Positiv test!

Fordi jeg må sette inn sånne kapsler med progesteron så kjenner jeg hvis livmortappen endrer seg. Nå er den heeeelt åpen. Så jeg har slått meg litt til ro med at dette ikke går veien. :Heartred Det kan gå bra, men jeg prøver å være veldig realistisk nå sånn at det ikke blir et sjokk hvis det går dårlig
 
Fordi jeg må sette inn sånne kapsler med progesteron så kjenner jeg hvis livmortappen endrer seg. Nå er den heeeelt åpen. Så jeg har slått meg litt til ro med at dette ikke går veien. :Heartred Det kan gå bra, men jeg prøver å være veldig realistisk nå sånn at det ikke blir et sjokk hvis det går dårlig
Tenker på deg og krysser fortsatt alt for at det går veien! Forstår så godt behovet for å beskytte hjertet :Heartred
 
Fordi jeg må sette inn sånne kapsler med progesteron så kjenner jeg hvis livmortappen endrer seg. Nå er den heeeelt åpen. Så jeg har slått meg litt til ro med at dette ikke går veien. :Heartred Det kan gå bra, men jeg prøver å være veldig realistisk nå sånn at det ikke blir et sjokk hvis det går dårlig
Tenker så på deg.. :Heartred :Heartred
 
5+1 i dag og var så sikker på at testen skulle vise 3+ :shy: burde vist ventet enda noen dager:hilarious: når fikk dere 3+?
 

Vedlegg

  • IMG_2393.jpeg
    IMG_2393.jpeg
    1 MB · Visninger: 47
5+1 i dag og var så sikker på at testen skulle vise 3+ :shy: burde vist ventet enda noen dager:hilarious: når fikk dere 3+?
Er nesten ingen som får 3+ før etter 5+5, så sjansen er faktisk mye større for at testen viser 2-3 enn 3+ når du bare er 5+1! Jeg fikk 3+ på 5+1, men det er veldig sjelden :) om du tenker veldig mye på det, ville jeg demontert den, da ser du lett om det kunne vært en 3+❤️ Man kan ikke stole helt på CB etter man har fått 2-3 uker, er faktisk mange som aldri har fått 3+0 engang
 
5+1 i dag og var så sikker på at testen skulle vise 3+ :shy: burde vist ventet enda noen dager:hilarious: når fikk dere 3+?
Jeg demonterte bare for gøy siden alle snakker om det. Øverste to er 2-3 og nederste to er 3+❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7327.jpeg
    IMG_7327.jpeg
    131,8 KB · Visninger: 45
Jeg visste ikke at det var streker på testen inni der!! :wideyed: Hoppet ut av sengen og reiv den ut av båset haha! ser jo ganske så fin ut?? :shy::love017Vis vedlegget 436498
Oi! Den ser absolutt ut som 3+! Ville ikke hengt meg oppi at du ikke fikk 3+ altså, som sagt etter 2-3 så er clearblue veldig dårlige… Ekstremt mange som klager på det. Egentlig generelt også. Her har du min strimmel når jeg testet for 1-2 uker, men fikk «ikke gravid», de er ganske sterke for å ikke slå ut 1-2 synes jeg…
 

Vedlegg

  • IMG_7331.jpeg
    IMG_7331.jpeg
    110,9 KB · Visninger: 44
Oi! Den ser absolutt ut som 3+! Ville ikke hengt meg oppi at du ikke fikk 3+ altså, som sagt etter 2-3 så er clearblue veldig dårlige… Ekstremt mange som klager på det. Egentlig generelt også. Her har du min strimmel når jeg testet for 1-2 uker, men fikk «ikke gravid», de er ganske sterke for å ikke slå ut 1-2 synes jeg…
Takk!! Var ikke stresset, men kjente likevel dette beroliget meg :Heartpink jaa enig i det!
 
