Prøver på nr 2 (har pcos)

PP12, dag 2

Tjoho! Da har vi prøvd i akkurat ett år når det gjelder pp. Selv om vi egentlig har prøvd i snart ett og et halvt år.

Nå håper jeg det blir snart...

CD 6

Vel vel, en uke har snart gått... Har bare såvidt spottet litt i dag, så det ble heldigvis ikke så lang blødning denne gangen. Siste tablett med Letrozol i morgen. Fikk et nytt lass med EL-tester og G-tester i posten i dag, så nå er vi klar for en runde til!

CD 12

Dagene sniker seg avgårde. Føler jeg bare teller ned til eggløsning, videre til ikm, så til EL og til ikm osv.... Og da flyr jo egentlig ukene selv om dagene går sakt innimellom.

Det er plutselig snart jul!

I dag begynte jeg å kjenne at noe kanskje er på gang å skje. ELtesten var litt sterkere i kveld også. Så jeg håper det skjer noe før søndagen, for da reiser mannen bort for tre dager.

Vi er litt for lite motiverte for tida. Sliten og lei av mange grunner. Fireåringen er på fjerde uka med hosting nå og rekker ikke bli frisk før et nytt virus har inntatt kroppen og gitt han ny hoste igjen. Jeg syens synd i både han og oss. Det er slitsomt med hoste på natta for alle mann. Og han hoster til han spyr ganske ofte! Første året i bhg hostet han til han spydde nesten hver natt. Men i koronaåret var han så frisk som han aldri før har vært! Nå er det vel på'n igjen! Blir vel å hoste helt frem til mai, nå.

CD 13

Trodde det skulle skje noe snart, men virker ikke som det helt enda...

Synes ikke at testene er helt like bestandig. Denne har iallefall den svakeste av dem alle, så jeg har nesten litt vanskelig for å stole på den.

Vedlegg

• IMG_20211111_195212.jpg
    IMG_20211111_195212.jpg
    1,5 MB · Visninger: 46
PP12, CD 16

Ingen eggløsning enda.... Kjedelig at det skulle ta så lang tid, da. Og nå har mannen reist bort og kommer ikke hjem før onsdag/cd19. Har lagt inn aksjer annen hver dag og det ble en siste i dag da... Vet jo ikke når EL kommer.

Har begynt å kjenne at det kanskje kommer til å skje noe snart, men vet ikke. Kjenner litt ømhet på høyre side. Synes testen var bittelitt sterkere i dag også. Kanskje skjer det noe om tre dager!

Blir så redd for at jeg ikke skal få eggløsning og mensen og at alt skal bli tull... Er så lei av denne prøvingen.

CD 17

Fortsatt ingen EL.... Nå kan den liksågodt bare vente til mannen kommer hjem på onsdag. Trodde det skulle bli på vei å skje noe nå, da ELtesten i ettermiddag var noe sterkere, men nå i kveld er den svakere igjen. Så jeg vet ikke hva kroppen holder på med.

Mest redd for at alt stopper opp....

Vedlegg

• Screenshot_20211115_181338_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211115_181338_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    322 KB · Visninger: 43
CD 17
Fortsatt ingen EL.... Nå kan den liksågodt bare vente til mannen kommer hjem på onsdag. Trodde det skulle bli på vei å skje noe nå, da ELtesten i ettermiddag var noe sterkere, men nå i kveld er den svakere igjen. Så jeg vet ikke hva kroppen holder på med.

Mest redd for at alt stopper opp....

EL-jakten kan være frustrerende.. :confused: Håper EL kommer på et godt tidspunkt for deg og mannen! :signs003

CD 18
Ser ut som det begynner å skje ting nå!! Håpet stiger! Bare det holder med søndag eller i morgenkveld, for da kommer mannen hjem igjen...

Skikkelig eggløsningssmerter i kveld og åpen livmortapp og elslim og sexlyst.

Vedlegg

• Screenshot_20211116_160743_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211116_160743_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    633,3 KB · Visninger: 42
  • Screenshot_20211116_160716_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211116_160716_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    332,1 KB · Visninger: 46
Last edited:
PP 12, CD 20, 1 dpo

Endelig kan jeg begynne å telle dpo. Håper dette holdt, men er litt spent...

Vedlegg

• Screenshot_20211117_191245_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211117_191245_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    334,2 KB · Visninger: 49
  • Screenshot_20211116_160743_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211116_160743_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    633,3 KB · Visninger: 48
3 dpo

Jeg bestemte meg for å begynne med Lutinus nå med en gang, som var første avtale med gyn. Istedefor å begynne fra positiv test, som gyn ville neste gang jeg var der. Har kjent bittelitt murring i magen og kvalme, noe jeg tror kommer av Lutinus.

Kjente et ørlite stikk tidligere på dagen også, noe jeg ikke aner hva kommer av.

4 dpo

Vel vel, dagene snirkler seg avgårde... Vært skikkelig kvalm i ettermiddag også. Blir umulig å kjenne noen gravidsymptomer med disse bivirkningene, men det er ikke så farlig.

Har sittet med en skooleoppgave hele helga og gleder meg til å levere den inn nå i kveld. Dårlig samvittighet for at jeg ikke har hatt noe tid til sønnen på 4 år. Men han har heldigvis hatt det fint med bestemor. Neste uke er det skoleuke og det kjenner jeg blir litt godt. Digital undervisning, så jeg skal bare være hjemme.

