Prøver på nr 2 (har pcos)

3 dpo

Må bare innom her og skrive et innlegg for å holde styr på hvilken dag jeg er på. Skjer ikke så mye spennende enda.

Har vært skikkelig dårlig i magen i dag. Tror det må være noe jeg har spist, men vet ikke hva. Håper det er bedre i morgen.
 
4 dpo

Jeg vet ikke, jeg. Har slitt litt med bakteriell vaginose, så nå kjører jeg en runde med sånn antibiotika-gel. Leste et sted at bakteriell vaginose kunne risikere abort. Så gjør alt jeg kan for å få dette til.
 
4 dpo
Jeg vet ikke, jeg. Har slitt litt med bakteriell vaginose, så nå kjører jeg en runde med sånn antibiotika-gel. Leste et sted at bakteriell vaginose kunne risikere abort. Så gjør alt jeg kan for å få dette til.
Det kan være lurt å bli kvitt! Jeg fikk faktisk problemer etter fødsel pga en bakterie som knyttes til bakteriell vaginose. Håper det går over fort!
 
Det kan være lurt å bli kvitt! Jeg fikk faktisk problemer etter fødsel pga en bakterie som knyttes til bakteriell vaginose. Håper det går over fort!
Åh, hvilke problemer fikk du? Jeg er ikke veldig plaget, men håper det går over etter behandling, hvis det er med på å gjøre det vanskelig å bli gravid. Virket ikke som legen min visste noe om det, men.
 
Åh, hvilke problemer fikk du? Jeg er ikke veldig plaget, men håper det går over etter behandling, hvis det er med på å gjøre det vanskelig å bli gravid. Virket ikke som legen min visste noe om det, men.
Lang historie kort så skulle jeg ha ks, men fødsel startet av seg selv og jeg kom til 8cm før de begynte operasjonen. Etterpå fikk jeg en byll fylt av de bakteriene som måtte opereres ut. Jeg er overbevist om at de reiste opp fødselskanalen, siden det var så åpent der. Men kan jo selvfølgelig ikke vite det. Masse lykke til med behandling i hvert fall! Er jo plagsomt også! :)
 
Lang historie kort så skulle jeg ha ks, men fødsel startet av seg selv og jeg kom til 8cm før de begynte operasjonen. Etterpå fikk jeg en byll fylt av de bakteriene som måtte opereres ut. Jeg er overbevist om at de reiste opp fødselskanalen, siden det var så åpent der. Men kan jo selvfølgelig ikke vite det. Masse lykke til med behandling i hvert fall! Er jo plagsomt også! :)
Åh, huffda :/ Takk, det er jo det da!
 
5 dpo

Herremin, så sakte det går.... Føler det er 10 dager siden jeg hadde eggløsning.

Føler jeg har hatt litt murring i dag, men det kan hende det er pga antibiotikaen. Føltes også veldig åpent ut inni skjeden. Altså livmortappen var lukket, men skjeden var veldig åpen. Vet ikke om det betyr noe. Haha.
 
7-9 dpo

Jeg gjorde meg en liten tjeneste og la eggløsninga to dager senere enn den var, så jeg tror egentlig at jeg er 9 dpo. Men det er ikke så farlig. Men jeg tenker å teste på fredag!
Kjenner meg litt småkvalm i dag, men har også blitt forkjølet og vondt i halsen og ikke sovet så veldig godt. Og den antibiotikaen er ikke så god form magen min! Siste dag med det i dag!!
 
9-11 dpo

Ingen symptomer... Bare helt sykt oppblåst og vondt i magen!! Men det tror jeg kommer av antibiotikaen jeg endelig er ferdig med. Håper iallefall at det blir bedre nå.

Tror ikke det ble noen graviditet denne gangen. Ikke i det hele tatt. Men vi får se. Fredag skal jeg ta en test, med mindre mensen har kommet da.
 
10-12 dpo

Aner egentlig ikke helt sikkert når ikm er. Men senest søndag.

Kjenner ingen symptomer på noen graviditet, mer heller pms - oppblåst og dårlig humør, trøtt og sliten.

Men i dag har jeg ikke vært helt i form heller. Blitt skikkelig forkjøla og vært litt slappis.
 
11-13 dpo
PP11, Dag 28

Har kjent litt ømhet i livmora etter dobesøk. Men jeg vet ikke helt hva det kommer av egentlig. Innbilte meg at jeg kjente litt ømhet i puppene også...

Men jeg har vel egentlig innsett at jeg ikke er gravid denne gangen heller. Har vært så sliten og trøtt og lei meg i dag. Vil bare blir gravid. Forstår ikke hvorfor.

I morgentidlig tenker jeg å ta en test. Har ingen tidligtester, men om jeg skulle være gravid, så slår de vanlige ut nå. Men somsagt, så er jeg ganske sikker på at mensen kommer.
 
12-14 dpo
Blenda test i dag. Er virkelig ikke i form da, men det tror jeg er fordi jeg er skikkelig forkjøla. Vondt i hodet, sliten og trøtt og helt gåen.
 
13-15 dpo, dag 30.

Og dag 1!


Da kom mensen som bestilt! En av få ganger hvor jeg ikke har fått en eneste strek på testene. Så det med at man kan få strek på testene ved mens, er bare tull. Da er det jo en kjemisk. Denne gangen skjedde det ingenting. Da blir det ny runde på letrozol!
 
Back
Topp