Den øverste stripa hadde hoppet av:laughing002 hva er den egentlig?
Aner faktisk ikke :laughing021 men tror ikke den er så viktig, har erfart at den er sterk uansett. Kanskje den bare reagerer på urin :scratch
 
Fordi jeg må sette inn sånne kapsler med progesteron så kjenner jeg hvis livmortappen endrer seg. Nå er den heeeelt åpen. Så jeg har slått meg litt til ro med at dette ikke går veien. :Heartred Det kan gå bra, men jeg prøver å være veldig realistisk nå sånn at det ikke blir et sjokk hvis det går dårlig
Hvordan går det med deg? Tenker mye på deg!❤️
 
Hvordan går det med deg? Tenker mye på deg!❤️
Jeg er mer forvirret enn noen gang! Andre blodprøve kom tilbake med resultat 888. Altså tredobbel økning på 46 timer. Men det gir ikke mening. Siste prøve var onsdag ca 12. Jeg begynte å blø mer onsdags morgen. Nå er det ordentlig rødt hver eneste gang jeg går på do. Springer også oftere da jeg kjenner at det renner.... Nå må jeg bare teste selv og vente på ny blodprøve mandag. Jeg klarer ikke tro noe på at dette skal gå bra siden jeg blør så mye. Tror bare jeg drar dette ut i tid ved å bruke progesteron, men kan ikke slutte i tilfelle lille valmuefrøet overlever.
 
Jeg er mer forvirret enn noen gang! Andre blodprøve kom tilbake med resultat 888. Altså tredobbel økning på 46 timer. Men det gir ikke mening. Siste prøve var onsdag ca 12. Jeg begynte å blø mer onsdags morgen. Nå er det ordentlig rødt hver eneste gang jeg går på do. Springer også oftere da jeg kjenner at det renner.... Nå må jeg bare teste selv og vente på ny blodprøve mandag. Jeg klarer ikke tro noe på at dette skal gå bra siden jeg blør så mye. Tror bare jeg drar dette ut i tid ved å bruke progesteron, men kan ikke slutte i tilfelle lille valmuefrøet overlever.
Kunne du ikke tatt en ultralyd hos legen for å se om det kan være en polypp eller noe som blør? Hcg som stiger er jo et topp tegn da :Heartred :Heartred
 
Kunne du ikke tatt en ultralyd hos legen for å se om det kan være en polypp eller noe som blør? Hcg som stiger er jo et topp tegn da :Heartred :Heartred
Legen har ikke noe time ledig enda, så jeg tror jeg bare venter på blodprøven på mandag. Fordi den tas på sykehuset har jeg svar ila et par timer. Håper den gir et helt klart svar. Forhåpentligvis har jeg sluttet å blø til da, men enn så lenge ser det ikke ut til å stoppe
 
Jeg er mer forvirret enn noen gang! Andre blodprøve kom tilbake med resultat 888. Altså tredobbel økning på 46 timer. Men det gir ikke mening. Siste prøve var onsdag ca 12. Jeg begynte å blø mer onsdags morgen. Nå er det ordentlig rødt hver eneste gang jeg går på do. Springer også oftere da jeg kjenner at det renner.... Nå må jeg bare teste selv og vente på ny blodprøve mandag. Jeg klarer ikke tro noe på at dette skal gå bra siden jeg blør så mye. Tror bare jeg drar dette ut i tid ved å bruke progesteron, men kan ikke slutte i tilfelle lille valmuefrøet overlever.
Oi! Må passe på at du ikke blør for mye da, kan jo fort få blodmangel om du blør veldig! Ja det er nok lurt å ta litt tester hjemme selv, om de stiger så er jo det et veldig godt tegn! Vanskelig å vente helt til mandag sikkert med å vite om den har steget eller ikke…❤️ Ja det er nok best å bare fortsette på de, jeg er bare litt stressa over at du blør så mye, det skal ikke så veldig mye til som sagt før en får blodmangel :dontknow ❤️
 
Jeg er mer forvirret enn noen gang! Andre blodprøve kom tilbake med resultat 888. Altså tredobbel økning på 46 timer. Men det gir ikke mening. Siste prøve var onsdag ca 12. Jeg begynte å blø mer onsdags morgen. Nå er det ordentlig rødt hver eneste gang jeg går på do. Springer også oftere da jeg kjenner at det renner.... Nå må jeg bare teste selv og vente på ny blodprøve mandag. Jeg klarer ikke tro noe på at dette skal gå bra siden jeg blør så mye. Tror bare jeg drar dette ut i tid ved å bruke progesteron, men kan ikke slutte i tilfelle lille valmuefrøet overlever.
Fortsatt mulig å håpe litt da :Heartred Du har fått en skikkelig tålmodighetsprøve å bryne deg på :nailbiting: Håper du har mulighet til masse egenomsorg de neste dagene, og at ventetiden ikke føles alt for lang. Krysser alt!
 
Back
Topp