittelite håp i det håpløse.

Vedlegg

• IMG_20211130_120043.jpg
    IMG_20211130_120043.jpg
    367,8 KB · Visninger: 84
  • NegativeImage_7a692b9d-0dec-40c9-8f5d-8f49390242aa.png
    NegativeImage_7a692b9d-0dec-40c9-8f5d-8f49390242aa.png
    1,3 MB · Visninger: 86
13 dpo
Kan faktisk skimte en suuuupersvak strek på testen for i morges. Alle andre tester har vært helt blenda. Og jeg er fortsatt småkvalm og puppene er bittelitt ømme.

Men dette er jo for sent til å bli noe.... Eller kan det være at egget brukte så lang tid på å feste seg at det tar lengre tid? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men får jo et bittelite håp i det håpløse.

Oi så spennende :nailbiting: Hører om flere som ikke får strek før rundt IKM eller litt over IKM, så det er jo absolutt mulig! :D

14 dpo og CD 1

Da kom mensen som bestilt, ganske nøyaktig to uker etter eggløsning. Lei meg for det. Håper på mye kos i jula da!

PP 13, dag 3

Da blir det ny runde med Letrozol, selv om jeg egentlig ikke tror at det er det som skal til for at det skal klaffe her....

Heisann! Ang lillen din på 4 år, har dere sjekket om det er RS? Småen her har akkurat vært gjennom det, samme symptomer som du beskriver. Den hosten er helt forferdelig intens:arghh:

Heisann! Ang lillen din på 4 år, har dere sjekket om det er RS? Småen her har akkurat vært gjennom det, samme symptomer som du beskriver. Den hosten er helt forferdelig intens:arghh:
Takk for omtanken. Vi dro faktisk på legevakta kvelden etter den natta. Det var ikke så gøy å sitte der på venterommet hvor han hostet og hostet og i tillegg hadde han da fått feber, så han gråt og ville bare hjem. Legen undersøkte han og han hadde crp på 20, noe jeg ikke har peiling på. Han hørte ikke noe slim på lungene hans eller noe, så vi dro derfra med en resept på Cosylan, som vi aldri hentet eller brukte. Hosten ble litt bedre dagen etterpå, men da hadde han feber og hadde mer løsere slimhoste. Nå er han ganske mye bedre. Litt slimhoste ved anstrengelse i kald luft. Nå er det værre med foreldrene, haha. Vi begge er skikkelig forkjølet. Man skal aldri få hvile...

Dag 4

Jeg glemte å ta Letrozol i går... Og i dag kjente jeg bare at jeg ikke orker det denne runden. Tror jeg tar en liten desemberpause. Vi skal samleie annen hver dag, ja, men noe mer gidder jeg ikke. Skal til legen på mandag og høre om henvisning til sykehuset.

Tok en test i dag, bare fordi jeg av erfaring synes det er lurt. Den hadde faktisk en synlig strek. Mer synlig enn de forrige, men så svak at den egentlig ikke vises også.

Når ungen er blitt frisk er det foreldrene sin tur. I dag har vi hatt en superslapp og kjedelig dag. Håper jeg føler meg bedre i morgen og at vi klarer å dra ut en tur i finværet! Veldig kaldt, men veldig fint med sol og snø!

Vedlegg

• IMG_20211204_203152.jpg
    IMG_20211204_203152.jpg
    331,3 KB · Visninger: 60
  • NegativeImage_a0dd7cc6-82a7-4735-89ad-634d3f731b92.png
    NegativeImage_a0dd7cc6-82a7-4735-89ad-634d3f731b92.png
    1,3 MB · Visninger: 68
Dag 6

All I want for Christmas is to streker!!

Kjenner at det er litt tungt for tiden. Planen om å bli gravid for ett år siden... For ett år siden nå, trodde jeg at jeg var gravid. Jeg ble så kvalm at jeg ikke klarte jobb. Skulle dra til gyn i uke 8 for å få graviditeten bekreftet før vi skulle fortelle familien om det. Men der var det ikke mye liv å se. Og siden har det skjedd lite...

Når når når?

Snakket med legen i dag som viste veldig forståelse og foreslo nesten før meg at jeg skulle henvises til sykehuset. Hun sa det enten ble før jul eller etter nyttår. Visste ikke at det skulle gå så fort.

Dag 7

Rene adventskalenderen her også!

Siste dag med bare bittelitt spotting i dag. Ikke mange dagene til forhåpentligvis ny eggløsning!

Dag 11

Vel, andre dag jeg tar eltest. Ikke positiv enda, men føler på meg at noe er i gang... Testen er litt sterkere enn i går. Vi starter aksjelegginga i dag.

Samtidig koser vi oss med advent - baking av pepperkaker, julekaker og annet kos. Og mye dritt med mye sykdom. Heh... Så tiden flyr!

CD 12

Har skikkelig EL-slim i dag, men ikke eggløsning enda. Pleier å kjenne det ganske godt og testen er ikke positiv enda. Men de er stigende.

Vedlegg

• Screenshot_20211212_215148.jpg
    Screenshot_20211212_215148.jpg
    104,3 KB · Visninger: 46
CD 15
Ser ut som det begynner å skje ting her nå!! Mye elslim, oppblåst og kviser. Kjente det litt på meg også, at det er noe som er på gang. Og det kjennes ut som det er på høyre side. Blir spenende å se.

I skrivet fra fertilitetsklinikken sto det at vi får oppfølging frem til uke 12 med ul osv, hvis vi skulle lykkes å bli gravid før vi har fått noe utredning og hjelp. Det var bare å ringe dem. Det er fint å vite!

Tok også noen blodprøver hos legen sist gang. Har jo slitt med høyt stoffskifte, har Graves. Men det har vært stabilt siden medisiner etter sist fødsel for 4 år siden. Og det var fint nå også. Men jeg har litt jernmangel. Og jeg leste nå at det kunne påvirke det å bli gravid. Håper det er så lite som evt skal til for at det kan bli bedre. Har faktisk blødd litt mindre i det siste, og lurt på hvorfor. Kanskje derfor?

Vedlegg

• IMG_20211215_200441.jpg
    IMG_20211215_200441.jpg
    1,2 MB · Visninger: 45
  • Screenshot_20211215_200405_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211215_200405_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    315,4 KB · Visninger: 43
Last edited:
CD 16
Brukt opp alle testene mine. Tok en i morges som var svakere igjen, så regner med eggløsning skjedde i løpet av natten siden det var så vondt da. Altså dagen er i dag da!

Bare håper det stemmer, for synes liksom testen ikke var sååå sterk som noen tester jeg har fått tidligere. Men kan jo hende toppen var veldig kort.

Har vært øm i eggstokkene i dag...

Vedlegg

• Screenshot_20211216_143129.jpg
    Screenshot_20211216_143129.jpg
    221 KB · Visninger: 46
  • Screenshot_20211216_143122.jpg
    Screenshot_20211216_143122.jpg
    129,3 KB · Visninger: 49
  • IMG_20211216_142907.jpg
    IMG_20211216_142907.jpg
    1,7 MB · Visninger: 42
Last edited:
Eggløsning har i alle fall vært med disse symptomene og disse testene. Håper, håper du får verdens beste julegave :Heartred

Back
Topp