Prøver på nr 2 (har pcos)

Jeg synes kanskje det :bookworm: Bare fordi du har den erfaringen bak deg, og du blør, og har positive tester som ikke øker. Hvis om atte, om noe kan gjøres før det evt er "for sent" om det er det samme som du har opplevd tidligere.. En i fagfeltet vil i alle fall kunne vurdere hva som er smart å gjøre akkurat i ditt tilfelle. Men du kjenner best selv, jeg bare et urolig på dine vegne, mye å håndtere alene :rolleyes: :oops:
 
Jeg synes kanskje det :bookworm: Bare fordi du har den erfaringen bak deg, og du blør, og har positive tester som ikke øker. Hvis om atte, om noe kan gjøres før det evt er "for sent" om det er det samme som du har opplevd tidligere.. En i fagfeltet vil i alle fall kunne vurdere hva som er smart å gjøre akkurat i ditt tilfelle. Men du kjenner best selv, jeg bare et urolig på dine vegne, mye å håndtere alene :rolleyes: :oops:
Ja, jeg vet ikke om det er så mye å gjøre... Hater å ta sånne telefoner hvor man må gjennom en resepsjon først. Vil jo få svar på om hcg øker eller synker etter blodprøve på onsdag. :) Og via flere tester også. Da er det lettere for dem å ta stilling til hva som skjer videre. Jeg skulle bare ønske jeg kunne begynt på Letrozol og at jeg ikke fikk noen positive tester.
 
Dag 4, 22 dpo
Mulig testen er bittelitt svakere i dag. Krysser fingrene for det iallefall. Men gårsdagens test er litt mer farget på hele pga blod.

Har i dag tatt hcg blodprøve som bare var på 21, så det synes jeg egentlig var et godt tegn. Da det var exu, var den på 62.
 

Vedlegg

  • IMG_20211004_185539.jpg
    IMG_20211004_185539.jpg
    576,3 KB · Visninger: 46
  • IMG_20211004_185434.jpg
    IMG_20211004_185434.jpg
    390,9 KB · Visninger: 48
Last edited:
Ja, skulle liksom begynne på Letrozol i dag, men kan liksom ikke det når testen fortsatt er positiv. Planen er å prøve letrozol og Lutinus tre sykluser. Hva som skjer etter det, vet jeg ikke.
Det er bra at du får teste noe nytt, håper det gjør susen. Har du fått noe utredning? Vannskanning, blodprøver el.l?
 
Det er bra at du får teste noe nytt, håper det gjør susen. Har du fått noe utredning? Vannskanning, blodprøver el.l?
Ingen utredning.... Men om det ikke går på tre sykluser, skal jeg kreve det. For jeg skjønner ikke hva som er greia. Vi klarer å befrukte et egg hver syklus nesten. På 11 pp tror jeg at jeg kan telle på ei hånd hvor mange negative tester jeg har fått.
 
Ingen utredning.... Men om det ikke går på tre sykluser, skal jeg kreve det. For jeg skjønner ikke hva som er greia. Vi klarer å befrukte et egg hver syklus nesten. På 11 pp tror jeg at jeg kan telle på ei hånd hvor mange negative tester jeg har fått.
Skjønner at det er frustrerende. Du kan vel kanskje bli henvist etter dere har prøvd ett år? Håper det klaffer snart for dere!
 
Skjønner at det er frustrerende. Du kan vel kanskje bli henvist etter dere har prøvd ett år? Håper det klaffer snart for dere!
Vi har prøvd siden juni i fjor... Tok kontakt med lege etter å ha prøvd et år. Så jeg får oppfølging av samme gynekolog som hjalp meg å bli gravid med førstemann. Gikk på et halvår da.
 
CD 5, 23 dpo

Hcg for i går viste 21. Håper den går nedover, at det bare hang lenge igjen i kroppen... For den testen ser litt svakere ut i dag, gjør den ikke?
 

Vedlegg

  • IMG_20211005_175459.jpg
    IMG_20211005_175459.jpg
    2,1 MB · Visninger: 45
Jo, gjør den ikke det? Sånn så vidt? Greit å vite også hva verdien er når de ser sånn ut :) god forskning! I morgen er det ny blodprøve? Tar du det på sykehuset eller hos fastlegen?
 
Hvor mye "bør" det få ned på to dager? Er det halvering som blir det skal øke? Ser jo ut til at de har ligger rundt 20 i nesten en uke nå så..
 
CD 6

Da har jeg fått svar på blodprøven for i dag og den var nede i 14. Og med det sier jeg hurra! Jeg var så vågal at jeg begynte på Letrozol på dag 4, så nå fortsetter jeg med det og krysser fingrene for at det skal gå litt bedre neste gang! Har ikke blødd så mye i dag. For en berg- og dalbane!
 
Så sånn ser en test ut med 14 hcg - den nederste. Hadde også knallpositiv ELtest. Nå blir det ikke noe testing før eltesting fra dag 10.
 

Vedlegg

  • IMG_20211006_091704.jpg
    IMG_20211006_091704.jpg
    1,4 MB · Visninger: 51
Greit å vite for forskningens del :p Men tror du det vil gå i null? Og vil du få eggløsning så lenge du har hcg tro?
 
Ja, skulle ikke noe ny prøve fremover? Hundre spørsmål haha! Så spennende med medisinoppstart, krysser fingrene :)
 
Ja, skulle ikke noe ny prøve fremover? Hundre spørsmål haha! Så spennende med medisinoppstart, krysser fingrene :)
Nei, blir ikke noen nye prøver. Tenker jeg tar en gtest igjen når jeg er på cd10, så ser vi hvordan det står til da. Blødninga har iallefall avtatt litt.
 
Hvordan går det med deg? Har du fått noen bivirkninger av medisinen? :)
 
Back
Topp