Nå har liksom testene mine steget til at strekene er like sterke, så synes det er vanskelig å se. Får se om jeg ser nedgang eller hva. Nå skal jeg bare prøve å glemme hele greia og tenke at det er ordinær mens frem til sykehuset ringer på mandag.Oi! Må passe på at du ikke blør for mye da, kan jo fort få blodmangel om du blør veldig! Ja det er nok lurt å ta litt tester hjemme selv, om de stiger så er jo det et veldig godt tegn! Vanskelig å vente helt til mandag sikkert med å vite om den har steget eller ikke… Ja det er nok best å bare fortsette på de, jeg er bare litt stressa over at du blør så mye, det skal ikke så veldig mye til som sagt før en får blodmangel
Det er veldig hyggelig av deg å være bekymra, men tror ikke jeg totalt er over ordinær mens på total blødning. Men skal passe på
Sett i den store sammenhengen, med snart to års prøving så går nok dette fint - selv om hver dag føles som et halvt årFortsatt mulig å håpe litt da Du har fått en skikkelig tålmodighetsprøve å bryne deg på Håper du har mulighet til masse egenomsorg de neste dagene, og at ventetiden ikke føles alt for lang. Krysser alt!