11+2
Oi, for en dag! Jeg har ikke ord. Men, jeg MÅ bare dele gleden med dere
Kirkekontoret ringte med en gledelig beskjed; De hadde ledig tid til å vie oss på kort varsel
VI GIFTER OSS DERMED PÅ SELVESTE NYTTÅRSAFTEN
Egentlig skulle vi ha giftet oss i August i år, men det satte pandemien en stopper for. Vi utsatte dermed bryllupet til August 2021. Men, så er jo denne covid-19 situasjonen såpass uoversiktlig og kan vedvare en god stund. Så da fant vi ut at vi dropper det store bryllupet nå, og heller prioriterer et lite bryllup med kun de aller nærmeste. Den store bryllupsfesten skal vi heller ta igjen når pandemien er over
Som om ikke det er nok så dro jeg og mamma innom en brudesalong i byen for å kikke litt på utvalget i formiddag. Og jeg fant jammen en kjole som jeg kan bruke til tross for at magen er ganske stor allerede. Det var en nydelig kjole, som i tillegg var på salg
For en flaks!
Jeg har også fått ordnet catering, kjøpt pen dress til mannen min, bestilt frisørtime samt time hos negledesigner. OG vi har fått godkjent prøveattesten hos skatteetaten
Så mye er gjort på en dag. Helt sprøtt ! Men det skal bli helt fantastisk å endelig bli kona til min flotte mann
Bare 4 uker og 2 dager igjen! Kan nesten ikke tro det...
Og ellers er jeg i ganske grei form mtp. graviditeten
Hadde et lite blodtrykksfall når jeg prøvde brudekjolen idag. Men ellers er formen bra. Skal på UL den 7. Så det blir spennende. Krysser fingrene for at alt fortsatt står bra til