Prøve på førstemann

I dag er termindato for babyen jeg mistet i romjula. Kjenner det er sårt å vite at jeg kunne ha vært mamma nå.
I stedet må vi fortsette å prøve. Blæh!
Stor klem til deg ❤️ Her kunne vi hatt et lite nurk på 6mnd...
 
I dag er termindato for babyen jeg mistet i romjula. Kjenner det er sårt å vite at jeg kunne ha vært mamma nå.
I stedet må vi fortsette å prøve. Blæh!
Stor klem. Krysser fingrene for full klaff nå
 
Cd17 og fortsatt høy på monitoren + masse EL-slim. Teststreken er litt sterkere enn i går, så max må komme en av de nærmeste dagene. Håper ryggen til kjæresten er bedre til da. Vi må få til litt kos på en av dagene med max.
 
Det må jo bli vår tur også[emoji4]
Jeg håper at vi får sendt inn noen aksjer i morgen også [emoji120] [emoji1]
Det må det bli altså :) Håper på det beste!!
Håper det går bra med aksjeleggingen selv om ryggen til kjæresten din ikke er helt god.
 
Cd19 og fortsatt høy på monitoren. Testpinnen viser svakere strek enn de to siste dagene. I går hadde jeg nesten ikkeno EL-slim, og i dag er det ingen ting. Akkurat nå skjønner jeg ikkeno. Kan EL ha vært uten at monitoren har fått det med seg?
 
Ja, jeg synes det.... Skjønner ingen ting av kroppen akkurat nå..
Ikke så lett å forstå kroppen.

Cd19 og fortsatt høy på monitoren. Testpinnen viser svakere strek enn de to siste dagene. I går hadde jeg nesten ikkeno EL-slim, og i dag er det ingen ting. Akkurat nå skjønner jeg ikkeno. Kan EL ha vært uten at monitoren har fått det med seg?
Kanskje monitoren ikke fikk med seg toppen denne gangen?
Har streken vært veldig sterk men ikke helt positiv?
 
Ikke så lett å forstå kroppen.


Kanskje monitoren ikke fikk med seg toppen denne gangen?
Har streken vært veldig sterk men ikke helt positiv?
Kanskje..... Søndag hadde jeg masse EL-slim. Nå er det ikkeno. Søndag og mandag var testene veldig sterke, men det manglet litt før det var positive. I dag er streken litt svakere...
 
Kanskje..... Søndag hadde jeg masse EL-slim. Nå er det ikkeno. Søndag og mandag var testene veldig sterke, men det manglet litt før det var positive. I dag er streken litt svakere...
En sjanse for at toppen ikke ble registrert da. Fortsetter den å bli svakere så har nok EL vært.
 
Cd18 og fortsatt høy på monitoren. Max MÅ da komme snart!
Hvilken monitor bruker du? Jeg kjøpte en Clearblue (ikke den nyeste) brukt for en tid tilbake. Opplevde forrige syklus jeg missa lh toppen, da den mest sannsynlig var om ettermiddagen. Og jeg testa kun om morgenen etter El.
Etter 5 dager på rad med høy på monitoren begynte jeg å ane ugler i mosen. Tempen var høyere og El slim borte. Leste da på nett at monitoren kan vise høy i inntil 19 dager om den ikke får registrert maks. Altså at den fortsetter å vise høy selv om den egentlig skulle vist lav, bare fordi den ikke har fått maks. Kanskje du opplever det samme som meg?
 
Hvilken monitor bruker du? Jeg kjøpte en Clearblue (ikke den nyeste) brukt for en tid tilbake. Opplevde forrige syklus jeg missa lh toppen, da den mest sannsynlig var om ettermiddagen. Og jeg testa kun om morgenen etter El.
Etter 5 dager på rad med høy på monitoren begynte jeg å ane ugler i mosen. Tempen var høyere og El slim borte. Leste da på nett at monitoren kan vise høy i inntil 19 dager om den ikke får registrert maks. Altså at den fortsetter å vise høy selv om den egentlig skulle vist lav, bare fordi den ikke har fått maks. Kanskje du opplever det samme som meg?
Jeg bruker Clearblue Advanced.
Testinga har alltid vært om morgenen, og da har jeg fått Max.
Nå aner jeg ikke hva som skjer med kroppen. Håper EL har vært siden vi hadde sex natt til lørdag.
 
1533061591162.jpeg


Jeg tok denne nå i kveld. Enten har EL vært, eller så nærmer det seg.
Jeg håper EL har vært siden jeg ikke har hatt EL-slim siden søndag.
 
Back
Topp