Prøve på førstemann

Er ikke den testen positiv da ? o_O Men det er kanskje noe annet når det er EL test ? Da skal vell begge strekene være like sterke da?
En EL-test har stort sett alltid to streker. Når positiv er test-streken like sterk eller sterkere enn kontroll-streken
 
Cd20 og fortsatt høy på monitoren. Testpinnen er like svak som i går. De to sterkeste var søndag og mandag.
EL-slim har jeg ikke hatt siden søndag/natt til mandag.
Hmm....Enten har EL vært, eller den lar vente på seg. Ikke vet jeg...
 
1533146756484.jpeg


Kveldens EL-test er svakere enn gårsdagens. Søndagen og mandagens tester var sterkere. Det må jo bety at EL har vært. Eller?
 
Ser ut som at EL har vært ja [emoji848] godt at det ikke var noe galt, men skjønner det kan være frustrerende.. håper det blir din tur nå!
Ja, jeg tror det selv om monitoren ikke har gitt max. De to sterkeste testene på den var søndag og mandag. Søndag var siste dag med EL-slim, og da var det masse.
 
Kan ha vært kort LH-topp da..
 
Cd21 og fortsatt høy på monitoren. Streken er enda litt svakere i dag. EL må ha vært, tenker jeg.

Bruker du ta bilde av monitortesten? Jeg gjør det for da kan jeg bla tilbake å se på bildene. (Nå har ikke jeg problemer med å få max da, siden jeg har lang LHtopp).

Har ikke prøvd å teste på ettermiddagen? Siden LH stiger utover dagen. [emoji848] Kanskje du får max da.
 
Bruker du ta bilde av monitortesten? Jeg gjør det for da kan jeg bla tilbake å se på bildene. (Nå har ikke jeg problemer med å få max da, siden jeg har lang LHtopp).

Har ikke prøvd å teste på ettermiddagen? Siden LH stiger utover dagen. [emoji848] Kanskje du får max da.
Jeg har alltid brukt monitoren om morgen og fått max. EL-slimet er helt borte. Siste dag med det var søndag/natt til mandag.
 
Cd21. Kveldstesten ang EL har blitt enda litt svakere. Det tyder vel på at EL har vært. Jeg antar at de ikke blir sterkere nå. Hmm... Jeg antar at EL var enten søndag eller mandag.
20180802_195254.jpg
 
Jaaa.... Håper antakelsen min om EL-tidspunktet stemmer. Da kan vi kanskje ha truffet med aksjene som ble lagt natt til lørdag.
Håper det klaffer snart for dere ❤️
 
Back
Topp