Prøve på siste baby i søskenflokken

:Heartred11+5

Tusen takk til alle dere fine folk her inne for hyggelige hilsninger :love7 Setter pris på alle meldingene fra dere :Heartred Det har vært noen hektiske dager, men jeg tror jeg har det meste i forbindelse med bryllupet vårt under kontroll nå. Hadde aldri trodd at jeg skulle klare å få ordna SÅ mye på kun tre dager :hilarious:

Har kjøpt masse sminke fra MAC som er på vei i posten til brudemakeupen, samt en nydelig kaketopp som det står Herr & Fru på :happy: Har også fått ordnet sko til meg og minstejenta. Og blomsterbukett til meg og eldstejenta, samt matchende roser til dressjakkene til mannfolka. Nå er det ikke mye som gjenstår før alt er klappet og klart til bryllup om 26 dager :happy:

Fordelen med å ha hodet fullt av tanker om bryllupsplanlegging er at dagene har gått utrolig fort, så nå er det plutselig ikke lenge til neste TUL. Er så spent på hvordan det går med vår lille lillebror eller lillesøster i magen :) Krysser fingrene for gode nyheter :Heartred
 
11+5. Slenger med et magebilde fra idag jeg:happy: Liten rund kul som er vanskelig å skjule nå :hilarious:

1974007C-154E-45F2-828E-EACEADF2D871.jpeg
 
Så fin mage! Og flott at du har fått unnagjort så mange forberedelser! Blir spennende på nyttår :)
 
Så gøy med bryllup! Eget bryllup er gøy! Skulle gjerne giftet meg mange ganger - med samme mannen selvsagt. ;)
 
:Heartred12+0:Heartred
Endelig er jeg 12 fullgåtte uker. Det er ganske utrolig å tenke på at dette svangerskapet har gått bra så langt. Med tanke på blødningene og all spottingen jeg har hatt, så er jeg utrolig takknemlig for at jeg enda er gravid. Har hørt hjertelyd med doppleren idag, så vet at den lille koser seg inni magen. Imorgen skal jeg på første svangerskapskontroll hos legen min, og på formiddagen skal jeg videre på enda en TUL. Er veldig spent, det blir spennende å se nurket nå. Sist hadde babyen såvidt begynt å få armer og ben. Nå vil man jo kunne se en miniatyr baby :D Det ser jeg frem til:Heartred

Ellers må jeg bare takke dere alle for super koselige meldinger etter at jeg la ut magebilde :love7 Og for alle gratulasjoner i forbindelse med vårt kommende bryllup.

Apropo bryllupet, så har jeg vært så heldig og fått tak i fotograf :love7 Så da får vi foreviget dagen vår. Har jammen fått ordnet mye på en uke syns jeg. Ikke mye som gjenstår før alt er klappet og klart til den store dagen:Heartred Deilig å ha så mye fint å se frem til :love7
 
Hurra for 12 uker! Og lykke til på ul idag!
 
12+1 - Overstått TUL:love7
29397953-7E52-4EDE-BC21-9FBB29C9A053.jpeg

Lille babyen vår er en aktiv liten krabat :Heartred Sparket og sprellet som bare det under ultralyden. Var vanskelig å få tatt bilde siden h*n bevegde seg så mye. Alt så bra ut så langt, så nå er det bare å vente i spenning til OUL i uke 18:Heartred :D Det blir spennende! Lurer sånn på om det gjemmer seg en liten gutt eller ei jente inni der. Så fort jeg vet det så skal jeg finne frem strikkesakene mine. Har flere små prosjekter som jeg gleder meg til å ta fatt på. Men åh, jeg er så glad for at alt ser bra ut:love7 Bra start på uken!
 
13+4:Heartred
Titter innom dagboken siden det er en god stund siden forrige oppdatering. Alt står iallefall bra til. Lyttet på hjertelyden med doppler igår, og den er sterk og fin. Formen min er mye bedre enn før. Kvalmen er stort sett borte. Jeg er fortsatt mye trøtt og sliten da. Så det tar litt på for tiden siden 1 åringen har noen urolige netter pga. tannfrembrudd. Men vi står han av. Jeg har en fantastisk mann som er flink til å hjelpe til, så jeg får litt avlasting:Heartred Det hjelper veldig på :) Nå ser vi frem til jul, og ikke minst til Nyttårsaften! Alt er stort sett klart til bryllupet. Igår møtte vi presten og øvde på vielsen i kirken. Da gikk det opp for meg at vi snart er gift. Kan nesten ikke vente :love7

Har forresten fått innkalling til OUL nå også, og har time kl.13 den 20.01.21 :) Det blir spennende. Håper tiden går fort, for jeg er så spent på hvem som gjemmer seg i magen, og håper at alt er bra med babyen:Heartred 2021 må bare bli et bra år!
 
