Prøve på førstemann

Veslemann er 6.5 mnd gammel:happy:
Han er en utrolig nydelig skapning. Tålmodig som bare det!
Babytiden går veldig fort. Han har begynt med fast føde; noe han synes er stas. Jeg lager all maten fra bunnen av.
Han har fått skikkelig teken på å åle seg bortover, og han kommer seg rundt i hele stua.

Huset er ikke solgt så vi bor fortsatt hos mamma. Jeg kjenner det skal bli greit med eget bosted når den tid kommer.

Siden jeg er 40 er det flere som mener at dette blir mitt eneste barn. Jeg ser ikke for meg å møte noen ny mann. Derfor leker jeg litt med tanken på inseminering i Danmark. Time will show!

Så herlig! Kjekt å lese at han vokser og koser seg :) Krysser fingrene fortsatt for at huset snart blir solgt og dere får deres eget sted :)

Ang. inseminering, så sier jeg bare gjør det!:happy:
Helt enig med Eskimonika om å gi blaffen i hva andre tenker! Er det noe jeg har innsett over mine 36 år, så er det at livet er for kort til å bry seg og være redd for hva andre tenker om seg. De vil alltid tenke sitt, og har gjerne en negativ kommentar eller to som må deles, men de er så uvitende! De aner ikke hva man har gått igjennom, ikke hvilke følelser man har for det med barn og de har ikke mulighet for å sette seg inn i det fordi de opplever ikke akkurat det samme som deg! Så følg hjertet og det som blir rett for deg!:Heartred
(Det ble visst et dypt innlegg på en lørdagsmorgen :joyful:)
 
Så herlig! Kjekt å lese at han vokser og koser seg :) Krysser fingrene fortsatt for at huset snart blir solgt og dere får deres eget sted :)

Ang. inseminering, så sier jeg bare gjør det!:happy:
Helt enig med Eskimonika om å gi blaffen i hva andre tenker! Er det noe jeg har innsett over mine 36 år, så er det at livet er for kort til å bry seg og være redd for hva andre tenker om seg. De vil alltid tenke sitt, og har gjerne en negativ kommentar eller to som må deles, men de er så uvitende! De aner ikke hva man har gått igjennom, ikke hvilke følelser man har for det med barn og de har ikke mulighet for å sette seg inn i det fordi de opplever ikke akkurat det samme som deg! Så følg hjertet og det som blir rett for deg!:Heartred
(Det ble visst et dypt innlegg på en lørdagsmorgen :joyful:)
Han koser seg veldig, og det gjør jeg også :happy:

Jeg har lyst på en til som jeg kan ha en normal barseltid med. Eksen ødela de første ukene med veslemann:yuck: Jeg er heller ikke for at småen skal være enebarn da jeg har 5 søsken sjøl.

Vi får se om jeg treffer en jeg stoler på, eller om det blir inseminering. Det blir uansett ikke enda:happy:
 
Han koser seg veldig, og det gjør jeg også :happy:

Jeg har lyst på en til som jeg kan ha en normal barseltid med. Eksen ødela de første ukene med veslemann:yuck: Jeg er heller ikke for at småen skal være enebarn da jeg har 5 søsken sjøl.

Vi får se om jeg treffer en jeg stoler på, eller om det blir inseminering. Det blir uansett ikke enda:happy:

Så bra :)

Uff..der er forståelig at du ønsker :happy:
Ja det kan jo plutselig dukke opp en du stoler på :) Uansett hvordan det blir, så håper jeg det ordner seg og at du får det du ønsker deg :D
 
Min vesle mann ble 8 mnd 1. juledag. Han åler seg over alt, viser når han vil opp og han forstår enkelte ord. 3. juledag fikk han sin første tann, og i går kom tann nr. 2.
Han begynner å bli så stor!
 
Sønnen min er 11 mnd. Herregud, så fort tida har gått!
Han reiser seg opp over alt, liker å tulle og tøyse, spiser selv (med fingrene), babler og leker fint alene. Han har blitt så stor!
I august starter han i barnehagen:rolleyes:

Eksen og jeg fikk endelig solgt huset. Det betyr at jeg kan skaffe sønnen og meg eget bosted:)
 
Bra at du og eksen din endelig fikk solgt huset. Masse lykke til med å finne bosted til deg og lille gutt.

Koselig å lese alt det lille gutt kan gjøre :Heartblue
 
I dag har Stortinget tatt viktige avgjørelser.
Jeg ønsker å få et søsken til sønnen min. Det kan gå i oppfyllelse med kunstig befruktning:love017
 
Gratulerer med 1-åring
 
På fredag blir sønnen min 17 mnd :sad015
Han er en forsiktig fyr som vet hva han vil. Utrolig gøy å følge utviklingen hans!

I starten av august startet han i barnehagen. Det har tatt litt tid, men nå trives han godt :happy:

Han babler, peker, går... Det skjer så mye på kort tid!

Jeg har kjøpt helt ny rekkehusleilighet som vi flytter inn i til jul. Det skal bli godt!
 
Gratulerer med barnehagegutt og boligkjøp
 
Back
Topp