Prøve på førstemann

Får håpe dere kan få noen svar. Uansett flott med en gyn som følger opp!
 
Lykke til! Sender over babystøv
 
Jippi
 
Dette er kanskje ikke mye motiverende, men har hjulpet meg med å tenke sånn :shy:

Hver gang, uansett om det er at jeg skal til legen, gynekolog eller annet så håper jeg mange ganger på at legene finner noe galt for da kan jeg være heldig å få hjelp der og da eller får noe som kan hjelpe. Er det plager jeg har hatt over en periode eller som er plagsomt så er de samme tankene der at jeg håper at legene finner noe for da slipper plagene å være der :)


Når leger ikke har funnet noe som helst galt og alt er bra så blir jeg faktisk mer skuffet over det. For da vet jeg på en eller annen måte automatisk at da er det ingenting dem kan få gjort noe med enten her og nå eller noe annet som kan hjelpe meg :(

Men så klart kan det være situasjoner der jeg eller hvem som helst håper på at det ikke skal være noe som helst galt
og at alt skal være bra :):)
Vetu dette kjenner jeg igjen, så skuffet når det ikke var en klar årsak eller feil. Liksom ingen hjelp.
 
Vetu dette kjenner jeg igjen, så skuffet når det ikke var en klar årsak eller feil. Liksom ingen hjelp.
Bra at jeg ikke er alene om sånbe tanke ganger [emoji4]

Fint å ikke være alene om ting uansett hva det skulle være for da har du noen rundt seg å snakke med dette om

men på en rart måte i enkelte situasjoner er det greit å være alene om ting, for da vet man andre ikke har det vondt [emoji846]

Det siste ble kanskje litt rart skrevet, men noen ganger føler jeg det på den måten. Får mer vondt når andre har det vondt enn meg selv [emoji55]
 
Ingen av oss klarte å vente til i morgen, så da ble det kos i natt [emoji23] Vi fikk prøvd Concieve plus, så da håper jeg det er igjen noen levende svømmere og at EL er rett rundt hjørnet.
 
Cd16 og høy på monitoren. Ut fra strekene på testpinnen, så tror jeg at max kommer i morgen. Jeg håper at jeg får med kjæresten på en runde i morgen også.
 
I dag er termindato for babyen jeg mistet i romjula. Kjenner det er sårt å vite at jeg kunne ha vært mamma nå.
I stedet må vi fortsette å prøve. Blæh!
 
Back
Topp