Så spennende :) Så kjekt å lese om hvordan det går med dere, og godt at formen din er bedre
 
13+4:Heartred
Titter innom dagboken siden det er en god stund siden forrige oppdatering. Alt står iallefall bra til. Lyttet på hjertelyden med doppler igår, og den er sterk og fin. Formen min er mye bedre enn før. Kvalmen er stort sett borte. Jeg er fortsatt mye trøtt og sliten da. Så det tar litt på for tiden siden 1 åringen har noen urolige netter pga. tannfrembrudd. Men vi står han av. Jeg har en fantastisk mann som er flink til å hjelpe til, så jeg får litt avlasting:Heartred Det hjelper veldig på :) Nå ser vi frem til jul, og ikke minst til Nyttårsaften! Alt er stort sett klart til bryllupet. Igår møtte vi presten og øvde på vielsen i kirken. Da gikk det opp for meg at vi snart er gift. Kan nesten ikke vente :love7

Har forresten fått innkalling til OUL nå også, og har time kl.13 den 20.01.21 :) Det blir spennende. Håper tiden går fort, for jeg er så spent på hvem som gjemmer seg i magen, og håper at alt er bra med babyen:Heartred 2021 må bare bli et bra år!
Så godt å lese alt alt er bra med deg! :) Det høres superkoselig ut med nyttårsaften-bryllup! :Heartred:love7 Nyt julen og magen så lenge og kos deg!:love2
 
15+3:Heartred

Først og fremst, God Jul og Godt nyttår til dere alle :love7 Håper alle har hatt en fantastisk jul til tross for pandemien, og håper det er mange som har fått positive graviditetstester:wav Måtte 2021 bli et bedre år enn 2020 har vært! Krysser fingrene for at det kommer en haug av friske søte små til verden i løpet av året:Heartred
Her står det fortsatt bra til. Formen min er blitt veldig bra i den siste uka. Klarer til og med å drikke litt kaffe og spise litt sjokolade nå:hilarious: Da vet man at formen er betydelig bedre ;) Det er super deilig! Kan fortsatt bli fort trøtt og sliten, men det går helt fint så lenge formen ellers er bra. Har også hørt hjertelyd med doppleren min, så vet at den lille har det fint inni magen. Ser frem til OUL den 20 januar:happy:

De siste dagene har vært litt hektiske. Vi gifter oss jo som tidligere nevnt på selveste nyttårsaften... og det er jo IMORRA allerede!!! Wæææ :woot::happy: Har vært en del å ordne på kort tid kan man si. Men nå er jeg ganske så sikker på at det meste er under kontroll. Er kun noen småting igjen å ordne, men det fikser jeg idag :happy::Heartred Hentet brudekjolen på mandag og jeg er så fornøyd:love7 Gleder meg så utrolig mye til å gifte meg i den, med mannen i mitt liv! Nå kjenner jeg at det kiler skikkelig i magen altså. Spørs om jeg får til å sove inatt:hilarious:

Nå skal jeg hive på meg noen klær og starte dagen sammen med lillemor som sitter her og ser på TV sammen med meg i sofaen. Ønsker dere alle en super dag:happy:
 
15+3:Heartred

Først og fremst, God Jul og Godt nyttår til dere alle :love7 Håper alle har hatt en fantastisk jul til tross for pandemien, og håper det er mange som har fått positive graviditetstester:wav Måtte 2021 bli et bedre år enn 2020 har vært! Krysser fingrene for at det kommer en haug av friske søte små til verden i løpet av året:Heartred
Her står det fortsatt bra til. Formen min er blitt veldig bra i den siste uka. Klarer til og med å drikke litt kaffe og spise litt sjokolade nå:hilarious: Da vet man at formen er betydelig bedre ;) Det er super deilig! Kan fortsatt bli fort trøtt og sliten, men det går helt fint så lenge formen ellers er bra. Har også hørt hjertelyd med doppleren min, så vet at den lille har det fint inni magen. Ser frem til OUL den 20 januar:happy:

De siste dagene har vært litt hektiske. Vi gifter oss jo som tidligere nevnt på selveste nyttårsaften... og det er jo IMORRA allerede!!! Wæææ :woot::happy: Har vært en del å ordne på kort tid kan man si. Men nå er jeg ganske så sikker på at det meste er under kontroll. Er kun noen småting igjen å ordne, men det fikser jeg idag :happy::Heartred Hentet brudekjolen på mandag og jeg er så fornøyd:love7 Gleder meg så utrolig mye til å gifte meg i den, med mannen i mitt liv! Nå kjenner jeg at det kiler skikkelig i magen altså. Spørs om jeg får til å sove inatt:hilarious:

Nå skal jeg hive på meg noen klær og starte dagen sammen med lillemor som sitter her og ser på TV sammen med meg i sofaen. Ønsker dere alle en super dag:happy:
Åh, ønsker dere en vakker bryllupsdag fylt med kjærlighet:joyful::Heartred Koselig å gå inn i en nytt og spennende år som nygift med spire i magen:Heartred Kos dere masse og lykke til :love2
 
Gratulerer med bryllupsdag imorgen!
 
Back
Topp