Håper egget er befruktet og at det fester seg og utvikler seg til en baby. Det har tatt så lang tid nå at hjernen min tenker at det er ganske usannsynlig. I starten tenkte jeg mer positivt. Men med ikke så mange positive erfaringer, klarer jeg ikke helt tro det før jeg får se det. Håp, det har jeg fortsatt!

5 dpo

Kan ikke si at jeg kjenner på noe som skulle tilsi noen graviditet enda, men det er jo også litt vel tidlig for det. Bare kvalm av Lutinusen.

6 dpo

Det har stikketikket litt inni der i dag også ved en anledning. Kjenner litt ømme pupper også og kvalme. Men alt det har nok med Lutinus å gjøre. Kjenner jeg er ganske sliten av å være småkvalm hele tiden. Heldigvis har jeg bare digitalskole hele uka, så jeg sitter/ligger hele dagen lang og ser på en skjerm.

7 dpo

Ojoj, enn at jeg har kommet til 7... Halvveis til ikm. Ei uke til bursdagen min!

Det har kommet noe slags stikkegreier en gang i dag også. Er veldig oppblåst, noe jeg også blir før/ved mensen.

Skal ikke ta noen test før på søndag - tro om jeg klarer å vente til da?!

9 dpo

Skrev ikke noe i går, men i går kjente jeg et kjempestikk, sånn helt ut av det blå. Jeg skvatt til og laget en lyd. Håper det betyr noe positivt. Ellers kjente jeg lite til noe som helst i går.

I dag har jeg heller ikke kjent så veldig mye, mulig noe småstikk og bittelitt murring. Vært litt kvalm også. Men alt dette kan jo være pga Lutinus. Kjentes ut som puppene var bittelitt ømme også.

På søndag skal jeg ta en test. Hvis jeg ikke klarer å vente helt til onsdag!

Jeg vet ikke hva jeg egentlig tror. Jeg kjenner på så lite, samtidig er det disse sporadiske stikkene. Og jeg synes livmortappen har kommet lengre ned og i kveld kjentes det ut som den har begynt å åpne seg - klar for å blø ut mensen! Så akkurat nå tror jeg ikke på at det ble noen graviditet denne gangen heller.

10 dpo
Jeg kommer sikkert til å oppdatere enda en gang i kveld også.

Det har vært et ganske tungt døgn. Guttungen på 4 har hostet i ett sett siden kl 19 i gårkveld. Han spydde i sofaen og på badegulvet. Sov 2 min, begynte å hoste og holdt på en evighet, sov 2 min, hostet en evighet og fortsatte sånn til han måtte tisse og ble sulten. Så vi sto opp og leste litt bok i sofaen og spiste litt havregrøt. Så la vi oss sammen kl. 23. Hostet til han sprutspydde i ei bøtte. Sovnet inntil meg sittende. Hostet et par ganger etter det. Men sovnet skikkelig kl 00.hostet litt nå og da gjennom natta og klarte ikke sove mer fra kl 7 på morgenen. Etter han sto opp har han hostet konstant.

Så jeg har vært litt kvalm i dag når jeg ikke har fått spist. Og jeg er helt utslitt av at han har hostet hele døgnet.

Er litt øm i livmorområdet, men ellers kjenner jeg egentlig lite...

Last edited:
10 dpo
Jeg kommer sikkert til å oppdatere enda en gang i kveld også.

Det har vært et ganske tungt døgn. Guttungen på 4 har hostet i ett sett siden kl 19 i gårkveld. Han spydde i sofaen og på badegulvet. Sov 2 min, begynte å hoste og holdt på en evighet, sov 2 min, hostet en evighet og fortsatte sånn til han måtte tisse og ble sulten. Så vi sto opp og leste litt bok i sofaen og spiste litt havregrøt. Så la vi oss sammen kl. 23. Hostet til han sprutspydde i ei bøtte. Sovnet inntil meg sittende. Hostet et par ganger etter det. Men sovnet skikkelig kl 00.hostet litt nå og da gjennom natta og klarte ikke sove mer fra kl 7 på morgenen. Etter han sto opp har han hostet konstant.

Så jeg har vært litt kvalm i dag når jeg ikke har fått spist. Og jeg er helt utslitt av at han har hostet hele døgnet.

Er litt øm i livmorområdet, men ellers kjenner jeg egentlig lite...
Huff, det hørtes veldig tungt ut! Håper dere får en bedre natt i natt!

11 dpo

Blenda test i dag, så nå stopper jeg å ta Lutinus. Så får vi se når mensen dukker opp da. Skjønte at det gikk den veien da jeg kjente at livmortappen hadde begynt å åpne seg. Kjedelig er det uansett. Men vi hadde jo litt uflaks med EL-tidspunkt denne gangen...

Håper det går snart. Det har blitt oppdaget en godartet svulst bak i hjernen på mannen. Det er flass! som har kommet dit fra han lå i magen til mamman sin og den har vokst og vokst med han. Så nå gjør den han svimmel og kvalm og sliten og trøtt. Så det blir operasjon på nyåret en gang. Og da tar det noen måneder før han vil føle seg bra igjen. Vet ikke hvordan det blir med babylaging da. Så vi får satse på mye kos i desember.

Back
Topp