Positiv test!

Oi! Må passe på at du ikke blør for mye da, kan jo fort få blodmangel om du blør veldig! Ja det er nok lurt å ta litt tester hjemme selv, om de stiger så er jo det et veldig godt tegn! Vanskelig å vente helt til mandag sikkert med å vite om den har steget eller ikke…❤️ Ja det er nok best å bare fortsette på de, jeg er bare litt stressa over at du blør så mye, det skal ikke så veldig mye til som sagt før en får blodmangel :dontknow ❤️
Nå har liksom testene mine steget til at strekene er like sterke, så synes det er vanskelig å se. Får se om jeg ser nedgang eller hva. Nå skal jeg bare prøve å glemme hele greia og tenke at det er ordinær mens frem til sykehuset ringer på mandag.

Det er veldig hyggelig av deg å være bekymra, men tror ikke jeg totalt er over ordinær mens på total blødning. Men skal passe på :Heartred

Fortsatt mulig å håpe litt da :Heartred Du har fått en skikkelig tålmodighetsprøve å bryne deg på :nailbiting: Håper du har mulighet til masse egenomsorg de neste dagene, og at ventetiden ikke føles alt for lang. Krysser alt!
Sett i den store sammenhengen, med snart to års prøving så går nok dette fint - selv om hver dag føles som et halvt år :bag:
 
Nå har liksom testene mine steget til at strekene er like sterke, så synes det er vanskelig å se. Får se om jeg ser nedgang eller hva. Nå skal jeg bare prøve å glemme hele greia og tenke at det er ordinær mens frem til sykehuset ringer på mandag.

Det er veldig hyggelig av deg å være bekymra, men tror ikke jeg totalt er over ordinær mens på total blødning. Men skal passe på :Heartred


Sett i den store sammenhengen, med snart to års prøving så går nok dette fint - selv om hver dag føles som et halvt år :bag:
Jaa det høres fornuftig ut❤️ Krysser fingrene for at alt er bra inni der❤️
 
I går kveld tok jeg en test som viste svaaaaak strek. I morges tok jeg to til. Svak strek da også. Men strek er jo strek :Heartpink Jeg tok ut spiral i april, så jeg vet ikke hvor stabil syklusen er enda. Hvis den er stabil så skal mensen komme nå rundt disse dager. Så det er jo veeeldig tidlig enda :happy:
 

Vedlegg

  • 20240601_082055.jpg
    20240601_082055.jpg
    391,3 KB · Visninger: 56
Ja, håper alt er som det skal inni der :Heartpink får svar på mandag på siste blodprøve, så får jeg høre hva legene på ivf-klinikken tenker
Nå må mandag bare komme!!❤️
 
Det ble 5+1 men ikke lengre for oss denne gangen :Heartred jeg har jo trodd jeg har mista hele uka, men i dag var det ingen tvil. Som første graviditet visste jeg tydelig ikke hva jeg venta på, men i dag ble det helt tydelig at lille ikke ville klamre seg fast mer :Heartred
Ånei! Så utrolig leit! :Heartred Sender en varm hjerteklem! Håper det går deres vei ved neste forsøk :Heartred
 
Det ble 5+1 men ikke lengre for oss denne gangen :Heartred jeg har jo trodd jeg har mista hele uka, men i dag var det ingen tvil. Som første graviditet visste jeg tydelig ikke hva jeg venta på, men i dag ble det helt tydelig at lille ikke ville klamre seg fast mer :Heartred
Så leit.. tenker på deg :Heartred Håper det går bedre neste gang:Heartred
 
Det ble 5+1 men ikke lengre for oss denne gangen :Heartred jeg har jo trodd jeg har mista hele uka, men i dag var det ingen tvil. Som første graviditet visste jeg tydelig ikke hva jeg venta på, men i dag ble det helt tydelig at lille ikke ville klamre seg fast mer :Heartred
Så trist… sender deg en klem og gode tanker ❤️
 
Det ble 5+1 men ikke lengre for oss denne gangen :Heartred jeg har jo trodd jeg har mista hele uka, men i dag var det ingen tvil. Som første graviditet visste jeg tydelig ikke hva jeg venta på, men i dag ble det helt tydelig at lille ikke ville klamre seg fast mer :Heartred
Åååhh Neii :( Masse lykke til neste gang, ta vare på deg selv, det er nok ikke lenge til spiren sitter hos deg, jeg skal følge deg❤️ Stor klem ❤️
 
Åååhh Neii :( Masse lykke til neste gang, ta vare på deg selv, det er nok ikke lenge til spiren sitter hos deg, jeg skal følge deg❤️ Stor klem ❤️
Så trist… sender deg en klem og gode tanker ❤️
Så leit.. tenker på deg :Heartred Håper det går bedre neste gang:Heartred
Ånei! Så utrolig leit! :Heartred Sender en varm hjerteklem! Håper det går deres vei ved neste forsøk :Heartred
Tusen takk for gode ord og tanker :Heartred

Nå blir det en god pause fra ivf og prøving, så skal vi nyte en sommerferie heller. En dag blir det vår tur, bare ikke akkurat i dag. :Heartred

Masse lykke til alle sammen med svangerskap!
 
Back
Topp