Cornelialill
Elsker forumet
1 dpo
Wohoo! Endelig telle dpo. Føler jeg har vært i dpo-land i mange dager allerede.
Wohoo! Endelig telle dpo. Føler jeg har vært i dpo-land i mange dager allerede.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være lurt å bli kvitt! Jeg fikk faktisk problemer etter fødsel pga en bakterie som knyttes til bakteriell vaginose. Håper det går over fort!4 dpo
Jeg vet ikke, jeg. Har slitt litt med bakteriell vaginose, så nå kjører jeg en runde med sånn antibiotika-gel. Leste et sted at bakteriell vaginose kunne risikere abort. Så gjør alt jeg kan for å få dette til.
Åh, hvilke problemer fikk du? Jeg er ikke veldig plaget, men håper det går over etter behandling, hvis det er med på å gjøre det vanskelig å bli gravid. Virket ikke som legen min visste noe om det, men.Det kan være lurt å bli kvitt! Jeg fikk faktisk problemer etter fødsel pga en bakterie som knyttes til bakteriell vaginose. Håper det går over fort!
Lang historie kort så skulle jeg ha ks, men fødsel startet av seg selv og jeg kom til 8cm før de begynte operasjonen. Etterpå fikk jeg en byll fylt av de bakteriene som måtte opereres ut. Jeg er overbevist om at de reiste opp fødselskanalen, siden det var så åpent der. Men kan jo selvfølgelig ikke vite det. Masse lykke til med behandling i hvert fall! Er jo plagsomt også!Åh, hvilke problemer fikk du? Jeg er ikke veldig plaget, men håper det går over etter behandling, hvis det er med på å gjøre det vanskelig å bli gravid. Virket ikke som legen min visste noe om det, men.
Åh, huffda :/ Takk, det er jo det da!Lang historie kort så skulle jeg ha ks, men fødsel startet av seg selv og jeg kom til 8cm før de begynte operasjonen. Etterpå fikk jeg en byll fylt av de bakteriene som måtte opereres ut. Jeg er overbevist om at de reiste opp fødselskanalen, siden det var så åpent der. Men kan jo selvfølgelig ikke vite det. Masse lykke til med behandling i hvert fall! Er jo plagsomt også!
Ja, tror det. Får alltid sopp av antibiotika, så må ha en runde med det og. Men merker ikke så mye annet. Var ikke kjempeplaget. Nå er jeg bare veldig forkjølet.Går det bedre med infeksjonen? Går det over?