Prøve på førstemann

Cd22 og fortsatt høy på monitoren. Teststreken synes såvidt.

Vi koste oss i dag tidlig. Aksjer er lagt i tilfelle EL ikke har vært. Meeen....forrige helgs EL-slim tyder på at jeg nok har hatt EL.

G-testing skjer nok ikke før søndag i neste uke. Da har det sikkert gått lang nok tid. Håper jeg [emoji4]
 
Kveldens test...
20180803_200146.jpg

Vet ikke om den er svakere eller sterkere i fht til i går... Hva tenker dere?
 
Ja, jeg vet... Streken på monitoren var veldig svak, men fortsatt nok til høy. Vi får se. G-test neste søndag, tenker jeg [emoji4]
Monitor testen vil si høy helt frem til dag 19 med testingen selv om streken egentlig vil ha vært lav siden monitoren ikke fikk max. På dag 20 med testing vil den automatisk si lav.
Lykke til med testinga neste uke :)
 
Monitor testen vil si høy helt frem til dag 19 med testingen selv om streken egentlig vil ha vært lav siden monitoren ikke fikk max. På dag 20 med testing vil den automatisk si lav.
Lykke til med testinga neste uke :)
Ja, jeg vet...[emoji13] Vanskelig å vite om vi har truffet eller ikke. Det vil tida vise [emoji4]
 
Utifra det du sier vil jeg tenke EL har vært og at toppen var for kort denne gangen til at monitoren fikk det med seg..
 
Utifra det du sier vil jeg tenke EL har vært og at toppen var for kort denne gangen til at monitoren fikk det med seg..
Ja, det tenker jeg selv også. EL-slimet har vært borte etter at det kom masse av det på søndag. Håper vi traff med sex 1-2 døgn før dagen som må ha vært EL. Vi får se!

Det er ikke krise hvis vi ikke har truffet, for da får jeg gjennomført blodprøvene i neste syklus.
 
Cd23... I dag glemte jeg å teste med monitoren. Blæh! Testen til A1 ga en veldig svak strek. Nå blir det spennende å se om mensen kommer eller ikke neste helg.
 
Kvalm da jeg sto opp i dag. Etter litt frokost gikk det over. Noen timer senere var jeg kvalm igjen.

Hvis EL var søndag/mandag, så er jeg max 5/6dpo.
 
Kvalm da jeg sto opp i dag. Etter litt frokost gikk det over. Noen timer senere var jeg kvalm igjen.

Hvis EL var søndag/mandag, så er jeg max 5/6dpo.
Spennende symptomer :)
 
Spennende

Jeg fikk symptomer (og visste) 6dpo denne gangen
 
Back
Topp