Prøve på førstemann

Så trist med brudd og spesielt i en så spesiell tid du er i nå. Er du alene med barnet? Jeg synes det kan være tøft å være alene på formiddagene noen ganger, så hatten av for enslige foreldre:Heartred
 
Så trist med brudd og spesielt i en så spesiell tid du er i nå. Er du alene med barnet? Jeg synes det kan være tøft å være alene på formiddagene noen ganger, så hatten av for enslige foreldre:Heartred
Ja, det er noe dritt. Det var ikke sånn det skulle bli.
Foreløpig bor vi hos mamma. Når jeg får kjøpt nytt bosted blir vi alene. Det blir tøft!
 
Det blir tøft, men samtidig blir det bedre.
Ta vare på deg selv, lytt til kroppen og psyken og bruk de du har rundt deg
 
Ja, det er noe dritt. Det var ikke sånn det skulle bli.
Foreløpig bor vi hos mamma. Når jeg får kjøpt nytt bosted blir vi alene. Det blir tøft!
Det forstår jeg <3 det er godt du har mammaen din som kan avlaste deg. Å være mamma er en utrolig hard jobb, samtidig den viktigste. Ta godt vare på deg :)
 
Nå vet ikke vi her inne så mye bakgrunnsinformasjon om dette, men:

Hvis dere eier huset sammen og han nekter å selge må du virkelig skaffe deg advokat så raskt som mulig! For det første kan du fremme husleie fra han hvis han bor i deres felles bolig. For det andre vil en advokat kunne hjelpe deg med å begjære sameiet oppløst ved tvang gjennom begjæring til tingretten. Da får han mer press på seg og partene blir ofte enige om å ordne opp selv pga kostnadene ved å ta det til tingretten.

Håper det ordner seg ❤
 
Kan han nekte både det og å betale ut deg da?
Nå vet ikke vi her inne så mye bakgrunnsinformasjon om dette, men:

Hvis dere eier huset sammen og han nekter å selge må du virkelig skaffe deg advokat så raskt som mulig! For det første kan du fremme husleie fra han hvis han bor i deres felles bolig. For det andre vil en advokat kunne hjelpe deg med å begjære sameiet oppløst ved tvang gjennom begjæring til tingretten. Da får han mer press på seg og partene blir ofte enige om å ordne opp selv pga kostnadene ved å ta det til tingretten.

Håper det ordner seg ❤
Jeg tror det vil løse seg :happy:
Har ikke så lyst til å utbrodere så mye her, bare at alt er komplisert.
 
Da har jeg oppdatert meg på mye av dagboken din, Miniknøttet!:) Og det er så kjekt å lese at du har blitt mamma til en nydelig gutt siden sist jeg var her :Heartblue
Trist å lese at du har gått igjennom et brudd, og det du står i nå.
Krysser fingrene for at alt ordner seg til slutt!:)
 
Da har jeg oppdatert meg på mye av dagboken din, Miniknøttet!:) Og det er så kjekt å lese at du har blitt mamma til en nydelig gutt siden sist jeg var her :Heartblue
Trist å lese at du har gått igjennom et brudd, og det du står i nå.
Krysser fingrene for at alt ordner seg til slutt!:)
Så hyggelig!

Det har vært helt forferdelig! Nå håper jeg vi snart får solgt huset slik at veslemann og jeg får startet livet vårt på nytt bosted:happy:
 
Veslemann er 6.5 mnd gammel:happy:
Han er en utrolig nydelig skapning. Tålmodig som bare det!
Babytiden går veldig fort. Han har begynt med fast føde; noe han synes er stas. Jeg lager all maten fra bunnen av.
Han har fått skikkelig teken på å åle seg bortover, og han kommer seg rundt i hele stua.

Huset er ikke solgt så vi bor fortsatt hos mamma. Jeg kjenner det skal bli greit med eget bosted når den tid kommer.

Siden jeg er 40 er det flere som mener at dette blir mitt eneste barn. Jeg ser ikke for meg å møte noen ny mann. Derfor leker jeg litt med tanken på inseminering i Danmark. Time will show!
 
Lek med tanken og gjør det som er riktig for deg og veslemann!
Gi blaffen i alle som skal ha en mening!
 
Back
Topp